Srázzek no 21 28.-29.-30.9.-1.10. Vidžín
SRÁZZEK no 20. 12.-13.-14.5. Hořice .
Srázzek no 19. 7-8-9.10 PNM
Srázzek no.18 20-22.5. Moře
Srázzek no 17 1.-2.-3.10 Jižní Morava-Šakvice kemp MARS
Srázzek no 16 -16.-18.10.Bylo-nebylo.Změna termínu na 21-23.5.2021 SEČ Sruby [b ]
Srázzek no 15[/b] 12.6.-14.6. 2020 ČHS Stará hospoda
Srázzek no. 14[/b] . .20.-22.9.Jedovnice Olšovec (zásluhou Pěňouš taky PK , ale z Polné )
Srázzek no. 13. 17.-19.5.2019 Tollendorf (opět zásluhou PK ))[/b]
Srázzek no. 12 místo Babí hora 14.-15.-16.9. 2018
Srázzek no .11 25.-26.-27.5. U Kučerů
A Srázzek no.10 !!! 15.-16.-17.9. LUŽANY
Srázzek no.9. termín 26-27-28.5 . 2017 místo upřesníme, předběžně Mořkov
. Srázek no 8 : 7-8-9.10.
Jeseníky Koliba a pobyt Chata Jesenka
[b]Srázek no.7
20-21-22.5 2016
Rumburk -tady ve fóru stránka 129.
Pod taktovkou pk Kun 7 foto
[b][b]Srázek no 6.
17.10. --NA RANČI- Poříčí U Litomyšle.
[b]Srázek no 5 .
22- 23- 24. 5
SEČ -Yachtklub
cena za noc v chatce 2kila.[/b] 5 foto
SRÁZEK No 4.
18-19.10.2014 určitě někdo přijede už 17tého.
http://ubrodu.cz/
/Jak si to uděláme, takové to bude.
Už je za náma VYDAŘENÝ [b]SRÁZEK No 3 . 23.5-.25.5. 2014
http://www.centrumceskakanada.cz/
Ostatní níže je minulost, pro představu, jak to vzniklo. 3 foto
Podas a Mára se Vás chtějí zeptat, jestli by jste měli chuť, zúčastnit se volného srázku majitelů a přiznivců neJen motocyklů Guzzi V11, který zamýšlíme spáchat v nadcházejícím roce 2013.
Shodneme se na místě někde mezi Olomoucí a Prahou(asi kemp),
ze soboty na neděli, kdo chce třeba od pátku. Každý na své triko, jak spaní, tak jídlo a vše ostatní.
Termín a místo zveřejníme dle dohody.
Sice je brzy,ale co vymýšlet v zimě?
Takže se těšíme na Vaše ohlasy, nápady...
Budeme 2 nebo nás bude 20? )
Díky, Podas a Mára
SRAZ ve 12 hod, pak se někam pojede.Chatek je dost.Nevíme jestli vůbec bude otevřené občerstvení, takže vlastní zdroje, někam zajedem pro pivo, nebo něco.
[Je to tu! Máme skupinově odsouhlasený termín uspořádání 1. VšeGuzzího sletu , který se uskuteční 25.5.2013 v ATC Šlechtův palouk , nacházející se na břehu Pastvinské přehrady [/b]1 foto
SRÁZEK č.2 20. 21.22.9.
vypadá to, že se nás pár zase objeví.
Asi bych to viděl na společné setkání v sobotu 14.hod pokecáme a rozhodnem co a jak.
Chtěl bych upozornit, že se nás většina nezná a o tom to je.2 foto f Hrnec
Naposledy editováno 21.08.2024 06:20:16
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců
Podas píše: fatman> kdy si pro to přijdeš,,?A navic to asi vůbec nejede, protože když jsem včera náhodně nastartoval s novou baterkou Shido(Tomk) , tak mi svítí pořád brzdové světlo.
Aha ....
Tak ale tos předtím neřek ! To je zase o kus jinde...To už je fakt v háji ..
Tak za 12 na díly??
Ventily...
Zkoušel jsem je nastavovat v horní úvrati pístu(komprese)...Nesedělo! Když jsem to zkoušel překontrolovat, tak byla vůle vždy jiná ...
Zavolal jsem původnímu majiteli a ten mi řekl:" Otáčej klikou po směru otáček.Sací ventil zavře, pak cca 20 stupňů přejeď a seřiď oba."
Uděláno, ale zdá se mi to hodně hlučný ...Já vím, že je to vzducháč a že "koníci"klapou hned pod plechovýma víčkama...ale...
Dělal jsem to dobře?
Naposledy editováno 31.03.2016 19:29:32
1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců
Píst v horní úvrati, ventily zavřené a vůle musí být v každé otáčce stejná. Alespoň takto to mám.
1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců
Tom-K píše: Sakra, chlapi, nedělejte mi dívčinec ještě v tomhle! Jsem si myslel, že alespoň nastavení ventilů jsem pochopil.
Píst v horní úvrati, ventily zavřené a vůle musí být v každé otáčce stejná. Alespoň takto to mám.
Tak jsem to pochopil, ale zjevně to nefunguje...
Dělal jsi to tak na kačeně?
1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců
1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců
3 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců
fatman, twl, bych to od tebe za 1O koupil, když to nende ani seřídit.
tak už jsem to tady několikrát dával :
Kdysi jsem se na to ptal MEDVĚDA a on mi odpověděl:
začni tím,že sundáš víka hlav, tam je myslím imbus 5ka, taky sundej dekl altíku, je tam velká matka-24 ořech. Zařaď neutrál. Na pravé straně, na bloku motoru je malý gumový špuntík, tan vyndej plochým šroubovákem.Teď je dobrý vyndat svíčky-je to klasický 21 mm svíčkový klíč.Připrav si baterku, nebo světýlko.Matkou na altíku (točíš po směru hodinových ručiček) budeš pomalu otáčet tak dlouho až na volnoběžce najdeš značku D nebo S. Dextra a Sinistra- pravá a levá strana, je-li volnoběžka na týhle značce a píst je v kompresi(špejle strčenádírou po svíčce ti napoví je li píst v horní úvrati) jsou oba ventily zavřené (když jsou oba zavřený, jde volně otáčet rozvodovou tyčkou). Předpokládám, že máš ventilový měrky když se do toho pouštíš
Předpokládám , že OHV rozvod jsi už někdy viděl- měrky podsunuješ mezi vahadlem a ventilem.
Vůle sacího ventilu je 0,10 mm a na výfukovém je 0,15 mm,
Když to nastavíš, utáhneš ty matky na vahadlech.
Stejně uděláš i levou stranu a voilá !!! Máš hotovo
S trochou cviku to zmákneš za půl hoďky-ani nechci vědět, kolik by si naúčtoval A-Spirit
tak směle do toho není na tom co zkazit.
toť přesný přepis jeho návodu.
No a já to tak teda dělám.Vytisknul jsem si to a je.
Více na: http://www.motorkar.../?t=169820&pgr=3
Copyright © Motorkari.cz
1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců
1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců
Podas píše: Ty joooo Malina ty si kus.
fatman, twl, bych to od tebe za 1O koupil, když to nende ani seřídit.
tak už jsem to tady několikrát dával :
Kdysi jsem se na to ptal MEDVĚDA a on mi odpověděl:
začni tím,že sundáš víka hlav, tam je myslím imbus 5ka, taky sundej dekl altíku, je tam velká matka-24 ořech. Zařaď neutrál. Na pravé straně, na bloku motoru je malý gumový špuntík, tan vyndej plochým šroubovákem.Teď je dobrý vyndat svíčky-je to klasický 21 mm svíčkový klíč.Připrav si baterku, nebo světýlko.Matkou na altíku (točíš po směru hodinových ručiček) budeš pomalu otáčet tak dlouho až na volnoběžce najdeš značku D nebo S. Dextra a Sinistra- pravá a levá strana, je-li volnoběžka na týhle značce a píst je v kompresi(špejle strčenádírou po svíčce ti napoví je li píst v horní úvrati) jsou oba ventily zavřené (když jsou oba zavřený, jde volně otáčet rozvodovou tyčkou). Předpokládám, že máš ventilový měrky když se do toho pouštíš
Předpokládám , že OHV rozvod jsi už někdy viděl- měrky podsunuješ mezi vahadlem a ventilem.
Vůle sacího ventilu je 0,10 mm a na výfukovém je 0,15 mm,
Když to nastavíš, utáhneš ty matky na vahadlech.
Stejně uděláš i levou stranu a voilá !!! Máš hotovo
S trochou cviku to zmákneš za půl hoďky-ani nechci vědět, kolik by si naúčtoval A-Spirit
tak směle do toho není na tom co zkazit.
toť přesný přepis jeho návodu.
No a já to tak teda dělám.Vytisknul jsem si to a je.
Více na: http://www.motorkar.../?t=169820&pgr=3
Copyright © Motorkari.cz
Dobře že jsi tohle zachoval..!
Odteď vždy když budu nastavovat ventily, vzpomenu na Medvěda.......
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců
Tom-K píše: Na Kačeně jsem si to nechal dělat, ale úplně stejně. Po jednom otočení máš ale ventily otevřené, takže tam jasně žádná vůle být nemůže. Jo, do otvoru pro svíčku něco strčíš.
Nojo...
Jsem to jen víc rozhňahňal....
Naposledy editováno 31.03.2016 23:27:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců
2 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců
Dělal jsem to podle horní úvrati, ale nedošlo mi, proč to po otočce kliky není stejný!
Takže jsem pak sundal tu gumovou krytku a čučel do toho, jak do bolavý pr.ele!
Pravda, nevěděl jsem, co ty značky znamenají...
Ano, měrky mám...
Ano, princip seřízení vůlí bych taky dal...
Ne, nevěděl jsem, jak poznám polohu vačky...
No, právě že mám tucha kolik si za to vezme autorizovaný servis!Raději bych ty prachy prohnal nádrží...A pravda, rád bych aspoň něco zvládl na své motorce sám(kromě vožení tlustýho zadku )!
Takže jak bude chvilka, tak holt znovu a lépe!
Děkuji moc!
Naposledy editováno 01.04.2016 06:49:16