Stejně tak Moto Guzzi s 1200ccm motory, kdy podle všeho od 1.1.2017 již nebudou v prodeji (stávající Griso, Stelvio a Norge). 1400ccm motory a V9 již Euro 4 plní.
Takže kdo si chce koupit nějakou z výše uvedených motorek, tak nechť si pospíší. Protože v lednu si už nekoupí, nebo si bohužel koupí jen zparchantělýho mrzáka (BMW prý pouze na 80 koní).
Že posílám pozdrav do Bruselu (a samozřejmě našim českým eurokomisařům)
edit: chyba v textu
Naposledy editováno 29.03.2016 14:40:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek
1 reakcí na tento příspěvek Soumrak vzduchem chlazených motorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek
Naposledy editováno 30.03.2016 21:16:27
3 reakcí na tento příspěvek Soumrak vzduchem chlazených motorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek
Mě přijde usměvné, jak dřív všichni nechtěli diesel, páč to je moc složitý, drahá údržba, co všechno se muže po... a teď ? Benzíňáky na tom jsou ještě hůř.
Naposledy editováno 31.03.2016 10:08:52
ElFidel píše: Tak 1.2 TSI má počítanou a zaručenou životnost turba (=celého motoru) 250000 km.
Co znamená to "zaručenou" ???? Záruku na to nikdo nedává (pokud se nepletu tak max. přikoupitelná záruka u škodovky je 120tkm). 250tisíc podle mě většinou turbo nevydrží. Těch 250 tisíc si asi myslel, že na to je konstrukčně počítanej motor, což mi přijde naprosto normální a nebude to žádná novinka. Výrobci jde primárně o spokojeného zákazníka (výkon/cena) a pokud se nad tím zamyslíš, málokdo si koupí soukromě novej osobák na víc jak 250tkm (i když spousta lidí si namlouvá, že to maj "napořád", tak většina z nich si zvykne na standard "novýho auta" a po pěti letech zas po novým pošilhávaj....).
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek
Tech píše: ElFidel> Odkdy turbo = celý motor ?
Od doby co se dá na diesel, začne přes turbo téct olej do sání, řidiče nenapadne jak to chcípnout a nechá to běžet dokud se motor nechcípne sám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek
Jinak nevím jak turbobenzíny, ale na dieslu při slušném zacházení má turbo vydrž skoro jako motor, min. 500tis. km +.
Mimochodem, nevím jak to mají Francouzi, ale u koncernu by to chcípací klapka mohla zastavit, při vypnutí zapalování.
Naposledy editováno 31.03.2016 17:51:10
1 reakcí na tento příspěvek Soumrak vzduchem chlazených motorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek
Tech píše: kubacech> Blbost, to se stane u jednoho aut z tisíce. Když si toho majitel alespoň trochu hledí a není mu divné že dolije 1l oleje za tisíc km, že turbo pouští pozná.
Jinak nevím jak turbobenzíny, ale na dieslu při slušném zacházení má turbo vydrž skoro jako motor, min. 500tis. km +.
Mimochodem, nevím jak to mají Francouzi, ale u koncernu by to chcípací klapka mohla zastavit, při vypnutí zapalování.
Turbo v dýzlu s výdrží 500 tis.? Tak určitě...v dnešních autech téměř zázrak.
1 reakcí na tento příspěvek Soumrak vzduchem chlazených motorek
3 reakcí na tento příspěvek Soumrak vzduchem chlazených motorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek
1 reakcí na tento příspěvek Soumrak vzduchem chlazených motorek
Ale co me hlavne se.e je EU. Jejich pitomy zlepsovaky jako emisni limity, kontroly tlaku v pneu a podobny kokotiny, ktery maj za prinos pouze lepsi zisk pro automotive (jo asi tady je ucelem nikoliv ekologie ale podpora ekonomiky v EU). Kdyby radeji nekdo vzal rozum do hrsti a resil jine veci.
Vse se vozi kamionama naprosto zbytecne tam a zpet. Jeden priklad za vsechny:
Docela psina je treba SW-Motech ktery mam kousek za barakem, ale kdyz neco potrebuju taha se to z nemecka, pres nekolik firem a ani nechci tipovat kudy vsudy to musi projet (ok bavim se o kovovyrobe a ne o zavazadlech apod. ktery se delaj nekde v cine).
A i takova kravina jako seridit semafory by Brnu prospela vic nez nejaky emisni limity. Moc fajn sou treba nove kruhace, ktere obskladali semafory, takze se zhorsila prujezdnost, vytvari se kolony a vecer tam clovek stoji jak idiot, presto ze v okoli jsou tak dve auta s kteryma se ani nekrizi. A motor si vesele jede naprazdno ...
Ted uz jen pockat na to az mi predepisou jakou musim mit podrazku na botach abych neopotreboval prilis chodnik pred domem.
Ekologii zdar.
A i kdyz sem bile pleti, taky mam obcas pocit ze poradna raketa s automatickym navadenim na blbce pouzita v Bruselu neni uplne nelogicky napad.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Na neutrál točí kardan BMW R 1200 GS BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 3 | 7.10.2024 v 20:01 Otmarlojzek |
který ročník vybrat BMW R 1200 GS | Kuzy | 16 | 26.9.2024 v 17:54 TomH |
EWS BMW R 1200 GS | Fuksino | 2 | 25.9.2024 v 09:47 servisák |
BMW servis Ostrava a okolí BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 8 | 22.9.2024 v 19:00 FrancisR |
BMW R 1200 GS - 2005 Výroba klíčku BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 26 | 22.9.2024 v 10:30 Ivos |