pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Barva půjde taky dolů a půjdou na elox
Naposledy editováno 02.03.2016 19:11:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Dargas> Mám v plánu jen elox v černý barvě,závity ani nic jinýho chránit nebudu,elox se musí dostat i dovnitř brzdiče aby se odstranil jeden z velkých problémů 6pístků a to ten že není nijak ošetřenej vnitřní prostor brzdiče.Jinak brzdiče nechám opískovat,čím to ať rozhodne mistr co to bude dělat a eloxovat to nechám v galvanice
Nevíš o někom, kdo už brzdy takhle dělal?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Uz to "odlehceni" trmenu mi prijde jako zbytecnej hazard.
Jeden si takhle hral v us, jinak jako machr, instruktor jizdy na motorce a majitel dilny, takze vseho schopnej. Udelal si vlastni drzak zadniho trmenu. Ten mu casem prasknul a malem ho to stalo zivot.
Sice si veril, ale nemel paru o tom co zkousi, takze zvolil spatnej design i material.
Dargas> Nevím, zatím jsem nic neviděl ani na zahraničních fórech. Nechám to udělat a uvidím.
Naposledy editováno 03.03.2016 07:29:59
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
A nebo sbs hs/ls.
Naposledy editováno 03.03.2016 15:43:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: vevixt> mas vyzkouseny jak se ten konkretni elox co davas bude chovat za stalyho pusobeni brzdovy kapaliny?
Uz to "odlehceni" trmenu mi prijde jako zbytecnej hazard.
Jeden si takhle hral v us, jinak jako machr, instruktor jizdy na motorce a majitel dilny, takze vseho schopnej. Udelal si vlastni drzak zadniho trmenu. Ten mu casem prasknul a malem ho to stalo zivot.
Sice si veril, ale nemel paru o tom co zkousi, takze zvolil spatnej design i material.
mas odkaz na naky fotky toho drzaku?docela by me ten design zajimal...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
DRN. píše: Omlouvám se za OT, ale když se tu řešily ty brzdy. Vybírám na zadek na malou inazumu AP racing SR, nebo Brembo SP?
Na zadek je to jedno ....
Ozzy_ píše: Na zadek je to jedno ....
Souhlas, na zadek nejakou organickou silnicni smes aby to brzdilo co nejmin. Od zadni brzdy se chce pribrzdovat a neblokovat kolo, a dela se to celou nohou v bote, to se nedavkuje jako predni.
Na sportovni motorce se da pri brzdeni zadek bloknout skoro cimkoliv, tak je dulezity mit tam nejakou rezervu pri davkovani, a ne nejakou kousavou smes.
Treba ferodo platinum, ja tam mam myslim goldfren ad a vic nepotrebuju.
assassin píše: mas odkaz na naky fotky toho drzaku?docela by me ten design zajimal...
spíš to byl takovej bastl, použil originál držák, akorát ho otočil do směru na kterej nebyl určenej, a dodal tam tyčku, přišlo mi to úchylný od začátku ...
Hledej kdyžtak jen jeho příspěvky, někde tam má i svoje vysvětlení.
link1
link2
link3
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Dargas: me neprijde nejak poddimenzovany - origo u suzuki neni taky nic zvlastniho - ina na to nepusibi skoro zadna sila.
Problem byl v to. Ze tam zavit dela "vrub" a prasklo to unavovym lomem - tenka stena a myslim ze ani ty zavitovy vlozky tomu moc nepomohly...
e: ještě jsem juknul na PD jak je ten držák řešenej a samozřejmě ten záchyt dal na nejslabší místo kam mohl...
Naposledy editováno 04.03.2016 10:36:54