Mám už nějaké zkušenosti s přestavbou 1098s, ale tady je toho tolik jinak a dost obtížně se shání jakékoliv informace, proto se chci o ně podělit, aby s tím případní další stavitelé nemuseli tak bojovat A pokud bude někdo vědět víc, budu rád za všechny info
Při přestavbě se nechci pouštět do nějakého velkého tuningu. Motorka v základu je dost nasypaná, takže není důvod.
Jako základ pro stavbu jsem použil Panigale 1299 rv.2015 zakoupenou v DE po lehkém pádu najeto 4tis.
Výkon 205HP
krouťák 144Nm/8750ot.
elektronika :Kontrola trakce DTC 8stupňů,
Quickschifter DQS up/down pro řazení bez spojky nahoru,dolu
Motorová brzda EBC nastavitelná vr třech stupních
Wheelie kontrola DWC nastavitelná v 5ti stupních.
Začal jsem demontáží všech plastů a nepotřebných věcí
Dolů šel i nevzhledný hrnec , který kryje vejfukový svod vertikálního válce a nahradil jsem ho titanovou omotávkou
U předního kola je kabel, který vede k čidlu ABS.Je veden vnitřkem blatníku. To, že to není ideální stav vám dojde ve chvíli, kdy chcete navléct nahřejvák. Buď ho tam vůbec nedostanete nebo Vám úchytky tohoto kabelu nahřejvák rozpářou. Proto jsem kabel táhnul venkem
Na levém řídítku jsem sundal sériový ovladač blinkrů a nastavování v menu a je tam tenhle hezkej Rácing .Kabely bylo nutno přeletovat
Tady schéma
Teď čekám na kapoty a pak musím vyřešit uchycení IMU /Inerciální měřící jednotky/
Ještě jsem narazil na problém s čidlem stojánku. U 1098 byl klasický kontakt, který stačilo proklemovat a vše OK.
Tady vedou do čidla 3 dráty a není z něho ohmický výstup. Při jakékoliv poloze na něm nelze nic naměřit.Při odpojení konektoru to hlásí chybu IMU
Teď mám odpojenou elektriku tak až to dám na baterku zkusím změřit, co z toho leze. Na zahraničních fórech jsem se dočetl,že se přes to ta IMU nějak kalibruje, ale nemám to ověřené
Toť zatím vše, až se trochu posunu, tak to sem hodím
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
... a nebo potenciometrem napojeným mezi napájecí a signální vodič a nastaveným na potřebné výstupní napětí, které si změříš, než to rozkucháš / snímač by nebyl potřeba a šel by pryč i se stojanem / pravděpodobně by ale musel dojít další odpor mezi kostru a napájecí kabel vedoucí ke snímačí, jinak si to jednotka vyhodnotí jako chybu snímače.."neuvidí ho"
Obě možnosti ošidí jednotku. Nevím ale jistě,že je to hall snímač,tak jenom odhaduju. Poznáš to,až to proměříš.
Nebo potom profi řešení:
http://www.motospeci...mp;ItemNum=1199SSKIT
Naposledy editováno 03.02.2016 20:35:17
Myslíš, že to má ještě další význam pro tu IMU?
To v tom odkazu jsem taky našel, ale dík
Naposledy editováno 03.02.2016 20:46:24
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Akorat na me to ma moc elektroniky :(
Naposledy editováno 03.02.2016 23:11:22
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
2015Panigale1299SWorkshopManual.pdf
A tady na to mas nastroj na opravu
Naposledy editováno 04.02.2016 09:43:43
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
No hele mě by taky zajímala ta tvoje třinda. třeba se dohodnem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
doucha píše: No čéče bojim se, aby nebyla obouchaná hodně brzy. Jsem na to sám zvědavej. Asi to pojede strašně....
No hele mě by taky zajímala ta tvoje třinda. třeba se dohodnem
Jako ze presednes z pekla na horsky kolo jo ?
Uvidime jak pujde sezona Kazdopadne drzim palce at se prestavba povede, fungovat to bude, to strach nemam.
Naposledy editováno 04.02.2016 10:19:35
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Olejový filtr na 1299 stejně jako na 1199 je papírová vložka /např. HIFLO HF159/ uvnitř motoru, oproti 1098.kde byl šroubovací kovový filtr zvenku.
Je pod ucpávkou na levé straně motoru. Vyrobil jsem si jednoduchý přípravek pro demontáž ucpávky. Ucpávka je přišroubovaná dvěma šrouby M6 a v přírubě jsou vyříznuté závity M8 kvůli demontáži. Utahovací moment šroubů 12Nm
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Jinak hodně zdaru a můžu ti říct jedno.... POJEDE TO JAKO KURVA!!!! Jo a pro útěchu..... i jako KURVA to brzdí
Jo a BACHA na to IMU, musí zůstat bezpodmínečně pevně v horizontální pozici....ale to asi víš ne...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
Typ Barvy Ducati 1199 Panigale, Ducati 1299 Panigale | suzu750 | 1 | 22.2.2020 v 15:35 Lam. |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Svolávačka pumpy Brembo PR16 Aprilia RSV4, KTM Duke 690 R, KTM 1290 Super Duke R,... | Beranidlo | 14 | 28.2.2018 v 15:46 PetrS |
Dynojet AutoTune AT-200 & AT-300 (k... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... | Hasha | 1 | 28.2.2017 v 14:58 Hasha |