kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Furt lepší, jak řešit pejsky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
silverrrr píše: Tak uz je fuč
Bude jinej ...nikdy nevíš k čemu je to zlé dobré
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
U termixů maj spočítáný o co je roura od svilsýho kratší o to by měla bejt zakroucenější ...nevím jak to maj "spočítaný" v Creptusu, ale nějak rozumný to je...
Jak se to s tim výfukem chová ? Co to dělá ? Má to někde díru...jak funguje přechod plynu? Nestřílí to při zahřátým motoru při ubrání, nebo přidání ?
Jakej by byl pro Creptus problém ti tam udělat nějaký DB killery?
t_freedom píše: Padak84> v záasadě asi nic špatnýho... normální roury...
U termixů maj spočítáný o co je roura od svilsýho kratší o to by měla bejt zakroucenější ...nevím jak to maj "spočítaný" v Creptusu, ale nějak rozumný to je...
Jak se to s tim výfukem chová ? Co to dělá ? Má to někde díru...jak funguje přechod plynu? Nestřílí to při zahřátým motoru při ubrání, nebo přidání ?
Jakej by byl pro Creptus problém ti tam udělat nějaký DB killery?
db killery si tam může nacpat jaký chce, na ebay jich je spousta. Ale to neřeší výjezd za hranice, potřebuje výfuk s éčkem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
poprdlává...jakože bublá a poprskává....a nebo při ubrání rána jak z devítky ?
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Hele to není tak jednoduchý jako třeba s karbcema (ačkoli odladit karburátor na celej profil otáček je skoro nemožný)...
Musíš pochopit jak to funguje. ECU má program(proboha psal jsem to tu už asi 8krát) ve dvou režimech
- volnoběh - kdy bere ECU parametry teploty oleje, vzduchu, otáček a lambdy - v tomhle režimu je si schopna přidat palivo +/- asi 5%
- ve chvíli kdy otevřeš heft - teče tam dost špatně specifikovatelný množství vzduchu. jednotka bere údaj otočení heftu, teploty oleje, vzduchu, otáček motoru = z toho jí v tabulce připadne hodnota paliva. JENŽE...tohle všechno je ověřený v reálu při origo podmínkách - dáš-li průchozí filtr a vejfuky.. . pak je tam oproti tomu co jednotka má zadaný, víc vzduchu - je to chudý...ale ona to neví...takže to pálí při vyšších teplotách a zároveň to rychlejším průchodem plynů strhává část paliva do výfuku.
na brzdu prď ... musel by ten frajer vědět jak pracovat s tabulkou mapy...ale to je velká laborace....to není jen palivo ale předstih a jiný hodnoty.. sežeň DP mapu a dej jí tam. Pokud ti to střílí, není to vůbec dobrý... ventily trpěj dost. Přehraj jakoukoli mapu pro otevřenej systém a uvidíš co bude.
Vždycky je lepší varianta jede-li to bohatší, než chudý...
Naposledy editováno 20.01.2016 19:45:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Padak84> jj vypadá to tak, že to máš špinavý jak prase
Nojo, tak vypadá motorka s kterou se jezdí, to neznáme co