kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Zrovna TS motor je ze všech čtyřventilů v monsterech asi nejmíň náročnej na servis...oproti 916 a 996 kde se běžně na ventily sundavají hlavy.
Ventily jsou cca. na 6hodin zkušenýho servisáka a dělají se s motorem v rámu. Obecně je 998čkovej motor branej u Duckny jako "držák"... tu tam prasklej píst...sporadicky.
V originálním nastavení do 3,5trpm nepoužitelnej...mezi 5-6,5 trpm takový trochu vibrační pásmo. .. od 7-9,5 letí naplno.
Vše je jen tou bradavicí v podobě katíku, mapou a poladěním vzduchu. Jinak je ten motor (v ne eko módu )lokokotiva tahající jako ďas už pod 3trpm a po městě se dá i míň.
Rám tuhý ale krátký. ..furt to někam jede a musí se to furt řídit. Chybí tomu tlumič řízení. ..ale jde si zvyknout.... je to hravý a pro mě je to fakt nej spojení silnýho motoru s charismatem starýho monstera... minimálně za zkoušku to stojí... máš - li možnost dobré nabídky. ..vyzkoušej. Já už 60tKm nechci moc jinak!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
V tom meste to je horsi. Aspon teda mne jde spojka dost ztuha a pak boli ruka. Ale kdyz ji milujes, neni co resit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Má tam bejt načatá převodovka, něco vyskakuje, tak prostě uvidím... Kdyztak nejakej tip, kam se obrátit ohledně nový převodovky nebo dílů?
Pak to chce přehrát SW (nenech si vnutit celou nahranou ECU nebo proboha Power comander) a poladit bohatosti se vzduchama(což v případe že nebudeš mít termixy bude v Ducati servisu trochu problém asi)
S tím vyskakováním...pokud je to dvojka... tak tahle převodovka je sice dost přesná...ale chce při řazení relativně dost razance... ne ani sílu ale jen důraz... mě dvojka čas od času taky vyskočí. ..ale je to po každý jen špatnou prací nohy. Jestli to měl někdo, zvyklej na japonský řazení. .. může mít pocit, že je to rozbitý... (stejně jako to divný chrastění z motoru)
Díly bych asi v tomhle případě hledal na ebayi a možná u Poláška, ten tam má v nabídce i celý motory po kontrole a opravách....
Naposledy editováno 01.01.2016 08:53:18
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 02.01.2016 17:09:34
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
V eshopu a vubec prezencni vrstve webu ale nepomuzu, to neni moje parketa. Delam uplne jiny veci...
Lazyfuker> mam par znamejch co delaj tyhle veci, tak zkus priblizit o co ti jde a ja se pozeptam. Co ale od nich vim, prave veci jako eshopy si nechavaj pekne zacalovat a to mluvime o logice aplikace, dalsi polozka je design, cili grafik. Samozrejme muzes obecne vyuzit nejakych hotovych platforem, ale zase kazda uprava, zmena grafiky = baksis.
Naposledy editováno 03.01.2016 00:11:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Každopádně,až rozjedu e-shop,tak dam vědět..Záleží na co ho potřebuješ,ale i ty základní zdarma platformy,který ti nechaj i měsíc zadarmo vyzkoušet by mohly na nějakej bejzikovej shop stačit
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak jsem makal celý víkend docela se to hejbe