kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Tady jsem si vypůjčil moc hezký video https://vimeo.com/151884486 [/quote]
To jsou typci od nas z Prerova. Maj ty motorky pekne udelany. Jeden z nich je byvalej majitel myho monstra :)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
juraaa píše: t_freedom> a cim zvednu volnobeh? Myslim, ze je trosku nizsi nez 1400otacek
Jestli je to přes 1200 mělo by to bejt ok...
Hele na prasáka dorazem táhla klapky...ale to není ok...
Normalně nastavením klapky na předepsanou hodnotu...resetem TPS a pak doladěním vzduchu na bypasech. ..pokud máš vše tak jak má bejt...mělo by to fičet...
Já to mám složitější. ..mám všechny psy z jinejch vsí... vejfuk...sání. ...koncovku...atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
juraaa píše: To jsou typci od nas z Prerova. Maj ty motorky pekne udelany. Jeden z nich je byvalej majitel myho monstra :)
Jo to je kamarád Petr Kolář a jeho geng známe se ze závodů veteránů a taky se občas štengrujem v tom co postavíme..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
stevan píše: Jo to je kamarád Petr Kolář a jeho geng známe se ze závodů veteránů a taky se občas štengrujem v tom co postavíme..
Jo jo presne jak rikas...je ti Kolda jezdi zavody na suzuce 750 pokud se nepletu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Třeba ty půlkroužky,ty bych měnil s volejem radši po 6kkm,nebo nejdýl roce,aby nezestárnul materiál a volnoběh,ten nejmíň na 1800,jen ať to sviští
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Jestli je to přes 1200 mělo by to bejt ok...
Hele na prasáka dorazem táhla klapky...ale to není ok...
Normalně nastavením klapky na předepsanou hodnotu...resetem TPS a pak doladěním vzduchu na bypasech. ..pokud máš vše tak jak má bejt...mělo by to fičet...
Já to mám složitější. ..mám všechny psy z jinejch vsí... vejfuk...sání. ...koncovku...atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale v základu se to tak chová ... není to nic čeho by ses měl bát Juro
...no a s těma informacema...každej si jede to svý. ... a panigale bych vám toho asi moc neřekl
A chce to načíst i trošku teorie ze supr knížek. ...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Divný je, že má údajně jen slip-on, takže bych zkusil nejdřív reset tps a baterku, pak jestli to dobře dobíjí. To je asi základ..
Ale je to častý jev, není se čeho bát, jak píše Libor..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Takže třeba při podřazování dolů, při meziplynu zhasne motor a to je pak panečku jízda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: JollyJoker> Jak má potuněný to zadní tlumení
zrovna se řeší na jiným vlákně jestli eSko, nebo klasika... tenhle by to asi rozeznal