kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: Na dnešní spokojený usínání mi to stačí
Naposledy editováno 08.02.2016 17:58:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Fidouš. píše: Laufy nepřicpávat, ale otáček přidat určitě. Motoru to prospěje a okolí bude taky mít větší radost.
mám trošku obavu, že mu to na spodku ...zejména studený, jede trochu na sucho
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: drippera> A nejde koupit zpátky nějaký tvůj ex-SF1098 ??
Nejde. Dva jsou na sračky (umělci je rozstřelili) a dva zmizeli v propadlišti dějin...
Toho neeSkovýho jsem zahlédnul v létě u MOTO-ITALIA při nějaké jejich zajížďce.
Jednou jsem to zkusil a oslovil známýho, aby mi jej prodal zpět. Nějak to nedopadlo a nakonec ho taky roztřískal...
Ale já něco splaším. Věřím tomu. upřímně pohrávám si i s myšlenkou M1200S a nebo MTS1200S. Ale tož nevím, no...
Je čas..
Do začátku sezony něco vykoumám...
Ale bílý kola to určitě nebudou!
Naposledy editováno 08.02.2016 18:22:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Fidouš.> já myslím, že by stačilo trochu přicpat laufy a bylo by to ok... ...ale to on nechce
Jestli mu to jinde jede dobre, tak by mozna vyresil volnobezny otacky, ale rozhasil by zbytek.
Copak to nema stelovani volnobeznejch otacek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Fotil se na vejletě, tak by to mělo být rozhicovaný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: za studena by to zas melo mit nejakej "sytic" ?
Ne...všechno řídí ECU dle mapy...která prostě musí plus mínus sedět. ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Fidouš. píše: Jaký za studena?
Fotil se na vejletě, tak by to mělo být rozhicovaný.
Ty fole...vzducháč se i v hycu dostává na 80'C dostává tak 20km... natož teď v tý zimě.
Ale fakt je že od 60'C by to už mělo běžet. ...asi se ti na to Františku podívám
Kolik si měl na budíku Franto?
Naposledy editováno 08.02.2016 19:41:25
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Ne...všechno řídí ECU dle mapy...která prostě musí plus mínus sedět. ...
no tak jestli to nema nakej "syticovej" rezim tak to studeny nikdy nemuze fungovat uplne ok.ale neverim tomu, ze by to tak zprasili... neco tam bude, bud obtokovej kanal, nebo primarni klapku pootevre sekundarni apod - ma to jednu servem rizenou klapku? nebo jen ta rizena rukou?
Naposledy editováno 08.02.2016 19:42:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Ty fole...vzducháč se i v hycu dostává na 80'C dostává tak 20km... natož teď v tý zimě.
Ale fakt je že od 60'C by to už mělo běžet. ...asi se ti na to Františku podívám
Kolik si měl na budíku Franto?
To video jsem točil hned jak jsem vyjel na kopec - takže víceméně ještě studený (asi 5 minut jsem to měl nastartovaný před garáží než jsem zamknul a nasadil rukavice). Fotky u stromu až když jsem jel domů. Při jízdě všechno v poho - tak jako vloni.