Poggy píše: Sundej zadní držáky třmenů a pilníkem řádně propiluj drážku pro destičky. Klidně jí o něco zvětši. A pak ať v tom servisu zkusí seřídit světla. Jestli to po vypnutí regulace před seřízením nevítí moc do země. To už je minimum práce navíc.
to s deskama uz jsem udelal, je v tch drazkach vlozenej jeste vodici plech, na jedny strane byl spatne namontovanej a delalo to strasny zvuky.
ta MIL kalibrace uz je udelana... zadna zmena..
naposled rikal, ze z te elektroniky by jeste zkusi vymenit ridici jednotku te rucni brzdy... a pak uz nevim.
kazdopadne to jeste opravim abych neprodaval cerneho petra, ale pak nejspis pujde do sveta...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Systém chlazení u E39/M54 jsem dlouho prohlížel a jakožto konstruktér ho prostě nechápu.
Expanzka není nad motorem, ale vedle chadiče s hladinou pod úrovní chladícího okruhu. Proto se okruh nedovede sám odvzdušnit, to se musí dělat ne zcela triviálně na dvou různých místech. Přitom vhodné místo pro expanzku v motorovém prostoru je, např před levým hrnkem tlumiče.
Expanzka je udělaná jako průchozí na okruhu topení, nenapadá mě proč.
Ačkoliv je expanzka na okruhu topení, je umístěná v opačném rohu motorového prostoru na sahaře. Díky tomu má topný okruh asi o 2 metry hadic víc a saharu je téměř nemožné vyndat, což účinně komplikuje jakoukoliv práci na přední části motoru. Proč ji dali zrovna tam a ne poblíž ventilů topení, které jsou pod hrnkem levého tlumiče?
Zpátečka z chladiče je k čerpadlu připojena ne zespodu, ale zezhora bloku motoru. Díky tomu po vytáhnutí výpušťáku na spodku chladiče vyteče pouze chladič, nikoliv blok motoru. K vypuštění vody z bloku je nutno vyšroubovat špunt na bloku motoru. K němu je špatný přístup a voda z něj teče na uchycení motoru a hřebenové řízení, díky čemuž se nešikovně chytá do kýble.
Topný okruh má nejnižší bod v hadicích vedoucí přes celé auto do expanzky, bez jejich rozpojení nejde zcela vypustit.
Buďto jsem blbec a unikají mi důvody, proč je to uděláno zrovna takhle, nebo to v BMW vymysleli stejní inženýři jako má můj zaměstnavatel v Indii.
Naposledy editováno 11.03.2016 00:07:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: s kroužkama mám příhodu. včera jsem asi půl hodiny nedokázal nasadit válec na čízu. kroužky v zámkách,všechno ok a prostě tam šel cenťák a dost. dneska ráno jsem ho bafnul a šel tam na poprve uplně lehce. nechápu to.
Taky se mi to nekdy stava. Vecer to tam proste nejde strcit dal nez na kousek a to jeste po silenem premlouvani a rano bez kecu, napoprve a az na doraz.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: no ta moje soucasna je snad jeste horsi, dnes uz to zas delalo pazvuky, desky na pravem zadnim kole KO a zere uz to kotouc, krom toho ze to nehlasi sjety desky, tak je to zas zlikvidovalo behem snad ani ne 10tis km. ja uz to fakt hodim ze skaly
Jestli mas elektrickou rucni brzdu, tak ti nejspis nejakej curak menil desky bez diagnostiky. V lepsim pripade se to da "opravit" nejakym silenym sw postupem (kompjutr zapomel, kde ma desky, kdy ma zbrzdeno a o kolik je ma odbrzdit), v horsim pripade novej brzdic/brzdice.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: Taky se mi to nekdy stava. Vecer to tam proste nejde strcit dal nez na kousek a to jeste po silenem premlouvani a rano bez kecu, napoprve a az na doraz.
Jo, to je běžný. Ale té mojí se chce většinou spíš večer, než ráno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: Jestli mas elektrickou rucni brzdu, tak ti nejspis nejakej curak menil desky bez diagnostiky. V lepsim pripade se to da "opravit" nejakym silenym sw postupem (kompjutr zapomel, kde ma desky, kdy ma zbrzdeno a o kolik je ma odbrzdit), v horsim pripade novej brzdic/brzdice.
Vždyť říkal že to odbrzďuje dobře...
Naposledy editováno 14.03.2016 11:55:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Jo, to je běžný. Ale té mojí se chce většinou spíš večer, než ráno
to je jenom priklad - nekdy je to obracene, neda se to tam poradne strcit ani rano ani vecer .1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: Jestli mas elektrickou rucni brzdu, tak ti nejspis nejakej curak menil desky bez diagnostiky. V lepsim pripade se to da "opravit" nejakym silenym sw postupem (kompjutr zapomel, kde ma desky, kdy ma zbrzdeno a o kolik je ma odbrzdit), v horsim pripade novej brzdic/brzdice.
menil to servis volvo... nekolikrat to kontrolovali + kalibrace svetel (senzory na napravach) + kalibrace rucky.
kdyz zastavim a zvednu auto, tak kola jdou zlehka, na heveru i zabrzdim odbrzdim, taky vse ok... leda ze by to delalo nejaky blbosti pri jizde.
kdyz se ale snazim jet v klidu bez brzdeni, jsou studeny vsechny 4 kotouce, kdyz jedu rychlejs a zastavim, typicky sjezd na benzinku z dalnice, tak pak zadni kotouce sviti, predni "normalne teply" ... blby je ze uz tam neni zadnej rozdelovac brzdny sily, jen jeden modul, abs,esp, ebd.... a z nej trubicky ke kolum.
jeste prej v servisu zkusi vymenit ridici jednotku te rucky. Dnes jsem to tam odvezl tak cekam...
az to opravi tak nejspis pujde do sveta.
ale zacal jsem skladat bmw, uz na ten swedskej kram nemam nervy ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Tak reinkarnace zahajena :) zatim je pryc 1/4 toho cela a ja stale zvazuju jestli nahradim jen tu ctvrtku, nebo cele...
Kdyz uz jsem byl u toho tak jsem z toho rohu nad svetlem oloupal tmel a pokusil se to vyklepat tak aby bylo treba co nejmene tmeleni.
Vysledek:
když ti to jde tak hezky už bych to vyměnil cel. Svár v tom co máš uříznutý bude po opravě z kufru vidět. Jen je to další práce navíc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Poggy píše: když ti to jde tak hezky už bych to vyměnil cel. Svár v tom co máš uříznutý bude po opravě z kufru vidět. Jen je to další práce navíc.
jo uz jsem pro to tak byl rozhodnutej, prace navic mi nevadi, docela dobrej relax po tech hodinach u kompjutru :)
dalsi vec je, ze jak to dlouho stalo, je v nadrzi ta smradlava brecka misto benzinu... a nevim co s tim, dost mozna to bude na novy cerpadlo, ale nadrz a hadicky jak vycistim nemam paru...
vstriky taky nevim jak na tom budou, ale tam snad pomuze ultrazvuk....
assassin píše: jo uz jsem pro to tak byl rozhodnutej, prace navic mi nevadi, docela dobrej relax po tech hodinach u kompjutru :)
dalsi vec je, ze jak to dlouho stalo, je v nadrzi ta smradlava brecka misto benzinu... a nevim co s tim, dost mozna to bude na novy cerpadlo, ale nadrz a hadicky jak vycistim nemam paru...
vstriky taky nevim jak na tom budou, ale tam snad pomuze ultrazvuk....
Nevím jak dlouho to stojí. Kamarádovi odešlo čerpadlo po třech letec odstávky, ale to se ani neroztočilo. Na mojí bývalé kawě to samé, ala ta stála nejspíš ještě dýl. Tam mi to rozežralo i hadičky a ty se poté zbortily a slepily k sobě jak začlo fungovat nové čerpadlo. Několikrát čištění karnurátorů, sežraný těsnění v kohoutu a neustálé problémy až jsem to jako nepojízdný poslal dál.
Na nádrž nevím. Někdo používá ocet nebo kyselinu citronovou, ale nic nemám vyzkoušený. Nezkoušel bych aceton apod. silnu chemii.
Naposledy editováno 14.03.2016 18:21:05
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: minimalne 3roky, spis 4.... cerpadlo u motorky jsem uz nerozbehl, komplet zalepene. z nadrze jsem to zkousel silnou chemii (plechova) a stejne to neslo, nevim co to je za sajrajt :(
Biosračka, která do sebe ještě navíc natáhla vodu.
Nejdřív bych tam chrstnul kanďák benzínu a nechal to silanizovat, pak by se vidělo. Pumpu kdyžtak mám (tu tlustou verzi).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Biosračka, která do sebe ještě navíc natáhla vodu.
Nejdřív bych tam chrstnul kanďák benzínu a nechal to silanizovat, pak by se vidělo. Pumpu kdyžtak mám (tu tlustou verzi).
jo mam v planu to dolejt benzinem a dodat nejaky to aditivum -tusim vif?
kdyztak se ozvu, jestli neni extra draha tak ji kdyztak koupim novou.... vis jak :)
dneska jsem se svezl v e36 a musim uspisit prace, to je proste jiny svezeni nez volho :)
Aditivum je VIF super benzin aditiv, ale jestli má na tohle nějakej efekt netušim, já ho leju spíš pro pocit, byť nějakej rozdíl tam poznat je (hladčí chod, tišší vstřikovače, poté co jsem ho začal lejt mi šla dolů spotřeba, ale z dlouhodobýho hlediska to byla asi spíš statistická chyba nebo náhoda )
Jojo, já taky rád přesedám zpátky do toho svýho pekáče, člověk má aspoň chvíli pocit že sedí v opravdovym autě...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
pockam jak to dopadne s tou 928 co mam zamluvenou (odsouva se to o mesic a pul) a pak jde volvo do sveta....