Tech píše: assassin> Jo to máš pravdu, bude záležet na způsobu řízení, buzení a co já vím, taky tomu nerozumím.¨
Jinak dálnice (a ty ) je vyjímka, tam se dá výkon využít dlouhodobějc. Ale jezdit dlouhodobě rychlostí 200km/h, kde se můžem bavit o těch 120kW celkem leze do peněz, resp. při spotřebě takový normální diesel bude mít spotřebu kolik, 15l/100km ? To za to ještě stojí ?
Trochu jsem tu cenu přestřelil, ale model 3 by měl stát okolo 30tis USD.
Jezdim kolem 9ti litru v prumeru. Kdyz jedu na spotrebu nedostanu se pod 7 - takze nema smysl "setrit" navic kdyz cestou usetrim hodinu tak sedim o hodinu dyl v praci a ta mi zaplati naftu za celou cestu...
Hrozne zalezi na provozu - snazim se jezdit mimo spicku - ono se klidne stane, ze 30km v kuse predjizdi 3 kamiony (polsky a cesky) a kdyz se za nima tahnes 30km 90kmh tak zas ta spotreba trochu spadne, to samy useky s omezenou rychlosti. Jezdim s prumernou rychlosti kolem 140 - takze je jasny ze to neni trvalejch 200...
Ono tech 120kW je na dvoutunovy auto malo, stojim na podlaze pomerne casto i mimo dalnice :)
Naposledy editováno 18.03.2016 07:36:58
1 reakcí na tento příspěvek Olej 5W-40 x 10W-40?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej 5W-40 x 10W-40?
zahadnytajemny píše: Díky za postřehy a názory. Dnes jsem raději ještě jednou se servisákem mluvil. Tak bych tam měl mít skutečně motocyklový Motul 5W-40 , syntetiku, vylévat ho nebudu , uvidím, zda nebude mizet a co na to motorka a pokud se mi to nebude nějak zdát, tak příště asi zase klasicky 10W-40. Nemám důvod tomuto člověku nevěřit v tom, co mě tam nalil. Snad ještě poznám slušného člověka. Díky pánové.
neodbocuj tady z hlavni diskuse o elektroautech
1 reakcí na tento příspěvek Olej 5W-40 x 10W-40?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej 5W-40 x 10W-40?
prackarr píše: Já naopak tvrdím, že čím větší je rozsah těchto čísel, tím olej dříve degraduje a je slabší na střih (už jsem to psal) . Protože hodně lidí si myslí, že když si dají do motoru 5W60, že sipolepšili proti 10W40ce, kterou doporučuje výrobce. A to prostě není pravda. Ani cena oleje není měřítkem. A o tom celém je vlastně i toto vlákno, kdy autor vlákna dostal od servisáka údajně doporučení, že větší rozsah oleje je lepší.
lze rozdíl mezi 5W60 a 10W40 ohledně degradace o který píšeš, chápat podobně i mezi oleji 10W40 a 10W50? To si myslím osobně že ne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej 5W-40 x 10W-40?
mari píše: lze rozdíl mezi 5W60 a 10W40 ohledně degradace o který píšeš, chápat podobně i mezi oleji 10W40 a 10W50? To si myslím osobně že ne...
Spatnej olej 10w40 taky degraduje vic nez dobrej 10w40. Osobne si myslim ze kvalita oleje (kterou ale nikdo neposoudi - analyzu pouzityho oleje tu nikdo nedela) je zasadni, a viskozita hraje malou roli.
2 reakcí na tento příspěvek Olej 5W-40 x 10W-40?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej 5W-40 x 10W-40?
Stev píše: Spatnej olej 10w40 taky degraduje vic nez dobrej 10w40. Osobne si myslim ze kvalita oleje (kterou ale nikdo neposoudi - analyzu pouzityho oleje tu nikdo nedela) je zasadni, a viskozita hraje malou roli.
myšleno to bylo jako oleje v cca stejný kvalitě od identickýho výrobce...
assassin píše: tak ono asi nema smysl lejt tyhle ruzny xxW50, xxW60 oleje do motoru ktery nejsou extremne zatezovany a pak se tam stejne meni v kratsich intervalech uz z povahy pouzivani toho stroje (okruhovky, MX atd...)
pamatuju si, když jsem měl kdysi svou druhou Busu a pídil se po tom, co tam lejou od výroby, bylo mi řečeno dvěma autorizovanejma servisema, že lejou Castrol Power1 10W/50, přesto že přednostně předepsanej je 10W/40
Tenkrát jsem jel na Motorexu, ale co mám novej model Busy, leju právě ten Castrol Power1 Racing 10W/50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej 5W-40 x 10W-40?
assassin píše: tak ono asi nema smysl lejt tyhle ruzny xxW50, xxW60 oleje do motoru ktery nejsou extremne zatezovany a pak se tam stejne meni v kratsich intervalech uz z povahy pouzivani toho stroje (okruhovky, MX atd...)
Ono to nema smysl ani u okruhovky. Naopak to ma jen nevyhody. Nizsi vykon, horsi chlazeni a spatny mazani u nedostatecne ohratejch motoru. A na okruhu si s poradnym ohratim da praci malokdo.
Co ma smysl je vyssi trida oleje, ne viskozita.
mari píše: myšleno to bylo jako oleje v cca stejný kvalitě od identickýho výrobce...
Ono to tu jeste nebylo napsano. Navic ty viskozity obvykle rozdeleny u stejnyho vyrobce i kvalitativni radou. Ale je pravda ze kdyz vezmu treba motul 5100 10w40 a 10w50, tak si myslim ze casem zdegradujou na dost podobnou viskozitu.
Www stranky Bob is the oil guy a sekce moto used oil analysis (uoa) je jedno z mala mist kde nejaky data o degradaci oleju najdes.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej 5W-40 x 10W-40?
5 wattů; 10 wattů.... Ale kolik voltů a ampér...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej 5W-40 x 10W-40?
Stev píše: Ono to nema smysl ani u okruhovky. Naopak to ma jen nevyhody. Nizsi vykon, horsi chlazeni a spatny mazani u nedostatecne ohratejch motoru. A na okruhu si s poradnym ohratim da praci malokdo.
Co ma smysl je vyssi trida oleje, ne viskozita.
Ono obvykle ten 5W50 apod olej je u daneho vyrobce vyssi rada nez 10W40....
assassin píše: Ono obvykle ten 5W50 apod olej je u daneho vyrobce vyssi rada nez 10W40....
Silkolene, motul, repsol co vim tak z hlavy maj zavodni, jako opravdu zavodni xw40. Silkolene ma i extra drahej specialni 0w20 a deklamuje stejnou ochranu jako vyssi viskozity. Ale znam i vyrobce, treba Elf, kde koupit syntetickej olej xw40 je bez sance, to je pravda.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr pneu na Suzuki Intruder M 800 Suzuki M 800 Intruder | OndrovoMotoStory | 13 | 27.2.2024 v 17:08 1Gabo |
rozvodový řetězy Suzuki M 800 Intruder | tahgun | 15 | 23.11.2022 v 11:39 Medved |
Co se to stalo s cruisery Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki LC 1500 Intruder, Su... | peta.mar | 24 | 15.7.2022 v 05:02 Yura |
Motor suzuki M 800 Suzuki M 800 Intruder | Alg3na | 2 | 13.6.2022 v 15:42 fatesmaker |
Cukání a zhasnutí motoru Suzuki M 800 Intruder | Qqww | 2 | 2.5.2022 v 07:23 Qqww |