1. chci se zeptat jestli je možné (což asi je, protože na videu jsem viděl krosku co má SPZ světla atd.) koupit někde nějakou sadu kterou si namontuju na krostku s TP a tím pádem bych měl i SPZ a mohl bych po cestách.
2. dá se nějak upravit moto které je pro jednoho tak, aby bylo pro dva? sem tam bych někoho potřebval povozit :D
3. asi je to složitější cesta ale lehké Enduro je na můj rozpočet moc drahé ( aspoň ty které se mi líbí viz. EXC atd.) tak jestli není levnější předělat krosinu
jen tak přemýšlím jestli je to hloupist nebo to nejde tak se omlouvám
díky moc
1 reakcí na tento příspěvek Legalizace krosky
2. jo, ale hodne tezko
3. ne
1 reakcí na tento příspěvek Legalizace krosky
1) ne
2) jo,nic na tom není, jen to bude vopruz řídit
3) ne
K660S píše: 1.ne
2. jo, ale hodne tezko
3. ne
Legalizace asi někde venku a následně přihlásit tady , rovnou u nás asi těžko. Jedinej kdo to snad dělá opravdu ve větším a oficiálně je HM Honda .
A osobně nevěřím , že pokud by se ti to opravdu povedlo , že se s konečnou cenou dostaneš pod cenu za enduro....
Naposledy editováno 14.01.2016 23:07:51
1 reakcí na tento příspěvek Legalizace krosky
Nevím pro nekoupíš EXC první roky 2003/2005 dají se sehnat okolo 50tis nebo Husky TE 450 či Suzuki DRZ-400-e.
Servis ostré tě sežene! Občas se najde Yamaha YZ či Honda CR s TP stejně jako ostré cross ve 4T 250/450 kawi -suzuki
ktm 450 50tis s TP
ostrá kros kawa 250 s TP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace krosky
a ještě jedna otázka, jestli na tu např 450 mohu legálně vozit někoho druhého nebo jak to udělat aby to bylo možné
1 reakcí na tento příspěvek Legalizace krosky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace krosky
ja1 píše: žádné ostré enduro nemá homologaci pro 2 osoby..nebo jsi snad viděl že by se jezdili soutěže v tandemu se spolujezdcem na motorce??
Ja ke stary hq410 (ostra verze) v pribalu mam i stupacky spolujezdce, ale uz si nepamatuju kolik osob mam v TP - myslim ale ze 2
Z novejch pstrejch nevim o zadne...
assassin píše: Ja ke stary hq410 (ostra verze) v pribalu mam i stupacky spolujezdce, ale uz si nepamatuju kolik osob mam v TP - myslim ale ze 2
Z novejch pstrejch nevim o zadne...
hlavne je to nesmysl vubec na tom nekoho vozit..porad to je zavodak a ne srandamotorka, i kdyz se to tak muze brat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace krosky
Při celním řízení se stroj deklaroval jako soutěžní, s ním se absolvovalo STK a po mírném úředním kolečku měls papíry hotové.
No a když jsem motorku prodával, tak novému majitelovi se nechtělo platit povinné ručení a motorku odhlásil - zrušil papíry...Osel.
V současné době lze postavit motorku na sportovní značky, ale je to prakticky k ničemu, protože s ní můžeš do běžného provozu jen při závodě.
Dřív měl stroj vyjímku a mohls s ním na silnici v rámci závodu, tréninku a nebo při cestě na závod.
No a to stačilo...protože když tě někdo mermomocí chtěl kontrolovat, akorát trénovals. Hotovo.
Nejjednodušší cesta je - koupi stroj s papírama...
Jo, ještě jeden přípodotek - udělat z krosky soutěžní motorku de, výsledkem může být špičkový stroj, hravě strčící do kapsy všechna superostrá endura, ale...chce to udělat nejen neco s motorem, ale i s převodovku - krosový stroj má totiž úzký rozsah převodů.
Například CR 250 jede něco kolem stovky...to dá jawský půllitr na trojku .
Konkrétně u tohoto stroje se to dá dosáhnout výměnou celé převodovky (je to pak ale problematický díl) a nebo jen rychlejší pětkou.
Nejedná se o dosaženou maximálku jak o to, aby se stroj při jízdě v terénu nemusel furt točit, aby jel.
Další droboučký problémek je stopa - krosové motorky mají poměrně strmý úhel řízení a tím jsou nestabilní při rychlé jízdě rovně...
Naposledy editováno 15.01.2016 17:55:25
Naposledy editováno 15.01.2016 20:21:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace krosky
ja1 píše: assassin> musíš rozlišovat enduro civilní uravené ,repliky ostrých ,nebo tovární ostré. ...
Tak mi řekni co je na Husqvarne TE 410 ostrý verzi jinýho třeba proti EXC, nebo jinejm ostrým endurum?1 reakcí na tento příspěvek Legalizace krosky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace krosky
srsen600 píše: Já měl Suzuki DRZ 400 E pro dva
jj,to je typické ostré endůůůůro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace krosky
Vat píše: Tak mi řekni co je na Husqvarne TE 410 ostrý verzi jinýho třeba proti EXC, nebo jinejm ostrým endurum?
jsou to jen civilní verze a je na výrobci jestli rozšíří homologaci . stejně jako kolik mu nadělí kw
Co je stejné, tak pouze opticky venkovní tvar bloků motoru...
Já měl v enduru pro třídu 500 udělanou CR250 s objemem 260, jiný válec, převody, pérování, geometrie podvozku...zkrátka úplně jiná motorka a to byl jen upravený sériový model...
Na první pohled Honda s lampama, ale...
Jak to fungovalo, pamětníci vědí .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nové CRF450R versus EXC500 na cesto... [1 ... 4, 5] Honda CRF 450R, KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days | ZdendaZB | 132 | 29.9.2024 v 18:43 ZdendaZB |
kxf 250 2016 premena na 2017 Kawasaki KX 250F | Djandn | 1 | 12.9.2024 v 20:14 ja1 |
Kx250f 2013 4t na nakopavani nestar... Kawasaki KX 250F | riderfery | 21 | 9.9.2024 v 13:14 riderfery |
chudobna zmes [1, 2] KTM 250 SX-F | dzakes | 43 | 8.9.2024 v 20:18 dzakes |
Muddy Winter [1, 2, 3] KTM EXC 250, KTM EXC 450 F, KTM EXC 300 Six Days | Kohlstein | 75 | 17.8.2024 v 18:42 Kohlstein |