
Jak je to s těsností vůči vodě? Nechci pořizovat tašky do kufrů. (Do plastových kufrů od Nonfanga co mám na své původní motce mi nenateklo ani při déle trvající jízdě v pořádném slejváku)
Nosič bočních kufrů uvažuji spíš od SW Motechu s adaptérem pro Givi, který má o něco vyšší nosnost a přijde mi robustnější než trubkový Givi.
Jako topcase by byl 52 Treker nebo některý z klasiky - V46 až Maxia. Plotnu mi doporučovali v SP moto v Berouně tu plastovou co Givi nabízí.
Předem díky za vaše odpovědi.
A jestli si myslíš, že je na jihu Španělska a Portugalska nebo loni při těch šílených hicech v Albánii a Řecku není největší teplo v Evropě, tak vo tom víš asi víc. Vozím v nich bomby na plyňák, tablet atd. a světe div se, po celým dnu to vytáhnu a je to studený a včil mudruj


Naměřená teplota ve Španělsku


A už na tebe reagovat nebudu, nemá to smysl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufry na VStroma DL650XT
titus píše: Jirka_S> plotu mám od givi tu hliníkovou. Bočáky mám oba stejný, ale mám na moto laďák, takže jsem rám na kufr zkrátil a mám to symetrický. Ale stejně to máš jedno, protože většina rámů je z 18mm tlusté trubky a vydrží fakt hodně.
Když tak v profilu mám odkaz na rajče, tak se mrkni na letošní dovču, fotek moto je tam dost.
Zdravím, tak jse se byl podívat ve Vrbovce na nastrojenýho Stromka s Givi kufry. Měl na levé straně větší kufr a na pravé tu 37l co máš ty. Takhle nesymetrický to vypadá divně. Měřil jsem si rozdíl mezi levou a pravou stranou - je to cca 7cm, to ten tvůj laďák je o tolik užšší než origo? A krycí plech máš asi taky pryč?
Když dám symetrický nosič na neupravenýho Stroma, tak to bude na levé straně podle mě dost divně vypadat, když se potom jezdí bez bočních kufrů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufry na VStroma DL650XT

S tou poslední větou souhlasím

1 reakcí na tento příspěvek Kufry na VStroma DL650XT

A preco SW Motech nosice? Prisli mi ako najviac univerzlne,kedze sa na ne daju dokupit adaptery /za prijatelne ceny/ na takmer vsetky kufre aj od inych vyrobcov a moznost demontaze vdaka quick lock systemu. Ja som zvolil kufre Trax rovnakej velkosti.
P.S. Vsetko pasovalo k sebe prikladne,za co mozem SW motech len pochvalit.
Naposledy editováno 11.03.2016 13:06:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufry na VStroma DL650XT
titus píše: Jirka_S> Zdar. Asi +- o těch 7cm jsem to dělal kratší. Laďák tam v pohodě vešel, origo lauf mám sundanej celej i se svodama, a bez krycího plechu. Laďák mám karbonovej, takže se nehřeje, což je dobrá výhoda a to nemluvím o rozdílu váhy, cca 5kg.
S tou poslední větou souhlasím
Kde jsi ten laďák kupoval? A měnila se jen koncovka, s potrubím, lambda sondou apod se nic dělat nemuselo? Projevilo se to nějak poznatelně kromě zvuku (chování motoru, spotřeba)?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufry na VStroma DL650XT
bodus píše: Ja som sa nakoniec po dlhych a takmer nekonciacich porovnavaniach kufrov a ich nosicov rozhodol pre nosice SW motech quick lock..Montaz nam v dvoch ludoch trvala takmer 2 a pol hodky! Priznam sa ze demontaz smeroviek,uprava kablovania a montaz spat nam zabrala takmer 2/3 casu! Venovali sme tomu cas najma preto,lebo si nerobim nadej,ze by sa v servise kde by to montovali hracickali s izolovanim odkrytych spojov a este by sa snazili zachovat konektory pre pripadnu spatnu montaz bez potreby dalsieho strihania kablovania.Vysledok je super az na tie trosku vytrcajuce smerovky do zadu,ale da sa no to zvyknut.
A preco SW Motech nosice? Prisli mi ako najviac univerzlne,kedze sa na ne daju dokupit adaptery /za prijatelne ceny/ na takmer vsetky kufre aj od inych vyrobcov a moznost demontaze vdaka quick lock systemu. Ja som zvolil kufre Trax rovnakej velkosti.
P.S. Vsetko pasovalo k sebe prikladne,za co mozem SW motech len pochvalit.
Nemáš nějaké fotky, aby bylo vidět jak to vypadá na motce? Máš to tedy asi nesymetrické vzhledem k ose motky když máš oba kufry stejně veliké?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufry na VStroma DL650XT
Kupoval jsem ho přímo v Anglii. Je to komplet i s potrubím a vyladěnej přímo na stromka. Závit na sondu tam taky je, a nic s tím už nemusíš dělat, jen namontovat na mašinu. Spotřeba je pořád stejná, zvuk akurát-žádne velkej řev.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufry na VStroma DL650XT
Naposledy editováno 12.03.2016 21:35:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufry na VStroma DL650XT
tu

