Rovnání ráfků: Zdeněk Lang, Hraniční 359/4 Plzeň
Naposledy editováno 06.02.2019 20:35:50
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
rancher píše: _Kovboj_> A já myslel, že jsou blbci jenom u nás... Já vyrazím asi příští tejden, na odstrojené se jezdí blbě, fouká to...
Blbci jsou naprosto všude,podívej se na hrad a všude jinde.A dej blbci funkci a stane se z něho superblbec1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Yura píše: Bady jestli s tou tvou projdeš stk, tak mi prosimtě napiš, kde to bylo
když se ti to vyplatí sem jezdit
2 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Vše bez problémů.
Kontrola homologací na světlech, blinkrech, laděném výfuku.
Kontrola funkčnosti světel, blinkrů a brzdového světla.
Poslech motoru, zdali něco neklepe.
Kontrola rozměru a stavu pneumatik.
Měření výšky a šířky motocyklu.
Kontrola stavu brzdových kotoučů a destiček.
Kontrola hladiny brzdové kapaliny a chladicí kapaliny.
Kontrola těsnosti motoru a brzd-nikde nesmí být viditelný únik.
S doplňky nebyl problém (padací rám, klín pod motor).
Více na: http://www.motorkar...etail&ddid=59323
Copyright © Motorkari.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
badyXV píše: Půjčeno od kamaráda takto probíhá STK u nás
Vše bez problémů.
Kontrola homologací na světlech, blinkrech, laděném výfuku.
Kontrola funkčnosti světel, blinkrů a brzdového světla.
Poslech motoru, zdali něco neklepe.
Kontrola rozměru a stavu pneumatik.
Měření výšky a šířky motocyklu.
Kontrola stavu brzdových kotoučů a destiček.
Kontrola hladiny brzdové kapaliny a chladicí kapaliny.
Kontrola těsnosti motoru a brzd-nikde nesmí být viditelný únik.
S doplňky nebyl problém (padací rám, klín pod motor).
Více na: http://www.motorkar...etail&ddid=59323
Copyright © Motorkari.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
radar535 píše: to jsem zvědav jak dopadneš Ty
já mám vše origo vesměs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Ahojte po delsi dobe.....
Ja tu v OL zazil dve technicke na motorku. Obe ve stylu "ahoj, rozni to", "hmm, sviti", "ukaz gumy", "dobry", "jake to ma zvuk?", "dobry, zdechni to....kam jezdis? A byl jsi uz tam...." a kecali jsme ctvrt hodky.
Je pravda ze ja ji mam krome zadni operky, zrcatek a plexi, ktere jsou homologovane, original.
Ale mereni se fakt nekonalo.... opravdu zalezi na STK a technikovi.
2 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Naposledy editováno 06.04.2016 13:14:12
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
mahuzs píše: ...Ale na vyfuk by to nedal, ten musí být originál...[
Právě že u starých motorek originál být nemusí Viz tenhle článek, kde se mimo jiné píše:
"- Vozidlo smí být opatřeno pouze výfukovým systémem, který byl namontován na vozidlo při schválení typu vozidla.
- Nepůvodní výfukový systém musí zajistit motocyklu porovnatelné vlastnosti s dosahovanými vlastnostmi při původně namontovaném tlumiči nebo jeho dílu.
- Nepůvodní výfukový systém motocyklů je samostatný technický celek, který musí být homologován podle požadavků předpisu EHK č. 92 nebo směrnice 97/24/EHS.
Je nepřípustné používat na motocyklu neschválené komponenty pro náhradní výfukový systém nebo tlumič. To se nevztahuje na motocykly uvedené do provozu před 1. 7. 2001.
- Je nepřípusné provádět na motocyklu jakékoliv úpravy na výfukovém systému, které mění stanovené parametry (hluk, emise) pro udělení typového schválení vozidla nebo požadavky zvláštních předpisů."
Takže nepůvodní systém přípustný je a dokonce u starých motorek nemusí mít homologaci podle EHK92 nebo 97/24/EHS. Navíc
"- Motorky, které byly schválené do roku 2001, nebo byly schváleny podle jiných zvláštních předpisů (stavba, dovoz, atd.) nemusí být označeny homologační značkou.
- Motorky schválené od 1. 7. 2001 do 27. 3. 2006 musí mít původní tlumič výfukového sytému označen značkou „e“ následovanou identifikační značkou státu, který ji udělil + číslem schválení typu konstrukční části, např. |e11| 0042
- Motorky schválené do provozu od 28. 3 2006 původní tlumič musí mít označen značkou „e“ se značkou státu, názvem výrobce, identifikačním číslem dílu a číslem schválení typu konstrukční části."
Takže výfuk by měl jít uhádat. Pokud je uřvaný, tak pro potřeby STK přicpat dbkillerama a klidně si nechat změřit hlučnost. Samozřejmě, pokud bude technik tvrdohlavý tak se to uhádá těžko, ale s dokapesnou motivací by to jít mohlo. Jde hlavně o to aby byl on sám krytý a mohl obhájit, proč neoriginální výfuk toleroval. Předpisy to zjevně umožňují, pokud je motorka dost stará - což Viraga většinou splňují.
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Naposledy editováno 06.04.2016 15:22:11
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
originál tlumiče i zadní svod už mám, přední svod jsem našel dneska tady na Motorkářích( v pondělí ho prý mám doma). Tak to tam namontuji a zajedu na STK.
Takže žadný stres..