kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: ...Samozrejme nemluvim o terénních vlnach, kde se prizvedne kdeco i na vyssi kvalt.
No mě se teď třeba přizvednul, protože mám teprve druhýho panáka, ale po čtvrtým bych už musel za něj tahat . A pokud mluvíte o motorkách, tak tam se mi nezvedá už lautr nic...asi za to tahám pokaždý málo !
Attim píše: Aha takze uz ne na 4ku na zada, ale jen prizvedne. A na prvni 3 kvalty plynem na seriovych prevodech, no holt asi jinej oddil, MV zrejme pouziva nejaky kosmicky motory ze to takhle jede.
Kdyz vezmu normalni posez, zadny trhani riditkama, zadnej vyplach, proste jedu na trojku po rovine, dam plnej a kdyz se dostanu nekam do otacek tak se zvedne predni kolo? Uz jsem slysel hodne pohádek, ale tahle je furt dobra. Dokonce ji vypravi i v motohouse a to je kua seriozni cteni
Ja nevim no, kdyz vezmu jen posledni rok, jezdil jsem na S1000R, novym Tuonu, R1 2013 a zadna z nich na 4ku neprizvedavala kolo a na 3ku zadna z nich nejezdila po zadech jen plynem. Samozrejme nemluvim o terénních vlnach, kde se prizvedne kdeco i na vyssi kvalt.
Jestli to nebude tím, že ty Brutalky jsou všechny tak nějak přisražený a jdou na zadní i v klidu, když se na to jezdec jen posadí.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Dneska se mi zvedla na zadní moje hujda
Opravdu mě to dost zaskočilo, protože motor se valí na pracovním stole.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Ja ale zadnou pohadku nevypravim, i kdyz bych taky mohl ze jo? To uz jsem videl i nekde ve vlakne k mt09 jak se zveda plynem na 3ku....ale mam rad tyhle pohadky, aspon je to nejaky probuzeni ze zimni nudy
Ty pohadky vypravet nemusis s tim tvym motorem..
Nevim, proc bych si neco takovyho vymyslel?
Kdyz to jde plynem na trojku, tak to proste jde.
Nemusim nikoho presvedcovat. Je to neco za neco, komplet hlinikova vidle, lehky kola udelaji sve, ale taky to prd vydrzi, az nekam tuknu predkem.. hm821 sel taky na dvojku plynem, mel podobnou vybavu na predku. Ale je to fuk, nikdy jsem tady blbosti nevypravel, tak nevim, proc s tim zacinat..
A nejkratsi rozvor mezi nakeda (1380 je fakt malo) tomu taky neprida..
Kdyz jsem s ni byl poprve na okruhu, tak na vyjezdech, kde normalne jedu na 2, jsem musel radit za 3, protoze jsem nemohl udrzet kolo na zemi.
To je ode me vse, vic k tomu nemam..
Naposledy editováno 18.01.2016 20:45:13
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Ty pohadky vypravet nemusis s tim tvym motorem..
Nevim, proc bych si neco takovyho vymyslel?
Kdyz to jde plynem na trojku, tak to proste jde.
Nemusim nikoho presvedcovat. Je to neco za neco, komplet hlinikova vidle, lehky kola udelaji sve, ale taky to prd vydrzi, az nekam tuknu predkem.. hm821 sel taky na dvojku plynem, mel podobnou vybavu na predku. Ale je to fuk, nikdy jsem tady blbosti nevypravel, tak nevim, proc s tim zacinat..
A nejkratsi rozvor mezi nakeda (1380 je fakt malo) tomu taky neprida..
Kdyz jsem s ni byl poprve na okruhu, tak na vyjezdech, kde normalne jedu na 2, jsem musel radit za 3, protoze jsem nemohl udrzet kolo na zemi.
To je ode me vse, vic k tomu nemam..
Proc si to vymyslis nevim, to musis vedet sam. Lidi to delaji z ruznych duvodu, neznam te tudiz nehodnotim jaky duvod k tomu mas. Kazdopadne ted uz jsi pohadku zase poupravil, uz se to zveda jen na 2ku, cemuz uz se da verit. Nakonec se doberem nejakyho uveritelnyho zaveru, co
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: Franco82> no hlavne ja mam na nose buliky, pac sem na mt03 pakrat jel a myslel sem ze je to 6kvalt Tak asi neumim pocitat no...
Žiješ v bludu, měl si měl o kolečko navíc nebo každý mluvíme o jiné MT-03.
Já o té původní, jednobuchové 660 a ta má 5 kvaltů. Novou jmenovkyni s motorkem 321cc, jsem nejezdil a ta má už ten šestý stupeň.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Proc si to vymyslis nevim, to musis vedet sam. Lidi to delaji z ruznych duvodu, neznam te tudiz nehodnotim jaky duvod k tomu mas. Kazdopadne ted uz jsi pohadku zase poupravil, uz se to zveda jen na 2ku, cemuz uz se da verit. Nakonec se doberem nejakyho uveritelnyho zaveru, co
Nic neupravuju, na tu dvojku to bylo moc divoky i na 3/4 plynu, takze vyjezdy jsem jezdil na 3 taky bez plnyho plynu. Porad si za svym stojim..
