MrHip píše: LALIK>
V Chinooku mne sice vezli, ale nikdy jsem to neřídil takže s tím nemám praktickou zkušenost. Já myslím, že principiálně vůbec žádný rozdíl není. Chinook má divný kolektiv . Tahá se z podlahy táhlo . Ostatní vrtulníky to mají jinak. Taky má dost složité řízení ( myslím kinematiku těch táhel a pohybů desky cykliky) ale je to naprosto úžasný stroj. Létá velmi rychle a hrozně moc uveze. S Chinookem mi dali na prdel v rychlosti i stoupavosti když jsme se honili, to mne tedy dost urazilo , protože jinak jsme my dávali na prdel jiným. .Museli jsme to večer řádně zapít . A má listy o šířce 90 cm. Strašné lopaty. Vevnitř to vypadá jako dobytčák.
A k čemu bys potom přirovnal Mi-6/26?
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
Stejně asi nikdo nedostane povolení vzlétat a přistávat jen tak na dvorku?
Naposledy editováno 26.01.2016 18:31:45
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
3 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
jean192 píše: Inak ja ako pokračovateľ cimrmanovskej tradície by som chcel vedieť, či už niekoho napadol genitálny záchranný systém pre malé lietadlá - padák. Ale néééé obyčajný, to tu už bolo a asi aj je, ale vystreľovaci, aby fungoval aj v malej výške. Skúšali to už niekde? Predstavujem si to tak, že by odletel nejaký dekel na chrbte letadla a neviem akým spôsobom (trysky na stlačený luft?) by sa nasilu rozvinul padák.
Zkusali , a normalne se to obcas montuje do UL, je to dost drahy. Treba tihle to delaj
Neznam nikoho do by to pouzil, vono by to melo smysl kdyz ti upadne kridlo, jinak se vzdavas ovladani letadla a padas na padaku kamsi. S ULL se bezne pristava na poli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
Záchranný systém Magnum konstruovaný na hmotnost UL letounu (472,5kg), tak naštěstí prokázal, že má velké rezervy. Celá nešťastná událost měla tedy šťastný konec.
Kdyz jsem psal ulomene kridlo , prote jem mel namysli neovladatelne letadlo, coz se zas tak casto nestava. Ale samozrejme kazda moznost jak si zachranit krk je dobra.
Vírník je mnohem jednodušší, to se dá splácat daleko snadněji. To by Romus možná i nějak dal. On zas tak nešikovný není. Když si koupíš vlastní vrtulník a budeš chtít přistávat doma, není to nemožné ale musí se splnit nějaké podmínky . Ani létat se nedá kdykoli a kudykoli . Kromě prostorů jako atomové elektrárny a vojenské střelnice to tady dost silně omezují vojáci. A taky někdy třeba aerokluby, nebo balóny , paraglidy větroně...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Jestli to bylo v létě, tak si kluci jenom zašli na pivko . Víš jaké je v tom horko ? Asi jako když si sedneš v létě do skleníku, zavřeš se, nasadíš si rukavice, mikinu, dlouhé kalhoty , vysoké boty rukavice a kulicha. No a po hodince mírné fyzické aktivity vylezeš. To i v letní den je pak venku zima
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
jeste dotaz starsi vrtulniky od bellu pouzivali u rotoru tzv gyroskop( u rotoru) pro modelare padla..ted me zajima jakej to melo vyznam?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
To byl Vlastík K. jeden z nejhorších pilotů co jsem v životě potkal . Sice nebyl moc inteligentní, ani mu to nešlo, zato byl odvážný. To přivezl jehličí a šiškyz lesa do PV a chtěl aby mu to tam technici přes noc za flašku opravili. . To se jaksi nezdařilo, poslali ho do ři... tak potom doletěl do Mošnova . Tam to nechal a nikomu nic neřekl. Byl z toho ráno průser obrovský a ten idiot s s sebou stáhnul i dva kolegy. Těm večer řekl ať jdou domů, že on to jde nahlásit. Jenomže nenahlásil nic a všichni měli rok zákaz. Fakt to byl férový kluk. : Pak si udělal i civilní pilotní průkaz, ten si udržoval falšováním dokumentů, tak dostal doživotní zákaz. A teď lítá tuším na Zanzibaru s L 410 mezi ostrovy. Jak to dokázal netuším. Ale na Zanzibaru nikam neletím, co kdybych ho potkal .
A ty závažíčka fungovali jako stabilizace, na vysvětlení by to chtělo obrázek, nebo Ti to vysvětlím až přijedeš.