1 reakcí na tento příspěvek První motorka Honda CBF 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500
Franz77 píše: dobrá volba, ale mám za to že je to dvouhrnek, ni? na začátek?
Nevím, jaký máš zkušenosti s řadovým dvouválcem o středním objemu, ale lidi kteří je jezdili píšou, ze je na začátek v pohodě...
Kdyby se slečna ptala, co bysme doporučili, osobně bych napsal 250 nebo něco z nových třístovek, ale ptá se konkrétní značku a typ, tak má asi více-méně vybráno.
Na čem se jezdilo v autoškole a jak?
Tomáš_Repsol píše: zeke11> Ona se tady ptá na motorku
Já vím že je to půlauto, navíc co někteří "motorkáři" nemůžou skousnout , osobně bych si to taky nekoupil.
Na druhou stranu je to pro začínající či vracející se možnost na jednoduchou nenáročnou techniku...... a v začátcích se klidná povaha může hodit.....
2 reakcí na tento příspěvek První motorka Honda CBF 500
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500
Léňa1 píše: Jsem ráda celkově za názor na čem je dobré začínat, ale jelikož neměřím nějakých 165cm ani 170 cm tak jsou motorky typu 125, 250 atd. opravdu malé
Léňo, další mýtus: "malé motorky". Není to zas tak dávno, co 90% lidí začínalo na Pionýrech, Simsonech a pak sedlali třeba ČZ 175. Vešli se na to všichni. 350 Jawa pak byla tehdy považovaná za opravdu velkou motorku.
Když se podíváš třeba na CB 500 a CB 250 - na její rozměry, rozdíl není nijak propastný. Všechny stroje se konstruují na průměrnou výšku populace, která se, pravda, trochu zvětšila, ale ne zase tak dramaticky. Takže se úplně stejně "vejdeš " na 125, jako na půllitra.
Pokud máš obavy z rozjezdů do kopce, tak bys opravdu měla přemýšlet spíše nad slabším strojem. Malá kubatura je na učení mnohem příjemnější. Taky se líp chytá, padá-li třeba ze stojánku. Jinak pozor 500, není slabý stroj. Na začátečníka je silná až dost. Začínat se na ní, ale dá - díky přívětivému průběhu kroutícího momentu čtyřválce a díky fajn podvozku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500
1 reakcí na tento příspěvek První motorka Honda CBF 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500
Kdo má strach z rozjezdů do kopce, měl by opravdu začít od píky.
Mimochodem, znám člověka, který měří 205 cm a jezdil mnoho let úplně v klidu na ČZ 175. Asi tenkrát netušil, že "na tom vypadá blbě". Což je nějaká další podivná mantra současnosti. Takže jako vždy - najdi si vhodný stroj, sedni si na něj, zkus ho. Pro pohodlí nezáleží ani tak na velikosti motorky, jako spíš na vzdálenostech ovládacích prvků a sedla. Pokud jsi vysoká, a současně neumíš na motorce, doporučuji začít na nějaký vyšší 125 - enduru. Tahle kubatura se dobře prodává, takže ji v klidu po získání zkušeností a jistoty prodáš a budeš bez obav pokračovat na větším stroji.
Samozřejmě se dá hned začít na větší motorce, ale někdy je to zbytečný trápení a stres.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500
gugo píše: MartinNTV> co je prijemnyho natom kdyz se do 7 tis otacek nic nedeje a pak se to skokove zmeni ?
To, co je pro vyježděného motorkáře "nic se neděje" může být pro začátečníka "raketový posun" Alespoň na nějakou dobu...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500
Velvetek píše: To, co je pro vyježděného motorkáře "nic se neděje" může být pro začátečníka "raketový posun" Alespoň na nějakou dobu...
o to vetsi je pro nej skok kdyz se mu to nahle na 7 tis otackach rozjede ne ????
Léňa1 píše: Franz77> Slečna chce vědět, jestli je CBF 500 vhodná jako první motorka. Na 125 se neptá, protože na ní už seděla, ale jen reagovala na názor někoho jiného. Číst by to chtělo
Ale ono se čte, jen se to vyvíjí. Já jsem ti např. hned psal, že jo. Ale pak jsem se dočetl, že máš strach z rozjezdů do kopce. A to znamená, nejspíš z váhy motorky, protože co je za problém se rozjet na motorce - kterou by jezdec měl udržet vlastní silou - do kopce. Takže z toho soudím, že motorku vlastní silou neudržíš a proto je vhodné doporučit stroj lehčí. Ideální by byla 250, ale ty se fakt blbě shání a blbě prodávají. Takže 125.
No, ale docela mě překvapujou podobný dotazy u dospělejch jedinců. Internet je plnej informací, všude mraky ochotných prodejců, všude plno motorek, co je sakra za problém si za víkend zkusit 2-3 motorky a rozhodnout se. Nebo si zajít do autoškoly, kde mají CBF 500 a zaplatit si hodinku, dvě s tím, že chci trénovat rozjezdy do kopce. A pokud to nebude problém - je rozhodnuto. Dneska jsou přeci tyhle věci tak snadný...
2 reakcí na tento příspěvek První motorka Honda CBF 500
Člověk aby si pak připadal jako na odrážedle...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
Koukám po lacinější motorce do 50 0... Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Kawasaki ER 5 | jira123 | 8 | 12.10.2022 v 16:02 jira123 |
"Brousící" zvuk při zavřeném plynu ... Honda CBF 500 | Wolfikkt | 7 | 24.6.2022 v 14:12 Slávek-TDM |
Honda CBF 500 Nestartuje Honda CBF 500 | SemiBiker | 17 | 19.6.2022 v 17:23 ja1 |
Paralelní dvouválec [1, 2] Honda CBF 500 | Mike70 | 31 | 27.5.2022 v 13:18 TomasNBK |