1 reakcí na tento příspěvek honda VTR 1000 F menší rozeta..?
Z praxe jeden zub vzadu je dost tezko znatelnej, dva uz poznas, ale jestli to delas jen kvuli spotrebe , tak bych se na to vykasal.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?
edit; ale zalezi co jezdis, jestli jenom streky tak ti to muze byt jedno.
POdle me rozumnej zacatek co vyzkouset je bud vzadu +2 nebo vpredu-1 (tedy v tvem pripade naopak)
Naposledy editováno 15.12.2015 14:09:41
hromada motorů není vůbec úspornějších v nižších otáčkách. Proč? Protože mapy zohledňujou efektivitu plnění a většinou nejvíc paliva cákaj ve středním pásmu - potom už je to jen otázka ruky a otočení klapek. Spotřeba je právě hodně o ruce ...resp. jejím "úhlovým zrychlení " při otáčení rukojeti...
Na úsporu paliva zapomeň
milda: ja myslim ze u vtr se samotnejma prevodama nic zvlastniho nedokazes. chce to pohrat si s nastavenim.... stev tady z fora ma VTR dost predelany a hral si pomerne dost s nastavenim karbcu a v podstate mu to nejde pres asi 7l.... pri ne uplne pomalem stylu jizdy... me TL pri tom samem zere o litr, mozna 2vic...
prevod ma navic dopomala...
ma tu tema o upravach VTR... si to najdi, dost zajimavejch informaci... vyfuky, filtry, tryskovani....
1 reakcí na tento příspěvek honda VTR 1000 F menší rozeta..?
Naposledy editováno 15.12.2015 18:34:46
14 zubů,předtím jsem jezdil po městě na 5 rychlost 6000 otáček,potom jsem jezdil na 3 rychlost a 5000 otáček.Rozjezdy i ve dvou bez problému.
1 reakcí na tento příspěvek honda VTR 1000 F menší rozeta..?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?
Milda46 píše: KAWAHAB> Porč myslíš, že se neuveze? Máš na mysli, že to 6. kvalt neutáhne??? To asi ne? Nemyslím si, že by jeden zub navíc měl ubrat tolik na výkonu, že by to 6 tka neutáhla, tedy pokud jsi měl na mysli toto....
Jeden zub na pastorku dela rozdil 7% v tocivem momentu na kole. Uz si nekdy dotocil sestku do omezovace? Asi zalezi jak kdo jezdi, ale tohle spis zapricini, ze budes furt hledat otacky a kvalty kde to jede.
S 16 43 se naopak pouzitelnost i rozsah zvysi, protoze to jede vsude lip a jezdis casteji na sestku, dlouhy jsou rychlosti i tak dost. Takze to muze dopadnout klidne tak, ze tam kde bys jezdil na ctyrku, budes jezdit na trojku.
Kvalt neprodloužíš...rozsah toho motoru je jen jeden... a čím těžší převod, tím víc si ten rozsah ukrajuješ na spodu...
Já jsem z origo 15/42 šel na 14/43 ...což je fakt rozdíl... a z ucukaný mrchy se stal milej beránek...vracečky s minimem spojky... jedinej problém jsou rtychlý přesuny, protože přes 210km/h už motor letí nad 8,5t rpm. ...
Teď budu dávat novou sadu a změním to na 14/42...což by mohl být asi ideál...
Naposledy editováno 16.12.2015 12:14:39
jestli máš na pětku v omezovači 235... nechápu oč ti jde... má tam min dalších 1000-1500 rpm v šestce...
ale je to tvůj boj
2 reakcí na tento příspěvek honda VTR 1000 F menší rozeta..?
Naposledy editováno 17.12.2015 00:32:06
stejně ti nezbyde nic jiného než vyzkoušet, já měnil opačně - menší kolečko a stejnou rozetu, bylo to znát, ale ještě jsem experimentoval, nechal menší kolečko a dal větší rozetu - a to už bylo (podle mě) moc, tak jsem se vrátil k menšímu kolečku a stejné rozetě. Hraní s převody je fajn, začni pomalu, změnit hned kolečko i rozetu nedoporučuju
Naposledy editováno 17.12.2015 12:09:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?
Stev píše: Jeden zub na pastorku dela rozdil 7% v tocivem momentu na kole. Uz si nekdy dotocil sestku do omezovace? Asi zalezi jak kdo jezdi, ale tohle spis zapricini, ze budes furt hledat otacky a kvalty kde to jede.
