2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 24.03.2016 00:24:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Zajetá Afrika už je na spotřebě 4,8l/100km při 130km/h na dálnici, dost dobrý ne ? Úspornou a spolehlivou 990tku si stejně všichni v duchu přáli.
"Got over 3000km on my bike. I got a manual tricolor. No problems so far except for the heated grips that don't work at all. The fuel consumption is getting better. Rode 300km highway today at 130km/h and got 4,79l/100km. Quite happy with that. Further no problems and really happy with the bike as well on as offroad."
Mám radost
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: assassin> TL není cestovní motorka. Představa že jedeš trip třeba 8000km, pak už takový V-Strom s dojezdem 450km prostě potěší.
Zkus jen tak procentuálně odhadnout, kolik lidí, kteří koupí novou Afriku pojede takový trip? (8000 km) - nepovažuju se teda za nějakej cestovatelskej etalon, ale já ještě v životě nejel delší trip jak 4000 km. A jak už jsem tu psal, po těch 250-300 km vždy rád na tankování zastavím, protože minimálně lehký protáhnutí prostě potřebuju. V horách je ta vzdálenost ještě mnohem kratší, protože tam 250 km znamená občas skoro celej den. Proto já bych Africe rozhodně nevyčítal malý dojezd. A pokud bych chtěl být drsnej cestovatel, tak bouchnu na kufry kanystry a mimo "adventure rating +50%" mám i po problému s tím, že mezi Grenoblem a Grazem zabloudím a nenajdu benzínku :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: Tech: uhel pohledu... ja na TL tankuju po cca 130km, kdyz mi to jde tak i driv :) ale aj stejne vic jak 100km stejne uz nevydrzim, jo v aute me krkne i tankovani po 800km :)
Tankovat po 130km bych asi nevydržel ani jednu vyjížďku. Když by to chtělo dotankovat počtvrté tak bych to tam asi nechal a jel domů stopem.
Dave81> No sice máš pravdu že po 300km si člověk rád odpočine ale radši zastavím na nějakým zajímavým místě než na benzince.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
stráťa píše: Tankovat po 130km bych asi nevydržel ani jednu vyjížďku. Když by to chtělo dotankovat počtvrté tak bych to tam asi nechal a jel domů stopem.
Dave81> No sice máš pravdu že po 300km si člověk rád odpočine ale radši zastavím na nějakým zajímavým místě než na benzince.
ja stejne nedam o moc delsi vyjizdku... krom toho, ze uz mam v hajzlu fyzicku a bolej ruce atd tak jsem unavenej i psychicky, vykoukanej a ze soustredeni... dam 100-150km v tempu a mam dost, tak si jit lehnout....
ale samo nechci rozporovat, ze je fajn, ze motorka malo zere, ale zas na druhou stranu to brat jako nejzakladnejsi plus - zvlast pokud nejezdim expedice - mi prijde jako docela ulet...
ja osobne bych obetoval spotrebu na ukor vetsiho vykonu... takze volba afrika vs ktm by u me byla jasna:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Nevím kolik lidí pojede 8000km, ale věřím, že na delší cestu ji vytáhne dost velké procento lidí. Nějaké přídavné nádrže a kanystry, to už není ono. Kolik znich je napojená do standartního systému abys nemusel nic přelevat, 2x tankovat atp...
Jestli se bude dobře prodávat, možná i sama Honda někdy přijde s "adventrue" verzí, která bude mít větší nádrž. Nemuselo by to být zrovna 30l, ale těch 23l - 24l by bylo lepších. Navíc na trzích jako Amerika, Australie, Kanada kde jsou všechny vzdálenosti 10x větší by velkou nádrž brali všema 10ti. Tam už to není o pohodlnosti, ale o tom vůbec na dojezd dojet k další benzínce.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: assassin> Každému vyhovuje něco no...
Nevím kolik lidí pojede 8000km, ale věřím, že na delší cestu ji vytáhne dost velké procento lidí. Nějaké přídavné nádrže a kanystry, to už není ono. Kolik znich je napojená do standartního systému abys nemusel nic přelevat, 2x tankovat atp...
Jestli se bude dobře prodávat, možná i sama Honda někdy přijde s "adventrue" verzí, která bude mít větší nádrž. Nemuselo by to být zrovna 30l, ale těch 23l - 24l by bylo lepších. Navíc na trzích jako Amerika, Australie, Kanada kde jsou všechny vzdálenosti 10x větší by velkou nádrž brali všema 10ti. Tam už to není o pohodlnosti, ale o tom vůbec na dojezd dojet k další benzínce.
takze co nam z toho vyplyva....? no ze to zadna expedicni masina neni... jinak souhlas
Naposledy editováno 24.03.2016 13:30:32
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Eso_Rimmer píše: takze co nam z toho vyplyva....? no ze to zadna expedicni masina neni... jinak souhlas
¨a dlužno dodat, že 99,9% zákazníků to po ní ani nevyžaduje (reálně, co píšou po fórech je věc druhá)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Ikdyž to není "expediční" mašina, nevím proč by nemohla mít kloudnou nádrž. Jestli to nebude vyloženě marketing. Když se 90% lidí co si ji teď pořídilo rozhodovalo od stolu...Ono kdyby ji dali o 6l větší nádrž, už by byla hmotností přes 240kg a to na papíře dobře nevypadá....Nazval bych to "vlk se nažral a koza zůstala celá".
Proto je taky logičtější porovnávat suché hmotnosti.
Naposledy editováno 24.03.2016 14:21:26
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Ale je pravda že "kolem komína" už moc nejezdím, tady mám skoro všechno projeto takže radši delší a né tak častý vyjížďky.
Tech> To zase pomůže vodníkům... a srovnání hmotnosti toho zase tolik stejně neřekne.
Naposledy editováno 24.03.2016 14:51:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Eso_Rimmer> Výraz expedice je dnes mimo, když máš celý svět zmapovaný...a všude už byl někdo před tebou.
Ikdyž to není "expediční" mašina, nevím proč by nemohla mít kloudnou nádrž. Jestli to nebude vyloženě marketing. Když se 90% lidí co si ji teď pořídilo rozhodovalo od stolu...Ono kdyby ji dali o 6l větší nádrž, už by byla hmotností přes 240kg a to na papíře dobře nevypadá....Nazval bych to "vlk se nažral a koza zůstala celá".
Proto je taky logičtější porovnávat suché hmotnosti.
takze budeme slovickarit? je snad jasne, co tim bylo mysleno a k tve poznamce o suche hmotnosti-nemuzu s tim souhlasit. k cemu je cloveku zcela nerealna hmotnost masiny, kdyz skutecnost je zcela jina? k prdu... jinak s tim marketingem to vidim stejne.
Naposledy editováno 24.03.2016 15:47:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: ...Ono kdyby ji dali o 6l větší nádrž, už by byla hmotností přes 240kg a to na papíře dobře nevypadá....Proto je taky logičtější porovnávat suché hmotnosti.
A pro mě je suchá hmotnost nejblbější údaj který byl vymyšlen právě proto to aby vypadal dobře na papíře.Ten údaj je naprosto k ničemu,kdo bude počítat váhu provozních kapalin aby věděl jaké je hmotnost provozuschopného stroje?Jeden čas se uváděla váha s určitým množstvím benzínu v nádrži,To je podle mě nejoptimálnější a spravedlivé vůči strojům co mají "nadýmání nádrže"...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Když tě čeká trip, kde ti hmotnost tolik nevadí, natankuješ plnou a jedeš si 600km v klidu. Tak se mi to líbí....Kolik času se jezdí s plnou nádrží, já se v terénu snažím ji plnou nemít, fakt to jde poznat.
EDIT: No úplně optimální by byla hmotnost s třeba "palivem na 200km" To by zohlednilo i spotřebu.
Naposledy editováno 24.03.2016 16:05:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Eso_Rimmer> Jak se to vezme. Taková 1200GSa má 256 mokrou, od stolu si řekneš těžkej krám, ale už (hned) nevidíš, že to je s 33litry paliva. Podle udajů z m.cz má 223kg suchou a to tak daleko od Afriky není, co ? Takže reálně (když třeba budeš jezdit kolem komína, terény atd. můžeš mít motorku řekněme 235kg těžkou pořád, jen prostě nevezmeš plnou.
Když tě čeká trip, kde ti hmotnost tolik nevadí, natankuješ plnou a jedeš si 600km v klidu. Tak se mi to líbí....Kolik času se jezdí s plnou nádrží, já se v terénu snažím ji plnou nemít, fakt to jde poznat.
EDIT: No úplně optimální by byla hmotnost s třeba "palivem na 200km" To by zohlednilo i spotřebu.
Jsem rád že jsem nekoupíl GS
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Anti píše: A pro mě je suchá hmotnost nejblbější údaj který byl vymyšlen právě proto to aby vypadal dobře na papíře.Ten údaj je naprosto k ničemu,kdo bude počítat váhu provozních kapalin aby věděl jaké je hmotnost provozuschopného stroje?Jeden čas se uváděla váha s určitým množstvím benzínu v nádrži,To je podle mě nejoptimálnější a spravedlivé vůči strojům co mají "nadýmání nádrže"...
naprosty souhlas...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Anti píše: A pro mě je suchá hmotnost nejblbější údaj který byl vymyšlen právě proto to aby vypadal dobře na papíře.Ten údaj je naprosto k ničemu,kdo bude počítat váhu provozních kapalin aby věděl jaké je hmotnost provozuschopného stroje?Jeden čas se uváděla váha s určitým množstvím benzínu v nádrži,To je podle mě nejoptimálnější a spravedlivé vůči strojům co mají "nadýmání nádrže"...
Stejně blbé jako ldyž japonci udávají výkon motoru očesaného i o altík.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: Stejně blbé jako ldyž japonci udávají výkon motoru očesaného i o altík.
O altík?Byli v práci měřit traktor,a já se dověděl že výkon motoru je měřen bez jakýchkoliv komponentů.To znamená i bez řemenů pohánějící altík,pumpu nebo servo...
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké vyhřívaní na Africu Honda CRF1000L Africa Twin | Markét111 | 1 | Dnes v 15:05 crestik |
Jaké vyhřívaní na Africu Honda CRF1000L Africa Twin | Markét111 | 4 | Dnes v 08:03 Pedl |
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |