Mám RSV4 2013 s Brembo M430 monoblock, pancierovkami, radial, origo kotúče, doštičky SBS 841HS sinter - akurát zabehnuté. Nechcem tam dať keramiku, lebo chodím na okruh po vlastnej osi a z dôvodu bezpečnosti ma od toho vystríhajú. Myslíte, že je to jednoducho limit cestných bŕzd a budem sa musieť vzdať cesty a prejsť na keramiku alebo by v tom mohol byť iný problém.
Zatiaľ som len zúfalý ale živý!
1 reakcí na tento příspěvek Vädnúce brzdy na okruhu
I když já s Tuonem nedávám 260. To by mohl bejt už pomalu i náznak nadzvukovýho třesku..

Naposledy editováno 23.02.2016 22:25:56
1 reakcí na tento příspěvek Vädnúce brzdy na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

1 reakcí na tento příspěvek Vädnúce brzdy na okruhu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu


Boha jeho, ja ako nemechanik som tam na tom okruhu tak stratený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu
E: sorry, v tvým případě musí říct : "jaj, boha, som to somár starý, som zabúdol"

Naposledy editováno 23.02.2016 23:09:18
1 reakcí na tento příspěvek Vädnúce brzdy na okruhu
Viz graf Bremba SC (sinter) versus RC (karbon-keramika):

sasos69 píše: BlackSabbath>Dík za usmernenie
Asi si na to kápol. Všetko to začalo asi vadnou platničkou alebo nejakou špinkou, lebo som mal 3 doštičky tak na 30% a jedna vnútorná bola zodratá až na železo, až to prestalo brzdiť. Hneď som to vymenil. Ale mohlo by toto zapríčiniť zvlnenie kotúčov? Potom by to všetko začalo do seba zapadať a bol to aj môj tajný typ, len sa mi na začiatku laborovania nechcelo platiť nové kotúče. A všetci do mňa hučali rôzne iné blbosti, pričom ako amatér som ich rady nevedel posúdiť.
Boha jeho, ja ako nemechanik som tam na tom okruhu tak stratený
To co píšeš,ale zase nahrává na ten bordel,,asi Ti zůstal bordel na jedný straně u pístků a ty se hůř vracej,proto ta destička na sračku. Tím,že vyměníš destičky nic nespravíš,pořádně to vyčisti,rozhýbej nejty a nezapomeň kopnout toho mechanika zepředu do prdele. To,že nemá hodinky se ještě dá pochopit,ale že Tě pustí do světa s brzdama co sem tam nebrzdí

1 reakcí na tento příspěvek Vädnúce brzdy na okruhu
Pokud do páčky...vlny na kotouči... pokud kmitá, nejty, bordel, nebo krk....
t_freedom píše: důležitý je jestli to kope do páčky...a nebo to jen kmitá v podélný ose motocyklu...
Pokud do páčky...vlny na kotouči... pokud kmitá, nejty, bordel, nebo krk....
... futra ve vidlích, ložisko kola, ráfek, pneu...
Ale to by asi nevadly brzdy

Naposledy editováno 24.02.2016 10:17:37
1 reakcí na tento příspěvek Vädnúce brzdy na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek Vädnúce brzdy na okruhu
Jak píše SEIKOS



