1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: petrumr> Nejvíc tě asi štve to, že to tvoje GS duše nemá a tak se tady oháníš nesmyslama....Že by duše udělala nějakou "bouli na pneumatice" je naprostá blbost. Duše ti žádný tvar neudrží, nemá plátno, jen vyplní prostor který ji poskytneš. Takže když ti nějak hází kolo, je to buď hodně špatné vyvážení, nakoplý ráfek, nebo křivá pneu. Já třeba už nevyvažuju ani přední kolo, ráfek mám nakoplej o cca 3-4mm na výšku a moto je stabilní v jakékoli rychlosti.
Prostě do terénu jsou duše nutnost a věř nebo ne Afrika je do terénu skutečně určená, to není žádné pseudomaxienduro poslední doby, kde jsou duše skutečně jen na obtíž...
Že by se kvůli duše udělala boule na pneu je opravdu nesmysl..
PS: LC8 950 je stále nejlepší velké enduro..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: qwert> Tohle si troufneš tvrdit, když se už já nevím 10.let nedělá a na Afře si ještě nejel ? Pověstné svou spolehlivosti a nenáročnou údržbou taky není, žere i trávu kolem cesty...mě se LC8 líbí moc, ale do dokonalosti má taky daleko...
Znáš to o té lišce? Tak se koukni, co má v profilu za motorku Já si třeba myslím, že litrové KLVčko od kawy je nejlepší cenduro
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
vilemx píše: Prostě má Qwert pravdu, že pro co nejrychlejší přesun mimo cesty je LC8 asi to nejlepší z velkých endur Samozřejmě že také není dokonalá, ale to kromě BMW a H-D není žádná jiná motorka
Viléme a to HD jen proto že už mu 2x pomohlo Porsche s motorem..
I když duše mam,tak sem ale taky spíš zastánce bezdušáku,kuli snažší opravě a přinejhorším tam jde strčit..
E:Ta LC8 asi bude zatím vážně nejlepší velký enduro mimo silnici,tak se uvidí,co nová Afrika ukáže.
Naposledy editováno 28.12.2015 17:02:05
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Anti píše: petrumr> To mi vysvětli.Jak vypadá blbá duše co udělá bouli z boku?Co když ten samý plášť nafoukneš bez duše,tak tam ta boule nebude?
Prostě se smiř s tím, že když dáš do radiální pneu nekvalitní duši a nazuješ to na klasický drátový DID ráfek z Hondy, tak tam prostě budeš mít boule a ještě navíc slanou vodu. Protože Honda. Když to ale jako nouzovku nazuješ na čupr nerez ráfek z jakéhokoliv Báwa, tak to je v pořádku. Chápeš to, přece, nééé?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Anti píše: petrumr> To mi vysvětli.Jak vypadá blbá duše co udělá bouli z boku?Co když ten samý plášť nafoukneš bez duše,tak tam ta boule nebude?
přesně tak, stalo se nám to u unimoga, nový gumy a jelikož jsou ty límce drahý, tak se tam dala duše a ta pneumatika byla samá boule(na boku). Guma se reklamovala, přišla nová a zase, tak se zkusila bez duše a krásně rovná, jenom ten límec stojí nekřestanský peníze.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Anti píše: petrumr> Vidíš,a já myslel že je to fórum o motorkách...U velkých balónů na náklaďák může být.
A ten švýcar tedy básní o čem? Pochop to už jednou, že moderní guma na motorku která má maximálku okolo 200 není stavěná na duši. Já nehaním motorku, ale že tam dali tu duši. Tečka.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
C-čkové i E-čkové gumy od Mitasu + duše nejsou problém.. Co tam máš dál?
3 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: prackarr> Nevím jak ty, ale já sebou kompresor se vzduchojemem nevozím. Bezdušák může fungovat jako dušák, opačně to nefunguje, bezdušáky mají silnější patky. Odkaz na haltr pro bezdušák ? Nikdy jsem to neviděl, tak mě to zajímá.
Můžeš mi vysvětlit, k čemu bys ten kompresor potřeboval? Ty na vyjížďce či nějaké cestě měníš v divočině plášť?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: prackarr> No, zatím jsem naštěstí nemusel, ale člověk nikdy neví. Vzhledem k tomu, že cestuju sám, hodí se možnost vyměnit duši, nebo i plášť tam, kde zrovna není pneuservis. Na vyjížďce za barák je to jedno, ale na konci světa třeba v Albánii nebo na vrcholu Alp...
pochop, že bezdušák má právě tu výhodu, že defekt opravíš bez nutnosti sundání a demontáže kola, (knoty, ultraseal), a když už, to je problém si vzít s sebou do kapsy duši a haltr a v případě neopravitelnosti, či nemožnosti kompresoru to "předělat" na dušovku? Kamoš si na čundru navalil přední kolo na fireblade, plášť nedržel na patce a nešel nafouknout. Sehnal duši z jáwky 350, dal do pláště a normálně s tím objel celý čundr. cca 2.000 km.
Naposledy editováno 29.12.2015 11:06:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |