kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Něco jako když jsem stejně rychlej nebo rychlejší na výjezdu ze zatáčky jako moto morini corsaro. Teoreticky je na tom sice líp, ale prakticky to tam ruka nikdy nepošle, ani nemůže protože guma to nedá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Brutale Corsa má oproti obyč modelu 2 zuby vzadu navíc, 15-43 oproti 15-41. to dělá přibližně jeden zub vpředu.
teď mám 16/41 a těch 15/41 bude akurátní..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
anti-wheelie nemám, ale proč myslíš? zdá se mi, že na vyšší rychlosti ten zoubek pomůže..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tak sme se tu koukam poplácali po zádech a naházeli všechny majitele rejží do jednoho pytle...
Petta vážně nechci rejpat,ale já v tom příspěvku viděl jen dvě varianty.Buď si machroval na nějaký víkenďáky co sou fakt jelita,nebo trochu zveličuješ,protože když ti na cílovce ujede nějaká partička o 100m třeba,tak nemáš během 3 zatáček určitě ani čas,ani prostor všechny předjet.
Jinak souhlas se všim,páč v provozu se asi efektivita ve vyšších rychlostech u supersportů nemá moc kde projevit,což na druhou stranu nevylučuje fakt,že se ani největším místním rychlíkům nemůže stát,že je na okresce přehrne týpek na rychloplastu.
Je jasny ze staci na vetsinu zatackovitejch vyhlasenejch useku treba 100hp v naky nečoprovitý motorce a zbytek sou ruce / potazmo u nekterych odvaha . Ale jak uz tu nekdo psal, ze ty "japonske kurevstva" jedou jak krava...tak asi jo, proto je lidi chtej. Vim ze na K5 pojedu stejne rychle jak na fazeru (teda az si zvyknu a to bude chvilku trvat zrejme), ale bude me hrat ten pocit toho našňupanýho fightera z MMA pod sebou (nevyznelo to ted krapet přihřátě? ), kterej jenom ceka na pobidnuti. Proste ten pocit, ze to tam pod tebou drime. Na to se strasne tesim.
Jinak tohle sou nekonecny diskuze, kde se dokola sklonujou vyrazy jako "zbytecny, nevyuzitelny, dostacujici...". Uz to zacina nudit. A to sem driv mel taky sem tam nutkani psat pribehy, komu sem kde "ujel v sandálech".
Naposledy editováno 18.01.2016 16:08:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.01.2016 17:16:49
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale no tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: je to o tom to vyzkoušet, ale těch 16 zubů se mi zdá hodně, i když to fakt jde na záda ještě na čtyřku plynem. taky myslím, že těch 14 už bude moc, vzal jsem to fakt na zkoušku za ty prachy. je fakt, že toho plynu tam člověk dá fakt míň, ale ta 15 by mohla být dobrá..
Brutale Corsa má oproti obyč modelu 2 zuby vzadu navíc, 15-43 oproti 15-41. to dělá přibližně jeden zub vpředu.
teď mám 16/41 a těch 15/41 bude akurátní..
Ty jo to mi vysvětlete, nejel jsem ještě na žádným bajku, kterej by se stavěl plynem na 3 ani náhodou.,,na 2 jsem se musel fakt snažit, spíš to lámat aby se zvedla...tak mi vysvětli jak by se mohlo něco zvedat na 4 :) leda bych měl na zadním sedátku nějakou Věstonickou Venuši :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Kdyz vezmu normalni posez, zadny trhani riditkama, zadnej vyplach, proste jedu na trojku po rovine, dam plnej a kdyz se dostanu nekam do otacek tak se zvedne predni kolo? Uz jsem slysel hodne pohádek, ale tahle je furt dobra. Dokonce ji vypravi i v motohouse a to je kua seriozni cteni
Ja nevim no, kdyz vezmu jen posledni rok, jezdil jsem na S1000R, novym Tuonu, R1 2013 a zadna z nich na 4ku neprizvedavala kolo a na 3ku zadna z nich nejezdila po zadech jen plynem. Samozrejme nemluvim o terénních vlnach, kde se prizvedne kdeco i na vyssi kvalt.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: . Dokonce ji vypravi i v motohouse a to je kua seriozni cteni
.
Zas vopatrne . MH je jenom nablejskany sraní na pekny lakovany stranky s peknejma fotkama. Vobcas do toho kouknu a nestacim se divit kolik hrubek sou schopny za jeden clanek vymyslet a do obsahu taky kolikrat lepsi nestourat a brat to jako ryze "zabavny" cteni na oddech treba na hajzlu...
Naposledy editováno 18.01.2016 19:35:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Petta> no, jestli se ti to zvedá furt na zadní a nedáváš kvůli tomu plnej na nižší rychlosti, tak to zpřevodování bude dost neefektivní.
Něco jako když jsem stejně rychlej nebo rychlejší na výjezdu ze zatáčky jako moto morini corsaro. Teoreticky je na tom sice líp, ale prakticky to tam ruka nikdy nepošle, ani nemůže protože guma to nedá.
Guma by to dala, ale hlava už ne
Jinac na brutale, ale 1090 jsem jel a při normálním posezu a plným knedliku se nic s předním kolem nedělo. Jen to svizne akcelerovalo. Tak ale když to píšou v MH, tak to bude určité pravda. Moje bejvala MT-03 se na jenom místě stavěla na zadní ještě na petku. A kdyby mela sestku, tak se zvedne určité taky, i na neutral by to umela . Je tam sice takovéj horizont, az skokanek, ale to s tím určité nemůže souviset . Nějak mám pocit, ze mám na nose buliky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: Zas vopatrne . MH je jenom nablejskany sraní na pekny lakovany stranky s peknejma fotkama. Vobcas do toho kouknu a nestacim se divit kolik hrubek sou schopny za jeden clanek vymyslet a do obsahu taky kolikrat lepsi nestourat a brat to jako ryze "zabavny" cteni na oddech treba na hajzlu...
Tak jsem to ale presne myslel, proto tam jsou smajlici. Ja to mival kdysi taky na hajzlu, dneska uz ani tam ne, neni to ani ctivy, ani seriozni. Takovej motobulvar.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Tak jsem to ale presne myslel, proto tam jsou smajlici. Ja to mival kdysi taky na hajzlu, dneska uz ani tam ne, neni to ani ctivy, ani seriozni. Takovej motobulvar.
Ano, motobulvar. Nic moc se nedozvis a ani zabavny/ctivy to neni. Souhlasim
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejavue píše: Nějak se nám tady ti kluci tříválcový nemůžou shodnout, která ta pohádka je ta pravá.
Ja ale zadnou pohadku nevypravim, i kdyz bych taky mohl ze jo? To uz jsem videl i nekde ve vlakne k mt09 jak se zveda plynem na 3ku....ale mam rad tyhle pohadky, aspon je to nejaky probuzeni ze zimni nudy