Ještě jsem napsal mail do toho Redmota z Č. Kostelce, tak uvidím schválně za kolik by to dodali oni.
Předpokládám, že ten Scorpion má homologaci na silnici, aby nebyly potom problémy na technické nebo při kontrole někde v Rakousku apod.
Ještě jsem se chtěl zeptat jestli ti jdou otevírat víka bočáků v kombinaci s tou Maxií? Mě v Givi (v Berouně SP-Moto tvrdili, že to koliduje).
Rozhoduji se mezi tou Maxií a plastovým Trekerem. Viděl jsem to v MotArtu v Praze a docela to k sobě šlo, ale na levé straně si myslím to musí při otevírání jít do Top case.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufry na VStroma DL650XT
Jirka_S píše: titus> Já právě mám strach z toho, když motka padne, že se hliníkáče deformují. Když mi padla původní motka s plasťáky, tak se kufr "jen" poškrábal a jinak nic.
Horní plnění je fajn, ale když zakempuji, tak jsem zvyklý kufry sundat a dát do stanu a pro oblečení mi přijde otvírací boční víko praktičtější - nadzdvihnu to co je na vrchu a vyndám to co je vespod, u vrchního víka to znamená vše co je nahoře vyndat, ale je to asi o zvyku.
Nevím jestli na tohle už někdo reagoval...
První věta - myslel jsem, že je to přesně naopak. Prostě menší pád, nic se nestane ani plastovému kufru na boku a ani hliníkovému, větší pád, plastový kufr praskne a hliníkový se promáčkne. Rozdíl je pak v tom, že hliníkový se může vyklepat, což zvládne s kladivem kdokoliv v jakékoliv vesnici, popř. na hrubo i s kamenem, ale co udělat s prasklým plastovým kufrem?
A nebo pokud se u plastového urve uchycení k nosiči? a pokud jedou na motorce dva, že si ten kufr na zadní sedadlo člověk nedá?
To druhé - pokud jsi zvyklý kufry sundávat a dávat do stanu a tam v klidu se v něm přehrabovat, tak pak je pro tebe asi boční otvírání lepší. Tedy pokud ti to stačí jen ve stanu. A asi taky máš asi velký stan. Ale zase se v nich hůře hledá, když se ty boční plasťáky otevřeou na motorce. Když jen nahoře, tak člověk dolů ani nedošáhne a když se otevřou celé, tak se to vysype a zas nejde ten kufr tak naplnit, jako u hliníkáčů. Prostě každý systém má své pro a proti.
Já vozím v jednom hliníkovém kufru spaní (spacáky), to otevři až večer, hodím do stanu a zavřu. A ve druhém vozím jídlo, to otevírám třeba 3-4x denně když jíme. Na to, jak to používám, by byly plasťáky horší.
Taky je otázka, jak člověk ty věci do kufru dává. Pokud naležato, tak je problém, pokud na výšku, tak jde všechno najít hned a lehce vytáhnout (asi jako když tam je pet flaška 2litry).
Naposledy editováno 13.03.2016 22:45:45
2 reakcí na tento příspěvek Kufry na VStroma DL650XT
A za druhé. Pokud se s těma kuframa stanete účastníky dopravní nehody, každý pojišťovák i to v našem bordelstánu vám to dá nejspíš sežrat, zvlášť pokud by tam byla větší škoda. To platí ostatně o všem, od gum po padací rámy.
1 reakcí na tento příspěvek Kufry na VStroma DL650XT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufry na VStroma DL650XT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufry na VStroma DL650XT
raid píše: Nevím jestli to tu nezaznělo, nechce se mi to pročítat, jen si dejte pozor u těch noname hliníkáčů (kterýchžto výrobců je u nás poměrně dost), že vás může hlavně v zahraničí zastavit polda, zkontrolovat homologační znaky a nechat vás to sundat. V Albánii nebo Rumunsku asi těžko, ale v Rakousku už je to jiná. Osobně jsem mluvil s chlapíkem, kterým se to ve švajcu stalo. A prý policajta nezajímalo nic. Pokud chcete pokračovat v cestě, zaplaťe a sundejte to. Pokud ne, zavolám odtahovku a bude se to řešit následně. Takže to řešili povoláním záchranné dodávky z domova, bo věci v náručí vézt nemohli. Ale dovedete si asi představit, jak je to příjemný. To je jedna věc.
A za druhé. Pokud se s těma kuframa stanete účastníky dopravní nehody, každý pojišťovák i to v našem bordelstánu vám to dá nejspíš sežrat, zvlášť pokud by tam byla větší škoda. To platí ostatně o všem, od gum po padací rámy.
Tak sem doma prohlížel kufr Givi a žádný homologační znak sem nenašel tak že tyto kufry se nesměj vozit .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufry na VStroma DL650XT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufry na VStroma DL650XT
raid píše: fockewulf> to je dobrá řeč náčelníku, ale policajti většinou nejsou v pozici, že by si mohli a chtěli políbit prdel, když už proti tobě něco mají. S takovým názorem můžeš udivovat v hospodě, ale pokud se na silnici střetneš s chlapem, který má odznak, moc a autoritu, a něco proto tobě má, jsi v prdeli ty i kdybys měl tu homologační značku vytetovanou na čele.
Hele ty práva znalý chytrolíne, jak už tu padlo, je to zavazadlo, musí být správně připevněno a nesmí zakrývat např. osvětlení motocyklu/přesahovat šířku o více než 40cm.
A s těma fízlama - očividně jsi to moc nepochopil-fizl přijde, fízl vidí, fízl salutuje, ty odjíždíš, ta diskuze je rovna nule, nikdo nikomu v přímé řeči neříká, že si má políbit prdel. Nevěděl jsem, že to bude pro tebe takový oříšek, promiň

Ostatní nemá cenu komentovat
Naposledy editováno 18.03.2016 21:56:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufry na VStroma DL650XT



Naposledy editováno 01.04.2016 20:16:23


Já v úterý zakoupil v Berouně u Moto S a P plotnu pod topcase od Givi - plastovou, má z nich největší únosnost, 10kg (hliníková má sníženou na 6kg). Jel jsem tam že vezmu Givi V47N, ale nakonec jsem začal uvažovat o Maxii a prodejce mi doporučoval TRK52, kterou ale neměli skladem. Takže jsem jel domů jen s plotnou. No a ve čt ráno kouknu na jejich stránky a TRK52 1ks skladem, zavolám, zamluvím a jel jsem pro něj. Má z nich podle mě nejlépe využitý vnitřní prostor a k bočním hliníkům jde asi nejlépe.
Takže teď už mi zbývá vybrat jen ty bočáky a nosič. Nosič už jsem asi rozhodnutý bude od Marseluse s malým kufříkem vlevo. No a kufry stále ještě rozhoduji - ty od Marseluse jsou pěkně udělaný, ale tvarem jsou do výšky a moc se mi na motce nelíbí, takže potom asi Big Husky nebo naroubovat Givi nosič nebo SW Motech na Marselusův nosič.
Jeden kufor ma sirku cca 24 cm - celkova sirka moto cca 108 cm.
https://www.dropbox....%2018.09.30.jpg?dl=0
Zadnu platnu som si robil - najprv som si dal vypalit z nerezu 6mm hrubeho - sice pevna jak svina - ale aj tak tazka :D
Tak potom som to dal vypalit zo 4mm nerez a to uz je dobry kompromis.
Mam teraz Maxiu 52L - ale pokukujem tiez po TRK 52.
Naposledy editováno 04.04.2016 07:29:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Stromka Suzuki DL 650 V-Strom | NoAngel | 16 | 10.3.2025 v 14:31 mallie |
Cestovní oblečení [1 ... 6, 7] Suzuki DL 650 V-Strom | JardaChara | 196 | 4.3.2025 v 12:18 MMARTINK |
Kde si mohu pujčit a vyzkoušet různ... Honda CBF 500, Suzuki DL 650 V-Strom, Kawasaki KLX23... | Machy2001 | 13 | 27.1.2025 v 07:53 Morozko |
vstrom nádrž [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom | 1meloun | 51 | 29.12.2024 v 21:10 MILOS61 |
Oblecenie k V-stromu pre zaciatocnika Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 29 | 23.12.2024 v 19:22 mallie |