Uz to nema vyznam. Ty neuveris, ja nemam potrebu nekoho presvedcovat, tak bychom to mohli uzavrit s tim, ze neveris a odpustis si kecy o pohadkach, kdyz o ty masine nic nevis.. Si ji pujc a pak se muzem dohadovat. Mej se..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Nic neupravuju, na tu dvojku to bylo moc divoky i na 3/4 plynu, takze vyjezdy jsem jezdil na 3 taky bez plnyho plynu. Porad si za svym stojim..
Uz to nema vyznam. Ty neuveris, ja nemam potrebu nekoho presvedcovat, tak bychom to mohli uzavrit s tim, ze neveris a odpustis si kecy o pohadkach, kdyz o ty masine nic nevis.. Si ji pujc a pak se muzem dohadovat. Mej se..
Vis me je jedno co tady kdo vypravi, nekdy je to i docela sranda pokud se to nebere moc vazne, coz se v tomto pripade deje, tak zvolni... . Mej si svou pravdu, ja si davam za ukol se na tom svezt. Musim to prubnout abych poznal tu nadpozemskou silu Asi by v MV meli ukazat tem ostatnim, zejmena nabusenym litrum, jak se to dela dokonce s mensim objemem. Zejmena by ostatni meli prestat pouzivat ty tezky vidlice, pac jen MV pouziva hlinikovy
Naposledy editováno 18.01.2016 21:43:11
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale proč ne.Jeden týpek tady od nás tvrdil,že mu šel čopr na zadní,jen natankoval Verva100 ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Vis me je jedno co tady kdo vypravi, nekdy je to i docela sranda pokud se to nebere moc vazne, coz se v tomto pripade deje, tak zvolni... . Mej si svou pravdu, ja si davam za ukol se na tom svezt. Musim to prubnout abych poznal tu nadpozemskou silu Asi by v MV meli ukazat tem ostatnim, zejmena nabusenym litrum, jak se to dela dokonce s mensim objemem. Zejmena by ostatni meli prestat pouzivat ty oloveny tezky vidlice
Abych rekl pravdu, tak tvuj humor ani nazory mi moc nesedi. Nevim, cim to je? V realu by to treba bylo jinak, ale tvoje prispevky jsou jak cervenej hadr. A jsi fakt asi jedinej tady. Ale to na veci nic nemeni..
Nemam duvod zvolnit, je mi to totiz burt, kdo si co mysli. Mne je naopak jedno, kdo co pise a vetsinou nemam duvod neverit, protoze je mi to jedno..
Ale nic ve zlym..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ze ja vul si to tenkrat nepujcil, kdyz mi to nabizel, aspon bych do toho moch taky ted kecat. Jinak kratkej rozvor dela strasne moc, nicmene stejne neverim, ze jenom za plynem to trojaka pude nahoru....
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jsem si představil jak brutale dělá backflip na místě, když si na to zmulin sedne.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale docela fajn se s nim jezdí. ... a nebojí se toho...
Na druhou stranu...Můj monster má rozvor 1440mm... jestli má MV 1380mm je to docela rozdíl. .. . O zvedání se na čtyřku tu teď nemluvím. ..ale S4RSko si občas na trojku ještě poskočí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: No ja se budu muset zeptat kamose, co ma rivale 800, to je stejnej motor. Nevim jesi to ma prevody stejne, ale. No rozhodne nebudou delsi. Lita mu to pekne a kdyz za to veme na rovine tak FZ dochazi dech celkem rychle.
Ze ja vul si to tenkrat nepujcil, kdyz mi to nabizel, aspon bych do toho moch taky ted kecat. Jinak kratkej rozvor dela strasne moc, nicmene stejne neverim, ze jenom za plynem to trojaka pude nahoru....
V poslednich 2 tis otackach ma moje pridanych 15 koni oproti Rivale, ale i tak je uzasna. Ja si puvodne sel pro Rivale, ale prodejce me prekecal na Brutale.
Je to lepsi masina, ale Rivale je proste nadherna.
Mel sis ji fakt pujcit, stoji to za to.. svezeni je jeste lepsi, nez na Brutale..
t_freedom píše: Petta> on není tak špatnej... je to vulgární materialista Bohlen....
Ale docela fajn se s nim jezdí. ... a nebojí se toho...
Na druhou stranu...Můj monster má rozvor 1440mm... jestli má MV 1380mm je to docela rozdíl. .. . O zvedání se na čtyřku tu teď nemluvím. ..ale S4RSko si občas na trojku ještě poskočí...
Jojo, nic proti, jen pisu, jak to je.. verim, ze jezdit umi..
U novy Brutale museli prodlouzit rozvor a ubrali 9 koni, proste to v tyhle kombinaci nebylo pro vsechny, tak to trochu umirnili. Ta moje neni zadny peklo, ale i se 140 konma se daji udelat takovy veci ve spravny konfiguraci..
167 kilo, rozvor 1380, 140 koni, celohlinikova vidle, lehci kola a diky tomu je jaka je..
Zase v primym smeru to neni zadna hitparada ve vysokych rychlostech..
Naposledy editováno 18.01.2016 22:16:35