S 16 43 se naopak pouzitelnost i rozsah zvysi, protoze to jede vsude lip a jezdis casteji na sestku, dlouhy jsou rychlosti i tak dost. Takze to muze dopadnout klidne tak, ze tam kde bys jezdil na ctyrku, budes jezdit na trojku.
Naposledy editováno 28.09.2020 22:49:04
Když jsem ji koupil, byl tam převod 16/40 a přišla mi hrozně ucukaná a nesmyslně dlouhu trvalo, než se dostala od trojky k omezovači. Při výměně řetězovky jsem dal 16/ 43 zubů a pocitově je to úplně jiná motorka. Sedí mi ten zátah, to, jak letí k omezovači. To, že se snížila maximálka mi nevadí, ten zátah je návykový, častější řazení mi nevadí.
Nevím jaku verze F, ale já musel ještě upravit "kecající" tachometr. Koupil jsem kalibrátor rychlosti a teď mi tachec ukazuje přesně to, co jedu. Nastaveno podle GPS a radarů kolem silnic. Ověřeno policejním radarem.
PS - obecně platí, že 1 zub vepředu = 3 zuby vzadu. Každopádně je třeba počítat s tím, že když se mění zuby na rozetě, je potřeba zkrátit nebo prodloužit řetěz.
PS II - já bych na pastorku víc jak o 1 zub neubíral, protože hrozí opotřebení vodící lišty na kyvce a její poškození.
Naposledy editováno 18.12.2015 08:49:04
KAWAHAB píše: Mam radši řadové motory ale je to tady asi nejreálnějši k tématu. Obecně k té maximálce na lehačkách z mé praxe. 127-129ps na kole :267-275km/h 149-151ps na kole:286-294km/h
já mám maximálku s 16-43 podle gearing commanderu 246. Ale vzhledem k tomu jak rychle to dotočím do omezovače a že občas podřazuju protože tam mám vyšší stupeň než potřebuju, by asi nebylo od věci zkusit zpět 16-41. Mám to ale silnější, na sériovej motor si myslím že 16-43 je lepší.
e: a podle toho co čtu výše, změna o dva zuby na rozetě se dá na vtr udělat bez změny řetězu. U pastorku o jeden zub předpokládám to samý.
Naposledy editováno 18.12.2015 08:50:57
1 reakcí na tento příspěvek honda VTR 1000 F menší rozeta..?
Změna na pastorku má vliv na délku řetězu minimální.
Naposledy editováno 18.12.2015 09:28:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?
A nejlepší je (a to je tu vždycky), že autor vlákna, kterej sdílí podobnou nejasnou představu se podobně nejasný odpovědi chytá ...jako že je to ten pravý, odborný názor ...
Tohle není o zátahu do síly a do rychlosti ... na závoďákách se běžně měnej poměry o tři (i více) zuby dle okruhu ...a nikdo tam "pocitově" zátah do síly a zátah do rychlosti neřeší. Řeší se jen maximálka vs. cílovka a pak dlouhý zatáčky vs. vracečky a vlásenky.
U dvouválu se ale v běžným provozu řeší hlavně ucukanost na spodku.
Jak jsem psal ... já to mám teoreticky o 4 zuby dopomala... a mě se tím vlastně využitelnost motoru rozšířila... jsem schopnej jet do trojky na 2trpm a klidně za to vzít - motor se rázovitě, ale bez odmlouvání roztoč a letí až k 10t rpm (což je solidní rozmezí). Tím, že dáš delší převod si tohle vlastně ukrojíš ... schopnost toho motoru jet v širším rozsahu... a to cos odřazoval po městě v 5-6trpm...budeš muset odřazovat vejš, abys nespadl do nějakejch vibračních toček. Ve finále budeš muset ten motor držet spíš ve vyšších otáčkách, aby měl dost síly na to, poskytnout dostatečnej krouťák pro vyšší převod a ten ve spodku otáček nebudeš mít... tedy raději podřadíš a pojedeš na vyšší otáčky. Takže ve finále se může stát a pravděpodobně se stane (pokud bys to přehnal), že to budeš honit obecně ve vyšších točkách, s větším zátahem a za víc paliva... (ale stejně se bavíme o deckách)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm | Nakamito | 13 | 17.7.2024 v 21:00 Nakamito |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 86 | 28.6.2024 v 22:13 ..Roko.. |
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 23 | 19.6.2024 v 11:49 Stev |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |