Naposledy editováno 05.01.2015 18:54:21
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Si du lehnout letos naposled pod scuru a vmontit skřín. Seru na to kupuju enfielda.
jednou to zkusit musím
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Ježíšek říkal, jestli něco nechcu a já že jo. Akorát nevím co by pasovalo
Naposledy editováno 04.12.2015 11:51:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
Stann píše: Podas> Já mám na Centauru krátké páčky z M-Style a vše OK
Stann-- dobrý tip, přesně něco takové jsem si představoval Díky. Jo a kdy představíš svůj stroj?
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
V galerii http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=80264
Naposledy editováno 04.12.2015 22:26:22
Taky jsem si udělal Ježíška a zakoupil přímé křížení svodů Stucchi, mělo by vylepšit krouťák do 5000 ot/min. Naštěstí se dá v tomto počasí skoro normálně jezdit, takže naplno testuju. Subjektivně to opravdu ve středních otáčkách posílilo a wide band lambda ukazuje s původní mapou ochuzení, takže motor opravdu lépe dýchá a mohl jsem ho pěkně přikrmit palivem.
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
http://www.mgcycle.c...amp;products_id=4718
www.mgcycle.com/index.php
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Ten můj ježíšek má jakýsi omezený rozpočet.
Ještě než se mi povedli ten kauf, jednal jsem s několika firmama, jestli by to nevyrobili u nás, určité možnosti by zřejmě byly. Jestli o tom svodu vážně uvažuješ, dej mi vědět, teď když mám v ruce vzorek by se asi fakt povedlo udělat nějaké další kusy.
Vzhledem k tomu, že jsem asi 5 let svařoval Tigem--- rámy na závodní kola, tak mě hodně sere , že všichni kolem přešli na Mig a umí jenom svařit velké bambule
Není na to žádná věda, poskládáš kolena a trubky, ale nemám svářečku.
Tenaxy mi upravovali chlapi přímo u nich , protože moje jsem koupil z nějakého TRX.
Abych řek pravdu, tak to trochu posrali.
Mi to tenkrát nedocvaklo, ale spoj -objímka- šroubek----jdou hodně vidě t, klidně se to dalo pootočit dovnitř, no tenkrát jsem to bohužel nevnímal.
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Při ceně kolen vychází svařovaná varianta okolo 4.000 Kč jen za materiál. A taky myslím, že vibrace na Guzzi zákonitě povedou k prasknutí některého svaru.
Ohýbání trubek je zase náročnější na výrobní zařízení, ve svěráku se to natvarovat nedá, ale když už se to jednou oměří a odzkouší, výroba pak vyjde mnohem výhodněji.
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
geloš píše: Křížení svodů se dá vyrobit buď posvařováním několika kolen a nebo naohýbáním dvou trubek do vhodného tvaru.
Při ceně kolen vychází svařovaná varianta okolo 4.000 Kč jen za materiál. A taky myslím, že vibrace na Guzzi zákonitě povedou k prasknutí některého svaru.
Ohýbání trubek je zase náročnější na výrobní zařízení, ve svěráku se to natvarovat nedá, ale když už se to jednou oměří a odzkouší, výroba pak vyjde mnohem výhodněji.
Tož to bych do kupy dal, akorát tu svářečku nemám.
S Carbonem nevím, mě by taky zajímalo, jak ho oživit?
Mám výfuky i přední orig. blatník, takové je to zašlé, bez lesku.
Jo a jen tak pro zajímavost levné gumy
Oproti loňsku se na motoru provedlo pár úprav s cílem ho mírně posílit, dvojité zapalování a zvýšení komprese, úprava kanálů a spalovacího prostoru, odlehčení setrvačníku a samozřejmě upravená mapa vstřiku a předstihu. Měřilo se na jiné brzdě než loni, sice stejný výrobce i software, ale i tak beru nárust na 97,8 PS s rezervou. Rozdíly mezi jednotlivými kombinacemi výfuků jsou ale jasně prokazatelné, měřilo se tzv.na jedno upnutí.
Výsledky :
- tmavě zelená - originální svod má jako vždy velmi dobrý špičkový výkon ale mizerný průběh, kroutící moment začne narůstat až u 5000 ot/min
- červená - svod Mistral odpovídá tomu co naměřili různí guzzisti po celém světě, dole horší, pak má dobrý střed, ale nad 5500 ot/min začne prudce zrácet dech a ve výsledku je maximální výkon o 7 PS nižší
- světle zelená - svod Stucchi posílí krouťák ve středu a nahoře se drží úplně nastejno s originálem, takže jasná volba a spokojenost na mé straně.
Kdyby někoho zajímaly další podrobnosti, měřili jsme i bohatost, zkoušeli různý předstih atd. Snad si pokecáme aspoň jako o barevných páčkách.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kemp v RO Moto Guzzi V11 | Podas | 11 | 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__ |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 | Markus.1 | 301 | 14.8.2020 v 23:59 Koudy01 |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |