1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
By mě zajímalo v čem je motor z NC snáz servisovatelnej než z Alpa/Afry? Sice srovnání karbec/stříkačka, ale ta když se ti podělá, dojel si ( to už je extrémní případ, ale někde mimo civilizaci si v háji ). Spotřebu já neřeším, dokud to nežere přes 8L
- přístup k ventilům (hlavně zadní hlava a ventilový víko u TA)
- synchronizace podtlaků (u NC odpadá)
- svíčky
Spotřebu já neřeším, dokud to nežere přes 8L
Já taky spotřebu neřeším - u NC-čka k tomu není důvod.
Při kochacích jízdách (kvůli kterým jsem si právě to NCčko pořizoval) po okreskách a přes vesnice si bere spolehlivě pod 3 litry na sto (konkrétně 2.7 - stejně jako u mé předchozí 250ky když jsem jí šetřil a míň než u synovy CBF 250 s karbecem).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
Ne ze by to nebylo jedno, ale pristup k ventilum zadniho valce je ok, napicu to je u predniho valce. (u TA)
1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota
Naposledy editováno 04.03.2016 14:41:07
gugo píše: Ne ze by to nebylo jedno, ale pristup k ventilum zadniho valce je ok, napicu to je u predniho valce. (u TA)
Ono záleží na tom, co (a jak dalece) předtím demontuješ - chladič, nádrž, instalaci... A taky záleží na typu, je toho víc, TA600/650/700 u Transalpa, AT650/750 u staré (ještě vidlicové) Afriky, a podobně jsou na tom s přístupem i obě Deauvillky (stará 650 a novější 700), ale to jistě víš.
Takže bylo opravdu nutné dávat tam řadu chechtajících se smajlíků? Pomáhá to nebo to zvyšuje váhu argumentů? Mohl jsem se přece jenom upsat a v rychlosti psaní prohodit přední za zadní - nikdo nejsme neomylný.
___
Ale snad jsem se neupsal a snad mi ještě trochu paměť slouží - tady máš když tak jenom namátkou pár příspěvků o přístupu k zadnímu válci TA 700 a k jeho ventilovému víku: http://www.motorkari.cz/tema/?t=113340
- Chystám se na seřízení ventilů na 700V, ale připadá mi, že musím rozebrat půl motorky abych se k nim vůbec dostal.Můžeš mi poradit?
- Připrav se na to že opravdu musíš. A na závěr rozborky je lahůdka v podobě sundávání deklu zadního válce.
- Taky jsem to dělal po 12 tis.km. a museli plasty,nádrž,chladič-dolú. Motor jsem musel pustit z předního závěsu níž a to všechno abych zjistil že vůle jsou ok.
- Nakonec to stejně skončilo v servisu. Neměl jsem na to nervy. To zadní víko bylo k neudolani.
- Nakonec jsem to udělal po spuštění motoru z předního závěsu, ale stejně jsem dekl dolu nesundal, naštěstí šel nadzvednout tak, že z každé strany jsem se dostal na jedny ventily, v servisu u Hondy by asi zírali. Stejně by mě zajímalo, jestli se najde někdo, kdo viděl jak to dělaj ve značkovým servisu, myslím u Hondy.
- Dělal jsem to loni. Sundání zadního deklu mi trvalo asi tak 2 h. Pokud si pamatuju, pomohlo odsunutí svazku vodičů a přimačknutí (rukou) na levé straně rámu(zevnitř). S motorem jsem nijak nehejbal. Vůbec se na to znova netěším a docela zvažuju, že ten servisní interval protáhnu
- dík za informaci, tak přesně ten kabel mi tam pěkně s...., zkoušel jsem ho dát na stranu ale je tam nějak zaklipovanej a vůbec to nešlo, navíc je tam taková drátěná klema navařená na rámu, a za tu mi ten dekl zůstal nakonec viset, už jsem jí chtěl uříznout, ale nakonec jsem to udělal tak jsem psal minule
Tím bych tuto plodnou diskusi o předozadním víku honďáckých 52 stupňových V2 motorů uzavřel.
Hezký víkend všem bez rozdílu.
1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota
Dovi, jak to jezdíš s takhle nízkou spotřebou, to jedeš stylem "plachtění", rozjedeš na 90, vyřadíš a plachtíš, dokud rychlost nespadne pod 60 a pak se znovu rozjíždíš? Při jízdě z kopce vypínáš motor, nebo jedeš jen na neutrál?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
Dráťa píše: jak jezdíš s takhle nízkou spotřebou?
Dodržováním 50 km/v obci a 90 km/h na okreskách, pokud možno v malém víkendovém provozu. Klídek, pohoda, výletní kochačka po pěkných cestách s rozhledem po krajině, jak mi to vyhovuje.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
Dovi píše:
Dodržováním 50 km/v obci a 90 km/h na okreskách, pokud možno v malém víkendovém provozu. Klídek, pohoda, výletní kochačka po pěkných cestách s rozhledem po krajině, jak mi to vyhovuje.
takze jako mrdal
edit: jinak stema ventilama sla tu diskuze o TA600-650 netusim kde si zasejc vzal tu 700, ale prispevek byl dlouhy co ho sem nedat. Uprime pristupnost a pracnost cehokoliv na motorce nemluvi o jejich kvalitach. Absolutne nejhorsi servis co se prace tyka je na KTM ADV 950-a vejs. A nikdo to neresi v ramci porovnavani s necim jinym.
Predpokladam ze na tom NC se taky musi sundat pul motorky nez se dostanes k ventilovymu viku.
Vysvetli me prosim jednu jedinou vec, proc kdyz tady nekdo o jakykoliv motorce napise ze to je sunka , vrak, hajtra a ja nevim jaky jeste horsi hodnoceni, tak se nad tim majitel pousmeje nebo si odplivne co ja vim, ale vice ci mene je to kazdymu i prdele. Jenom nekteri majitele NC musi nutne delat osvetu a snazit se kazdyho presvedcit o tom ze si koupili super vozidlo a lepsiho neni. Vono to totiz pak vypada ze sami pochybujete tak musite prekricet i ten svuj vnitrni hlasek ktery rika... "ty wole nemaji voni nahodou pravdu"
Naposledy editováno 04.03.2016 15:50:25
famfulin76 píše: Do teď mi bylo NC tak nějak u zádele přesně tak, jak mi je jedno, kdo na čem jezdí. Vzhledem k už několikátýmu tématu "mám NC a je prostě super a kdo říká, že ne, kecá" si začínám myslet, že je to fakt hrůza...
To jo, presne tohle uz jsem v nejakem oslavnem vlakne o NC psal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
gugo píše: proc kdyz tady nekdo o jakykoliv motorce napise, ze to je sunka, vrak, hajtra a ja nevim jaky jeste horsi hodnoceni, tak se nad tim majitel pousmeje nebo si odplivne co ja vim, ale vice ci mene je to kazdymu u prdele. Jenom nekteri majitele NC musi nutne delat osvetu a snazit se kazdyho presvedcit o tom, ze si koupili super vozidlo a lepsiho neni.
Nevím, na jiných, hlavně zahraničních fórech, jsem to nezaznamenal.
Ale v ČR mi to už po všech těch letech připadá jako laciné, dost omleté a poněkud únavné točení se v kruhu při zbytečném napadání, kdy se střídá akce s reakcí.
gugo píše: Uprimne, pristupnost a pracnost cehokoliv na motorce nemluvi o jejich kvalitach. Absolutne nejhorsi servis, co se prace tyka, je na KTM ADV 950-a vejs. A nikdo to neresi v ramci porovnavani s necim jinym.
"Nikdo to neřeší", tím myslíš jen sebe a některé lidi z Tvého okolí?
Nebo snad všechny majitele motocyklů KTM, i v jiných zemích, a jsi jejich mluvčím?
Nevím, jak u KTM, ale značná část majitelů ostatních značek (pravděpodobně většina z nich) více či méně tu náročnost nebo nenáročnost servisu zohledňuje. Technickou, časovou a finanční náročnost údržby neřeší jenom začátečníci (ještě jim to nedochází) a opraváři/servisy - ty z toho žijí.
gugo píše: Predpokladam, ze na tom NC se taky musi sundat pul motorky nez se dostanes k ventilovymu viku."
Předpokládáš špatně.
gugo píše: jinak s tema ventilama sla tu diskuze o TA600-650, netusim kde si zasejc vzal tu 700
Máš to zapotřebí?
Proč lžeš a překrucuješ?
Žádná diskuse tu o TA600-650 nešla. A ani tu TA700 jsem "já zasejc" nikde nevzal. Pouze jsem slušně a pravdivě odpověděl kolegovi "mara.k" na jeho slušný upřesňující dotaz, který na mne vznesl ohledně toho porovnání servisovatelnosti NC a TA700. A toho Transalpa 700 zmínil on (1.3.2016 v 19:33), a s ním jsem se taky pak o tom TA700 bavil. Plus na toho Transalpa 700 mezitím ještě reagovali Dráťa (1.3.2016 v 19:49) a vilem.x (2.3.2016 v 13:40) - i oni oba taky jednoznačně mluvili o tom TA700 a reagovali na něj.
Očekával jsem spíš, že namísto lhaní a překrucování k tomu postavíš jako chlap, přiznáš chybu (není to žádná ostuda, každý jsme omylný) a případně se omluvíš. Ale asi jednodušší urážet, snažit se zesměšňovat a SÁZET CHECHTAJÍCÍ SE SMAJLY.
1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota
A ohledně příspěvků, když už jsi s tím začal - Tvých 24743 příspěvků za 5 let představuje v průměru 95 příspěvků týdně. Dozajista jsi měl už skoro 25 tisíckrát taky něco velmi obohacujícího na srdci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
Dovi píše: Je toho víc, co nechápeš a co Ti nedochází - bohužel hlavně v mezilidské komunikaci.
A ohledně příspěvků, když už jsi s tím začal - Tvých 24743 příspěvků za 5 let představuje v průměru 95 příspěvků týdně. Dozajista jsi měl už skoro 25 tisíckrát taky něco velmi obohacujícího na srdci.
To vis , hlavne nemam zapotrebi drzet se NC jak hovno kosile.
Dovi píše:
Dodržováním 50 km/v obci a 90 km/h na okreskách, pokud možno v malém víkendovém provozu. Klídek, pohoda, výletní kochačka po pěkných cestách s rozhledem po krajině, jak mi to vyhovuje.
tak málo nejezdím ani já v autě a přijde mi, že jedu na kochačku
1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota
Naposledy editováno 11.03.2016 23:23:08
Dovi píše:
Dodržováním 50 km/v obci a 90 km/h na okreskách, pokud možno v malém víkendovém provozu. Klídek, pohoda, výletní kochačka po pěkných cestách s rozhledem po krajině, jak mi to vyhovuje.
takový co překáží na silnicím i přeložený avii by jsem vystřelil ze zeměkoule,spotřeba pod tři litry,to nejde ani říct že je to v prdeli,tohle už je dva metry za prdelí,že se na to nevysereš,kup si plachťáka ten se mrdá za dara
2 reakcí na tento příspěvek Prý slabota
Vtedy budeš rád že nie si na GSX-R.
kilix píše: Výhodu pocítiš ak niekedy zavítaš k nám na divoký východ, v každej uličke zelený panák s radarom, keď pôjdeš na NC, zelený panák bude s dlhým nosom - nemá čo namerať. Takže za mňa
Vtedy budeš rád že nie si na GSX-R.
Tak ono i na tom NC můžeš jet přes limit, takže tohle je podle mě výstřel do prázdna ..
1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota
A vzhledem k tomu, že letos z výroby budou dostupné až někdy v říjnu, tak to asi bude fakt propadák!
Sice doufám, že skončím u Yamaha Tracer900, ale na tom NC-čku se nejede vůbec špatně.
Ze zvědavosti jsem to vyzkoušel a doporučoval bych to všem blábolilům, kteří o tom píšou ty bláboly bez vlastní zkušenosti.
Pro normální jízdu po okresních silnicích naprosto dostačují (dobrý zátah odspodu, dobrá ovladatelnost).
Od 170 už ale chybí výkon. Celkově však fajn.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |