kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Co ty ventily, necháváte si je fakt nastavovat atd dle rozpisu v manuálu (čas/ujeté km)? Já mám najeto asi 20 a nevim zda byly kdy dělány, řemeny mám nový....
Nevim jestli to dávát do ducati nebo ne...klidně bych to tam nedal :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Stev> ale má. ..jenže za tepla to jde dobře. .. za studena to už asi jednotka nedožene. Ty koncovky jak kdyby tam nebyly. Prostě dutý Žmuldův trombón
Tak jsem tam Libore dnes ty tlumivky vrátil a ten volnoběh se znatelně zlepšil . Asi je tam teda nechám....bordel dělaj i tak .
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
PS - a že se jednou za čas neuhlídá a propálí se. No bóže, tak se za pár kaček vymění za novej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Tak jsem tam Libore dnes ty tlumivky vrátil a ten volnoběh se znatelně zlepšil . Asi je tam teda nechám....bordel dělaj i tak .
Jo, tohle dělá vždycky problém hlavně ve volnoběhu... to potrubí se prostě "nenatlakuje" a k tomu ještě může přispět blbý rezonanční pole od kolena k ventilu a klidně 7-15% paliva jde do kopru.
Jasný, že jak ten motor roztočíš, je všechno ok... ale volnoběh se potom musí fakt nakrmit...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 10.02.2016 18:46:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: DoktorARO> já to říkal, já už bych karbonový výfuky taky nechtěl, zlatej titan, s tímhle je děsný sraní
Já měl karbon akorád na fárošovi, ale na tom čtyřválcovém řaďáku to tolik neschytával. Ovšem spíš se podivuji nad tím, že Doktor vyměnil parádní laďáky pod sedlem za ten na stranu. Jasně je to subjektivní, ale doktore..... viděl jsem to naživo a byla to bomba.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Frennky píše: http://www.moto.it/...7-13/6298589 [/quote]
Frennky.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
ty pod sedlem se my na HM taky nelibi.... jeden do boku je fajn
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: assassin> kdo je Jasek?v telefonu znel zvlastne, ale vysledky vypadaji celkem vklidu
ten s tim rozvrtanym bilym TL1000S http://www.motorkari.cz/profil/?uid=62224 ... mel od nej kapoty a vyfuky a byly s tim porad problemy - s jednanim hlavne, jinak praci asi udela dobrou...
takovyho neco jako kdyz si nechas udelat neco v creptusu.... nebo u me
jinak Jasek ted dela na svoje TL karbonovy dily u kluku co se tim zivi a delaj fakt pekne, muzes mu napsat o reference na Vajdu i jestli by neudali plast...
taky tady z fora z karbonu delal mikro - nevim jestli jeste dela a gagtoy - taky daval ukazky a taky to vypadalo ok...
jen kdybys nevedel kam dal....
Naposledy editováno 10.02.2016 22:39:29
Frennky píše: http://www.moto.it/...7-13/6298589 [/quote]
Frennky, to je na hraně. Tohle je za barákem de facto za stejné kačky, když spočítáš dopravu.
Ale pěkný strojek. O tom žádná.