jsem začátečník, jakou motorku si mám pořídit. Řidičák jsem si dodělala na maximum. Moc silný stroj nechci, jezdila jsem trochu na 350. Chtela bych něco dobře ovladatelneho, nejsem žádný obr, měřim 165 cm. Dekuji za rady předem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka
Diky za nabídku, chtělo by to však nějaké foto a taky cenu, ať to mohu okouknout a pak třeba zajed .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka
2 reakcí na tento příspěvek rada pro začátečníka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka
dejf. píše: jak tu fsichni nabizej to svoje
GS500, CBF600 - takový šroty Jasně. Chtějí se toho zbavit a nikdo to nechce.GS500 - obvykle putovní šrot, který měl už 8 majitelů. Obvykle źeny, které se na tom učily jezdit, padat, drbat spojku a občas projíždět přikopy. Servis na pytel, protože to vždy "servisuje kamarád motorkář", každá druhá GS500 cvaká jak mlátička obilí a žere olej.
Popravdě, takovýhle motorky bych nedoporučil ani nepříteli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka
seikos píše: GS500, CBF600 - takový šroty Jasně. Chtějí se toho zbavit a nikdo to nechce.
GS500 - obvykle putovní šrot, který měl už 8 majitelů. Obvykle źeny, které se na tom učily jezdit, padat, drbat spojku a občas projíždět přikopy. Servis na pytel, protože to vždy "servisuje kamarád motorkář", každá druhá GS500 cvaká jak mlátička obilí a žere olej.
Popravdě, takovýhle motorky bych nedoporučil ani nepříteli.
A neni lepsi nez mlatit novou a hezkou motorkou pokracovat v omlaceni neceho takovydleho ?
Ale jinak ja bych doporucil lehci motorku. Problem je ze Duku/RC390tek, Yamah R3, Hond VTR250, a podobnejch sympatickejch lehkejch motorek ktery nejsou ani ostry sestikilo, ani chcipla dvacka nejsou ojetiny, protoze s tim vyrobci lezou teprve ted. A je to skoda, TO jsou spravny motorky na pokracovani jezdeni po dvackach. Uz to celkem jede, proti sestikilu to ma o 50 kilo min ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka
Ozzy_ píše: A neni lepsi nez mlatit novou a hezkou motorkou pokracovat v omlaceni neceho takovydleho ?
Ale jinak ja bych doporucil lehci motorku. Problem je ze Duku/RC390tek, Yamah R3, Hond VTR250, a podobnejch sympatickejch lehkejch motorek ktery nejsou ani ostry sestikilo, ani chcipla dvacka nejsou ojetiny, protoze s tim vyrobci lezou teprve ted. A je to skoda, TO jsou spravny motorky na pokracovani jezdeni po dvackach. Uz to celkem jede, proti sestikilu to ma o 50 kilo min ....
Rozhodne jsou to uz motorky, co nemaj problem pri spravnym razeni predjizdet a na silnici nejsou stvana zver i kamionama jako dvacy. (maximalky 150+ ktera zacatecnikovi na nahaci bohate staci). Zaroven jsou proti dokola omilanejm petikilum noveji a o hodne lehci -> ovladatelnejsi. A to je myslim pro zacatecnika daleko dulezitejsi.
Jak rikam, jediny problem techdle stroju je ze se vyrabeji kratce, takze nabidka ojetin je mala a jsou celkem vysoko. Ale to si musi uz kazdy srovnat se svym budgetem.
Par cisel:
VTR250 - 32 koni / 139kg
Duke 390 - 44 koni / 139kg
GS500 - 46 koni / 169kg
CB500 - 55koni / 173kg
2 reakcí na tento příspěvek rada pro začátečníka
Takže, pokud si chceš opravdu dobře zajezdit, naučit se pořádně a jistě ovládat motocykl - začni na 125. Moderní čtyřtakt je něco o dost jinýho, než Jawa 350. Jede to skoro stejně, žere to míň a hlavně to je lehčí. Ta váha je hodně důležitá, při parkování, při vyndavání motorky z garáže, při zábraně pádu, při zastavování na křižovatkách. A taky při jízdě. Navíc 125 se snadno koupí i prodá. A za rok, dva se můžeš podívat po něčem silnějším. Jakou 125 to je pak na tobě - co se ti bude líbit víc a kolik do toho budeš chtít dát peněz. Já bejt mladej a při penězích, šel bych do KTM DUKE 125, příp. 200. NE 390 - ta už začátečníka snadno vyleká. Ale existuje plno jinejch fajn 125.
MartinNTV píše: Asi se mnou mnozí nebudou souhlasit, ale znám pár holek, co začínaly hned třeba na CB 500 a věděli, že "je to v hlavě" a tak jezděj pomalu a opatrně již třeba 3 roky, a pořád to nemaj v ruce, ani v hlavě. Prostě jezděj na tom jak s hnojem, protože se tý motorky bojej a protože je na ně v podstatě těžká. Přestože máme rovnoprávnost, ženy a muži si nejsou rovni ve fyzické síle a ve velikosti, resp. hmotnosti.
Takže, pokud si chceš opravdu dobře zajezdit, naučit se pořádně a jistě ovládat motocykl - začni na 125. Moderní čtyřtakt je něco o dost jinýho, než Jawa 350. Jede to skoro stejně, žere to míň a hlavně to je lehčí. Ta váha je hodně důležitá, při parkování, při vyndavání motorky z garáže, při zábraně pádu, při zastavování na křižovatkách. A taky při jízdě. Navíc 125 se snadno koupí i prodá. A za rok, dva se můžeš podívat po něčem silnějším. Jakou 125 to je pak na tobě - co se ti bude líbit víc a kolik do toho budeš chtít dát peněz. Já bejt mladej a při penězích, šel bych do KTM DUKE 125, příp. 200. NE 390 - ta už začátečníka snadno vyleká. Ale existuje plno jinejch fajn 125.
stejně jak psal ozzy, souhlasím,ale asi jsi hodil hrách na zeď...
1 reakcí na tento příspěvek rada pro začátečníka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka
Naposledy editováno 02.05.2016 20:33:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka
Kamarádka (35) si loni pořídila třístovku Benelli. A není to špatné svezení, vzhled, jméno a nakonec ani cena něco přes 100 000 za novou, panensky voňavou.
Nakonec i kamarád co na svém Fazeru 6 najezdil už přes 110 000km povídal, že až umře Fazer (což zatím rozhodně nevypadá) - pořídí si některou ze třístovek na trhu. Výkon stačí a nová se zárukou - je nová se zárukou.
http://www.motorkari...i-bn-251-935510.html
http://www.benelli-m...cykly/benelli-bn-302
Naposledy editováno 11.03.2016 21:01:28