2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: sakra ja snad zajedu do inveltu objednat chybejici dily na bawo :)
sis vzpomněl jak je teď krásně tichý?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: sis vzpomněl jak je teď krásně tichý?
já jel s osmiválcovou šestkou a na tom by víc jak sto chyb nenašel ani fizzer1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: já jel s osmiválcovou šestkou a na tom by víc jak sto chyb nenašel ani fizzer
Jen kdyby bylo moje, k cizím nejsem tak kritický
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Jen kdyby bylo moje, k cizím nejsem tak kritický
tohle by ti slušelo.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: tohle by ti slušelo.
Moc velký a přetechnizovaný, sralo by mě to samý co mě sere na E46, že už je to auto takový moc uhlazený a uživatelsky přívětivý. Čím jsem starší, tím víc tíhnu ke starejm popelnicím, když šestku tak E24, ale tam se V8 pokud vím nedávaly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: FiZzeR> ty se v tom prostě rád vrtáš,jezdit ani moc nepotřebuješ
Tak to zas né... Vrtat se v tom mě baví obvykle asi tak první tři dny, pak si zas nadávám jakej střep jsem si zas přivezl... i když jsem předem věděl že je to střep
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Tak to zas né... Vrtat se v tom mě baví obvykle asi tak první tři dny, pak si zas nadávám jakej střep jsem si zas přivezl... i když jsem předem věděl že je to střep
podle mě,kdyby ti to dva měsíce v pohodě jezdilo,tak to prodáš1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: assassin> já ti to říkal,kup si jí,ale to ty né,tys musel počkat,až bude za milion
No, nejsem hrac, tenkrat bych riskoval uspory a nejspis si musel jeste pujcit a nevedel jsem jak mi pujde kseft :) na podpore s osmivalcovym porsakem by bylo fakt vtipny :)
Vzdycky kdyz me napadne to same co pises, tak se aspon uklidnuju, ze ta e36 je docela pekna a uz zacina bejt i cenena, cemuz jsem nikdy neveril, ze se stane ... prestoze mi to par lidi tvrdilo :) ted uz je zas skoro skoda z ni delat okruhovku :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: No, nejsem hrac, tenkrat bych riskoval uspory a nejspis si musel jeste pujcit a nevedel jsem jak mi pujde kseft :) na podpore s osmivalcovym porsakem by bylo fakt vtipny :)
Vzdycky kdyz me napadne to same co pises, tak se aspon uklidnuju, ze ta e36 je docela pekna a uz zacina bejt i cenena, cemuz jsem nikdy neveril, ze se stane ... prestoze mi to par lidi tvrdilo :) ted uz je zas skoro skoda z ni delat okruhovku :)
Naposledy editováno 15.12.2015 15:37:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: dej to do parádního stavu a ser na porsche. je lepší mít jednu hračku v púerfektním stavu,než se starat o hromadu šrotů. já na to seru taky. dovedu k dokonalosti 356,je to taky zábavný,i když jinak. kdybys věděl o někom,kdo seřídí karburátory,budu tě všude chválit
Muzu to zkusit ja :) ale potreboval bych do vyfuku navarky na lambdu... Co tam mas za karbce? Davalo se toho tam vic...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Muzu to zkusit ja :) ale potreboval bych do vyfuku navarky na lambdu... Co tam mas za karbce? Davalo se toho tam vic...
solexy a je to bohatý. ta koza,kterou jsou spojený je taky asi na nic. je hrozně blízko u rozdělovače a možná to tam v otáčkách probíjí1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: solexy a je to bohatý. ta koza,kterou jsou spojený je taky asi na nic. je hrozně blízko u rozdělovače a možná to tam v otáčkách probíjí
A mas to nekde v teple, nebo to nechame na jaro? :)
assassin píše: A mas to nekde v teple, nebo to nechame na jaro? :)
můžu zatopit ale to tam stejně zdechnem. nechci to startovat v garáži a projíždět v týhle kose. ale kdyby se ti chtělo vymyslet a vyrobit nový to propojení,pánbožko by ti to zaplatil na dětechNaposledy editováno 15.12.2015 16:28:32
FiZzeR píše: Moc velký a přetechnizovaný, sralo by mě to samý co mě sere na E46, že už je to auto takový moc uhlazený a uživatelsky přívětivý. Čím jsem starší, tím víc tíhnu ke starejm popelnicím, když šestku tak E24, ale tam se V8 pokud vím nedávaly
... jen obcas V12, ale to by sis proti stavajicimu stavu prilis nepomohl...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
GRASSEL píše: Já mám dilema starý GTV jsem vždycky hrozně chtěl ... tady to je s motorem 3.0 V6 ze 164, na sezonu chci bajk pokud ukořistím volnější pátky v práci ale tohle mně dost zaujalo ... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=210189115&isSearchRequest=true&zipcode=&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=19&pageNumber=3#
To bych měl taky dilema
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
jinak není nijak zbastlená a máloco se mi zvukově, projevem a vzhledem líbí tak jako tyhle šestihrnky .... tyvole čumím na to celej den
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
_monty píše: GRASSEL> Privezt si auto ze Srbska..na to uz ho musis fakt hodne chtit..
V tom problém není, to dotáhnout pokud teda není rozstřílený na sračku je za super peníze a starý GTV se mi líbí snad odjakživa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
honza_ píše: co říkáte na e92 330i
Tu 190kw, bez primyho vstriku bych chtel. Asi idealni pro mě, ale je jich malo no.
335i, co jsem cetl, tak ty problemy (2x turbo + vstriky, za kilo) za dalsich 35kw (bez cipu a uprav) snad ani nestoji .
Jen takova historka k tomu primovstriku z FB. Ten motor se daval i do 330i.
Zdravím všechny příznivce BMW. Chtěl bych popsat zkušenosti se servisem BMW Invelt Praha. 27.10 odpoledne jedu po Praze (BMW 530 i, rok výroby 2008, 200 kW) a najednou v motoru něco zarachotlio a BS nahlásil chybu Engine fault. Reduced power. Odkodrcal jsem asi 1 km k domovu a nechal se odtáhnout do Inveltu Praha (jezdím tam už 4 roky (do Plzně) a zatím jen dobré zkušenosti. 30.10 volám do servisu na co se mám připravit. Odpověď jeden vstřik a cena za práci cca 15 000,- Kč. 3.11. call servis: Tak budeme muset vyměnit všechny vstřiky. Cena za práci včetně ND a DPH cca 50 000. OK. Raketa, ale co, hlavně, že to pojede. Čtvrtek 5.10. call servis: Sorry, ale ještě budeme muset vyměnit řídící jednotku á 35 000, cena se šplhá na 91 000 i s prací. Když jsem se pustil do boje, musím vydržet, kdo chce koně, musí je krmit. OK, odsouhlasím vše a v pátek 13.11 si jedu pro vozidlo. Servis: No ještě nám to hlásí tu chybu Engine fault. Reduced power. Možná by to chtělo vyměnit ještě sací vanos a nezdají se nám rozvody. Ale prý to jede. Platím svých 91 očí, po 15 km, totálně nouzový režim, chyba Engine fault. Reduced power. Takže nyní já volám servis. Servis: Jasně, to je ten sací vanos. OK, objednejte. Cena s prací 23 000,-. Jsou granti, dají mi slevu na práci 50 %. takže "jen" 18 000,- Kč. Auto přistaveno do servisu 17.11., jedu si pro něj 19.11. Předání auta: No pořád nám to hlásí tu chybu Engine fault. Reduced power. Ale zákazníci s tím jezdí, toho si nevšímejte. Platím cca 18 000, odjezd. Auto nejede, nouzový režim. Zastavuji v obchodě, startuji a ejhle, žádná chyba a auto jede jak má... Druhý den. Start, BC: Engine fault. Reduced power. Nouzový režim. Po 5 minutách stop a nový strat motoru. BC: no fault, auto jede. Tohle se opakuje pravidelně. E-mail panu generálnímu řediteli, jestli to myslí vážně. Odpověď: Myslí.... Mohu přistavit auto a oni se na to podívají. Třetí pokus
Naposledy editováno 16.12.2015 10:52:38