Keď sa bavíme o nejakom znečistení na motorke, tak len o valčekoch v strmeňoch, ktoré som nikdy nerozoberal, lebo som nemenil sám doštičky. Ale keď mi chlapi menili doštičky, vždy vraveli, že sú v dobrom stave. A naviac som dal brzdy komplet vyčistiť a vymeniť kvapalinu (repas bŕzd) a začalo to robiť po pár jazdách zas, keď som sa dostával do tempa. Kým sú časy 2:30 a viac, tak nemám žiadne problémy. 2:28 a nižšie 1-2 kolá a páčka brzdy na cieľovke naráža na prsty a mne vyliezajú oči z jamôk.
Ešte pár postrehov , ktoré som nenapísal a aj ja som si to celé dal teraz dohromady:
Prvýkrát som zmačkol páčku naprázdno a boli to tie zošlahané doštičky - okamžitá výmena za nové SBS, ktoré som vždy jazdil bez problémov!!! na Tuone a celý čas (10 tis. km) jazdím aj na RSV4, lebo majú podľa mňa vyššiu účinnosť ako OEM Brembo.
Následne po pár kolách po dosiahnutí rýchleho tempa brzdová páčka do prstov, rozkmytanie riaditok, uvoľnenie brzdy a skľudnenie, snaha zalomiť do zákruty a samovoľné rozkmytanie riaditok, šotolina.
Nikdy som nemal motorku sám na stojanoch, takže keď sa toto stalo druhý raz, tak kamoš to dal na stojany a zistil, že sa skoro nedá pohnúť s predným kolesom a že je zakusnuté. Laboroval nad tým a zistil, že mám asi moc napnuté brzdové lanko a povolil ho. Zároveň povedal, že mám blatovú vidlu a pritvrdil mi podvozok na okruh. Vyšiel som na okruh a po pár kolách ten istý problém na cieľovke ale už bez toho kmitania pri brzdení a pri zalomení bez brzdenia. Tak som pokračoval ďalej, mysliac si, že to potrebovalo sadnúť a pri následnom brzdení z 220 do vracáku sa to stalo znovu. Preto som dal robiť cestou z okruhu repasy bŕzd (aj s vyčistením valčekov!!!) a prednej vidly - výmena oleja.
Ďalší deň som šiel lámať rekordy, lebo bolo všetko vymenené a v závode zase brzda na cieľovke naprázdno. Koleso sa stále točilo ťažko a každý už dával od toho ruky preč. Tak až teraz som si začal myslieť, že ide o problém a moto som poslal dvornému mechanikovi od importéra, ktorý zatiaľ toho veľa okrem špiny na valčekoch nezistil - poznámka v úvode.
2 reakcí na tento příspěvek Vädnúce brzdy na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek Vädnúce brzdy na okruhu
nevím jak to napsat srozumitelněji
Brzd. kotouče máš origo ?? nebo tuning ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu
Jinak k tvému problému, zkoušel jsi jinou pumpu?? Další možnost mě napadá, že bys měl pidi prasklinku v hadicích.... Mě osobně se na Panigale po x rychlejch kolech taky lehce propadá páčka, ale to je zapříčiněno tím, že standardní pumpa pod náporem rozpálené brzdovky vadne, proto Ducati doporučuje jako TOP upgrade pumpu RCS 17, kde tohle odpadá. Nutno dodat, že to brzdí nadále výborně, akorát přijdeš o cit v té páčce, takže psychicky to dělá docela mě osobně problém..
Chuďas899 píše: seikos> RC používat na silnici nedoporučuju, na silnici SC.... RC na první zabrždění "skoro" nebrzděj, musej být neustále zahřáté a v mokru to brzdí/nebrzdí. Na silnici je TOP SC.... RC fakt jen na okruh za sucha.... vlastní zkušenost.
Jinak k tvému problému, zkoušel jsi jinou pumpu?? Další možnost mě napadá, že bys měl pidi prasklinku v hadicích.... Mě osobně se na Panigale po x rychlejch kolech taky lehce propadá páčka, ale to je zapříčiněno tím, že standardní pumpa pod náporem rozpálené brzdovky vadne, proto Ducati doporučuje jako TOP upgrade pumpu RCS 17, kde tohle odpadá. Nutno dodat, že to brzdí nadále výborně, akorát přijdeš o cit v té páčce, takže psychicky to dělá docela mě osobně problém..
on má ale podle všeho problém, že mu nějakej pístek neustále přibržďuje, a to pak kapalinu přehřeje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu
gorkin píše: podle mě maš špatnou směs brzdových destiček ....rozžhaví se ti kotouče a tím ti "ocel" kotouče nabyde a tou rovinkou ti schladnou (ubydou na tlouštce)a to je ten důvod proč jsou brzdy Nulový
nevím jak to napsat srozumitelněji
Brzd. kotouče máš origo ?? nebo tuning ???
nebo moc utažené nýty. Kotouč neplave a když jede rychle tu rovinku, kotouče rozžhaví destičky natolik, že změkne kapalina.
Pro racig use by měly doslova rachrat:
Naposledy editováno 24.02.2016 17:47:12
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rsv4 - hledám šikovnýho kámoše Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... | MarcuS. | 19 | 28.9.2024 v 19:39 Gahan37 |
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R | Takheshi_Haka | 3 | 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90 |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... | MotoBuldocek | 3 | 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek |
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... | MirecekRSV | 3509 | 20.5.2018 v 15:48 hudec |