kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
PS: objednaná kára (dlouho se čeká ) už má ledky a 3z klimu (ani jedno bych nevyžadoval ) a turbo tam nějaký taky snad bude, a pro nás nemehla to beru radši ve 4x4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Chuďas899 píše: Je fakt, že nový "vřeso" docela jede Každopádně cokoliv nad 200 koní a ještě s turbem je s předním náhonem nesmysl
Nemyslím si. A co tohle...?
http://www.sportovni...5-ford-focus-rs-brno
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Petta>
Neee, poslůchaj, ogaro, dobré, srandáááá. To byla enem taká legrace. Trošku slavím! Mám hotové rozvody na 2.0TSI!!! Šecko šlape. Vyčištěnů klimošku, obuté nové osmnáctky, vyměněné vířivé klapky sání aj přenastavovač vačkovéj hřídele! Motor přede jako by byl nový a konečně jsem vychytal šecky neduhy teho zkurveného téesíčka! Letí to jak kameň...hleď na to...
Super nápad fotit se při 240, kolik to přidá na egu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: No nic, tak jsem nechal vyměnit setrvák a stalo se to, co jsem doufal, že se nestane. On už tam nějaký tuning je, dokonce lehčí, kvalitnější. Takže kdyby někdo chtěl, mám k dispozici TSS setrvačník / něco kolem 750g/ k mání. dal jsem za něj něco přes 2ku, takže na nějaké ceně se domluvíme. Je nepoužitý, nový, fakturu samo mám. Pasuje na vše monstery, HPM, MTS, 848-1198 atd. Nejvíc mě štve, že jsem se těšil, že poznám nějakou změnu a poznám tak akorát hovno.
To je pech, kamarade..
Puvodni majitel rozhodne nesetril, tedy..
Ale to se proda, je to kvalitni vec za par korun..
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Hele obecně už i RWD je při vysokém výkonu/momentu průser..... sám vím o čem je řeč bohužel. Proto dneska uber sedany alá AMG,Mka báva, RS už přecházejí na 4x4.... bohužel ale je to tak, lidi to chtějí. Např u AMG se zvedl po zavedení 4x4 u sedanů prodej o 48%.
Lazy: No termignoni racing svody... ty "normální" se kterejma se dá jezdit.... pak jsou WSSTK, kvůli těm musíš odstranit větrák tudíž máš smůlu s ježděním v provozu..... ale daj 19 koní mezi 5-7500 otáčkama :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: A když už jsme u té inzerce - pokud by někdo chtěl mám přední a zadní stojan na letmáče. Mám 2 trny - jeden na HPM a jeden na 1098. Pokud bych se jich zbavil tak bych šel do centrálního. Nějak mi před stěhováním chybí místo pořád a toto je idální řešení.
Taky o něm přemýšlím již několik let. Mrkni tu, teď cena slušná a doprava taky v pohodě. Motorbike Central Stand Paddock Lift ConStands
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Drippero tvé příspěvky a fotky zapadají do skládačky stále hlouběji, to EGO tam někde dole v koutku potřebuje něčím nakrmit nebo já už nevím co s tebou
Ještě že to zachraňuje oblíbené téma - chlast. Já jsem na tom bohužel podobně, jako píše dost z vás. Dám si dvě, tři piva, opilej nejsem ale druhej den mi je jak kdybych celou noc nespal. Ale u mě pravda chybí ten trénink a i zápasy šidím
I když to venku začíná vypadat na projížďku, tak mě pěkně štvou silnice. Bylo tu pár nehod, včetně toho autobusu s dětma a silničáři se snaží o nápravu pošlapané reputace. Takže na silnici naházeli tuny soli a ty jsou šedivý jak prase, na krajnici normálně souvislá vrstva soli. Vyjel jsem s čistým autem, bylo sucho a stejně mám auto po návratu šedivý. Takže budu čekat, až to pořádnej slejvák spláchne, protože sůl by ta moje holka nemusela rozdejchat
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Čo to je také aktivní diferenciál???Já si doteď myslel,že nejlepší je mechanická špéra...
ma promennou svornost... obvykle to ridi nejakej kompjutr... maj to vyssi verze mysaku evo, subo STI (tam tomu rikaji dccd) .. rozdilne nastaveni pro asfalt, sotolinu atd....
ale mam za to ze zrovna fočus RS ma normalni "quaife" ... tzn samosvor typu torsen (svornost nedelaji lamely ale svornost "snekovejch" planet)
osobne si myslim ze RWD nema problemy se zadnym za normalni penize dosazitelnym vykonem, 4x4 je marketingova masaz pro lidi co potrebuji jezdit rychle po dalnici a citit se u toho "bezpecne" :)
200+ PS u predokolky mi neprijde jako zas az takovej nesmysl, jasne na zabavu v zatackach je to k nicemu, ale tam jde na nizsi prevody vykon (kroutak) omezit a pro rychlo jizdu po dalnici se ten vykon hodi... ve 160+ uz to nejspis kola neprotoci :)
bmw a 4x4 a bmw a ropa je pro "pravoverne" totalni ulet, ale ti si stejne nekupuji tyhle nova auta a zas bez nich bych znacka neprezila....
Naposledy editováno 19.03.2016 22:49:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P.s. Beztak je nejvíc BMW prodanejch s 2.0 D
Naposledy editováno 19.03.2016 22:53:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Ale to je aktivní mezinápravovej ne?Na nápravách má i Evo mechaniku
mysak ma tusim aktivni i ten zadni (nejaka generace/nejaka verze) v principu je to stejny jako ten stredovej....
a treba ta 928 mela jako volitelnej samosvor od 90tyho taky aktivni.... (do 90tyho klasika lamelovej)
a moje 328 ceka na lamelovej z m3... kterej uz nejakej patek lezi v garazi
ad bmw - vim a nemam to nikomu za zle, nepatrim mezi lidi co po forech breci ze uz se nedelaj atmosfericky 6-8mi valce, manualni prevodovky a ze bmw dela vetsinu aut s dieselem a 4x4 (a porsche dieselovy SUV :) ) porad je v nabidce dost "fanouskovskejch" aut a beztak tihle uplakanci nakonec nekoupi ani e36/e46 s 3.0 ale oktavku v kombiku a s TDI....
auta co kupuje vetsina jsou v mych ocich nastrojem pro to aby se tyhle automobilky drzely nad vodou a mohly produkovat ta zbytecna auta co se nam libi
edit: trosku jsem googli a mitsu to pouziva od evo6 .. pod oznacenim AYC a od evo8 jako S-AYC (aktivni zadni diff) tomu stredovymu rikaj ACD
Naposledy editováno 19.03.2016 23:30:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> No každopádně je jakejkoliv lepší,než ten elektrickej co mam já na Jůlině.I když i ten je lepší,než žádnej,tak taky přemejšlim,že bych tam s čipem nacpal eště klasický Q2 co měla 147čka
jj tej by asi samosvor slusel, to bude na fwd docela pekny svezeni :)
moc neznam ty moznosti diferaku u FWD, ale nejsem zrovna moc velkym fanouskem quaife - prijde mi ze je hodne on-off, ze zamkne natvrdo, neni tam moc prokluzu a pak to jede krasne rovne ze zatacky ven :) treba u te RS je to docela znat, ikdyz tam je pro me tezko rozlisovat za co muze technika a za co moje ruce, protoze tech 300PS uz je na me moc...