Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Vladaz píše: Macomen0 píše: Kluci ještě jsem našel toto to by mohlo pomoct tak v rychlosti. http://silnicnimoto...ilost-motorky-3-dil/
Z toho článku jsem vyvodil, že pokud mám stroje r.v. 92, 98, tak na výfuku nemusím mít E. To se mi nechce věřit, ale bylo by to krásné. Nakonec vlastně, na fichtlu ani na bábě si nějaké E nevybavuju.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Vozidlo smí být opatřeno pouze výfukovým systémem, který byl namontován na vozidlo při schválení typu vozidla.
Nepůvodní výfukový systém musí zajistit motocyklu porovnatelné vlastnosti s dosahovanými vlastnostmi při původně namontovaném tlumiči nebo jeho dílu.
Nepůvodní výfukový systém motocyklů je samostatný technický celek, který musí být homologován podle požadavků předpisu EHK č. 92 nebo směrnice 97/24/EHS.
Je nepřípustné používat na motocyklu neschválené komponenty pro náhradní výfukový systém nebo tlumič. To se nevztahuje na motocykly uvedené do provozu před 1. 7. 2001.
Je nepřípusné provádět na motocyklu jakékoliv úpravy na výfukovém systému, které mění stanovené parametry (hluk, emise) pro udělení typového schválení vozidla nebo požadavky zvláštních předpisů.
Homologační značky
Motorky, které byly schválené do roku 2001, nebo byly schváleny podle jiných zvláštních předpisů (stavba, dovoz, atd.) nemusí být označeny homologační značkou.
Motorky schválené od 1. 7. 2001 do 27. 3. 2006 musí mít původní tlumič výfukového sytému označen značkou „e“ následovanou identifikační značkou státu, který ji udělil + číslem schválení typu konstrukční části, např. |e11| 0042
Motorky schválené do provozu od 28. 3 2006 původní tlumič musí mít označen značkou „e“ se značkou státu, názvem výrobce, identifikačním číslem dílu a číslem schválení typu konstrukční části.
Nepůvodní díly
I pro neoriginální výfukový systém platí, že pokud byly schváleny do provozu před 1. 7. 2001 nemusí mít homologační značku.
motocykly prvně registrované po 1. 7. 2001 smějí používat pouze takové nepůvodní díly, pro výfukový systém, které jsou označeny homologační značkou podle požadavků předpisu EHK č. 92 nebo směrnice 97/24ES a.
Označení musí být čitelné, neodstranitelné a viditelné i po namontování zařízení dovozdila, předepsaným značením nemusí být označeny trubky a úchyty jednotlivých komponentů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
A víš, že to ze srandy zkusím změřit? Mám zrovna čas, tak jdu.
Naposledy editováno 27.02.2016 16:21:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Naposledy editováno 27.02.2016 16:39:46
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
A co řídítka přímo na vidlích ? Jsou níž než horní brýle a budíky. A to nemluvím o kapotážích ( samozřejmě origo z výroby ) , ty jsou taky o hodně výš a jsou pevná součást motocyklu. Takže asi by to chtělo jednotnou metodiku.
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Petr_Ajs píše: A on je tu někdo, kdo by se setkal s tím, že mu na STK měřili motorku nebo auto? Mě nikdy a nevšiml jsem si toho ani u ostatních, když jsem čekal až přijdu na řadu.
Ono tvoje "nikdy" asi nema tu spravnou vypovidaci hodnotu, protoze se tento rok postup dost zasadne zmenil.
Me na STK nemerili nikdy nic, nic nektrolovali a bezne prochazim i s jinym rozmerem pneu a dokonce i kol 17 misto 18/21 ....
assassin píše: Ono tvoje "nikdy" asi nema tu spravnou vypovidaci hodnotu, protoze se tento rok postup dost zasadne zmenil.
Me na STK nemerili nikdy nic, nic nektrolovali a bezne prochazim i s jinym rozmerem pneu a dokonce i kol 17 misto 18/21 ....
Drž se otázky ohledně rozměrů motorky. Rozměr pneumatiky mi kontrolují vždy. Až ti bude kolem bajku nebo auta lítat někdo s metrem, tak se přijď zmínit sem, do té doby se mi to zdá jako zbytečné plašení. A mé nikdy znamená nikdy. Pár lidí s letošní Stk už tu psalo, a o přeměřování auta nebo motorky se zatím nezmínili.
E: Mé nikdy samozřejmě myšleno do teď, nejsem jasnovidec, abych věděl co bude v budoucnu. Narozdíl od některých, jak mi to tak někdy připadá.
Naposledy editováno 28.02.2016 09:24:30
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
assassin píše: Aneb jak napsat 5radku o nicem...
Což je u tebe obvykle zvykem, takže nic překvapivého.
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Vyhláška 294/2015
§ 4a
Zadržení osvědčení o registraci vozidla
(K § 6b odst. 6 zákona)
(1) Nebezpečnou závadou, která vzhledem ke své povaze nebo rozsahu významně zvyšuje ohrožení bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích nebo nepříznivé působení provozu vozidla nebo jízdní soupravy na životní prostředí, je
a) absence nebo odstranění podstatné části výfukového systému,
b) poškození brzdového systému vylučující jeho použití, zejména vyřazení jeho části z provozu, destrukce brzdových kotoučů a obložení,
c)absence čelního skla nebo jeho poškození na více než 50 % plochy,
d)zjevné, trvající a zásadní úniky provozních kapalin,
e)koroze a praskliny nosných částí zjevně narušující pevnost rámu/karoserie,
f)opotřebení a poškození pneumatik odhalující nosné vrstvy,
g)deformace rámu/karoserie dosahující sloupku A, u motocyklů značné deformace základních prvků rámu,
h)deformace nápravy včetně jejího uložení mající vliv na její pevnost,
i)zjevná deformace uložení motoru zejména utržené úchyty, posunutí motoru,
j)deformace karoserie zasahující do vnitřního prostoru osádky vozidla,
k)deformace hlavních částí systému řízení zejména převodky, posilovače, spojovací tyče, hřídele volantu, nebo
l)zjevné deformace nebo praskliny kol.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
rancher píše: Moto68> To by šlo, motorek se týkají tak 2 věci...
no, nejvíc mi tam vadí ty závady na lehce výměnných částech. S čelním sklem poškozeným na více než 50% plochy stejně nikdo jezdit nebude. Takže když ti cihla z náklaďáku spadne na čelní sklo, ty k tomu spořádaně zavoláš fízly kvůli zdokumentování nehody, protože ten zmrd z náklaďáku to bude popírat, tak ti ještě jako bonus seberou ORV, aby sis ještě užil běhání po STK, když to stejně v tu chvíli budeš muset nechat vyměnit v nejbližším servisu? A když se ti to stane v Ostravě a jsi z Klatov, tak uděláš co? Přijde mi to takhle poněkud debilní. O těch ostatních závadách by se dalo bavit, ale o kolech, pneumatikách a čelním sklu ne. Existoval papír na dojetí, po odstranění závady se na něj dalo jezdit do vrácení OTP.nebo 30 dní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
zda se ze neumis ani pocitat do peti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
splasenytrubky píše: no, nejvíc mi tam vadí ty závady na lehce výměnných částech. S čelním sklem poškozeným na více než 50% plochy stejně nikdo jezdit nebude. Takže když ti cihla z náklaďáku spadne na čelní sklo, ty k tomu spořádaně zavoláš fízly kvůli zdokumentování nehody, protože ten zmrd z náklaďáku to bude popírat, tak ti ještě jako bonus seberou ORV, aby sis ještě užil běhání po STK, když to stejně v tu chvíli budeš muset nechat vyměnit v nejbližším servisu? A když se ti to stane v Ostravě a jsi z Klatov, tak uděláš co? Přijde mi to takhle poněkud debilní. O těch ostatních závadách by se dalo bavit, ale o kolech, pneumatikách a čelním sklu ne. Existoval papír na dojetí, po odstranění závady se na něj dalo jezdit do vrácení OTP.nebo 30 dní.
tak hlavne na platne ci na dratech jezdim pomerne casto, to je uplne ale uplne naprd