Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
tomino1270 píše: Ono to musí mít odrazku i vpředu někde? Vzadu o ní vim ale vpředu sou jaký pravidla?
todle by me taky zajimalo, ona se bere jako odrazka vepredu parabola predniho svetla, tj napr. kdyz ma auto vyklapeci svetla, tak musi mit odrazku zvlast vepredu (aspon to mi bylo receno kdyz sem mel firebirda s vyklapecima svetlama). ale tady to moc teda nechapu u motorky s normalnim svetlem.
napr. USA motocykly maji oranzovou odrazku na strane predniho blatniku, to tam je asi v pravidlech
ale u nas nic takovyho snad neni
Naposledy editováno 10.04.2016 17:35:46
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
tomino1270 píše: Tak u některejch sem viděl na vidli ze strany oranžovou odrazku ale snad to povinný není. Fakt to za chvíli dopracujem že tu motorku přestříkám na reflexní žlutou ať je pokoj od těchhle píčovin.
no ta oranzova odrazka je u dovozu z USA bezna, ale normalne v EU nemusi byt, zadna nova motorka to nema (jedine ze by ted s tim zacli, ale to neznamena ze to musi mit i starsi motorky).
Jinak by bylo dobre napsat verejne, kde motorkare drtej, at maji ubytek klientu a uvedomi si, ze nedelaji dobre !
Slusne a rozumne STK si muzeme posilat pres PM
Naposledy editováno 10.04.2016 19:23:45
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
BeauFexte píše: Ahoj vážení,
byl jsem tento týden na technické - a neprošel. Moto Fireblade 1000RR, co se nelíbilo:
1. Podsedlovka Barracuda: 3 závady "B" kvůli umístění SPZ, 2 závady "B" - chybí kryt kola/blatník, parametry krytu kola nejsou v souladu s požadavky...
2. 1x závada "B" - chybějící odrazky (Barracuda nemá, na předním kole jsem neměl)
3. Stupačky(přepákování) SBC - nejsou "sklápěcí" takže další závada "B"
4. Závada "B" - zjevný zásah do výfukového systému - výfuk Akrapovič... samozřejmě s e-čkem...
5. Závada "A" - pro osvětlení zadní tabulky RZ použito nehomologované světelné zařízení (Barracuda).
Spousta keců kvůli zadním LED blinkrům Barracuda, nakonec to do závad nenapsal, neb tam našel e-čka.
Podle jakých právních/prováděcích předpisů se vlastně postupuje? Zejména by mne zajímaly ty stupačky.. Kde je napsáno, že musí být sklápěcí?
Díky za radu...
Kde to bylo? Ať si dáme pozor...
A dalsi vec co je nutno poznamenat, ze moje motka nema jen kapoty. Vse ostatni ma Ecka vcetne predni masky , gumy dle TP, vyfuk origo...atd. Takze jediny co by u hnidopicha neproslo jsou prave kapoty.
Borec to pojal po svem.: " V TP mate napsane kapotaz, neco tady vidim a to mi staci "
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Takže, sice jsem si TK zkrátil o měsíc, ale dnes bylo hezky, měl jsem čas a na STK si na mě taky udělali čas. Objednání stylem osobní návštěva, páč po telefonu toho měli furt moc," kdy by se vám to hodilo? " "Povídám za půl hodiny jsem tady i s motorkou.." dobrá tak přijeďte..."
Kontrolováno:
předchozí razítka z STK, zjištěno, že jsem věrný zákazník...
podpěry brašen, ukazatel opotřebení brzdového obložení, hloubka dezénu pneu, blinkry, světla, klakson, světelná houkačka, spínače brzdového světla, VIN, typ motoru, štítek
Foceno:
jednou zleva zezadu, jednou zprava zepředu, VIN a štítek, stav tachometru..
Bez mučení přiznávám, že všechny doplňky a příslušenství, mimo brašen ,zůstaly v garáži, nač provokovat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Kde to bylo: Praha Čimice, STK Indra. Byl jsem tam už několikát s Duckou - a žádný problém ani s přepákováním. Až nyní.
K ostatnímu - na Barracudě je sklon značky stavitelný, takže by se to dalo i na místě upravit - ale chyběl mu tam blatník. Foto, které měl, ukazovalo i odrazky vpředu (na blatníku). Po konzultaci s Hondou - na evropských verzích to nikdy nebylo (dávají to až nyní na nejnovější).
Sehnal jsem v mezičase jak původní podsedlovku + blatník, zadní světla, blinkry, také původní přepákování. Zadek už mám namontovaný, musel jsem samozřejmě předělat kabeláž, teď dělám přepákování a pravá strana je tedy pěkný opruz!
Jediné, s čím bude potíž, bude výfuk... Je to naprosto zbytečná buzerace, jen aby lidem znepříjemnili i tu nejmenší radost... Chápu, že STK je v tom nevinně, focen VIN, štítek, stav tacho, celkový pohled zezadu zleva a ze stran (pokud si pamatuji správně) - prostě to po nich někdo chce..
Naposledy editováno 12.04.2016 19:03:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Naposledy editováno 12.04.2016 19:05:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
To, co mi vadilo a vadí nejvíc, je výfuk - měl a má e-čka, tak o co jde? A stupačky? Ani na originálech e-čka nejsou, vadilo, že nejsou sklápěcí - a tady jsme u té legislativy. Kde je napsáno, že stupačky musí být sklápěcí? A co skůtry a spousty chopperů s "plotnami" v roli stupaček? A prý že mi pevná stupačka propíchne nohu, takže je to nebezpečné - atd. atp. Ale ono jde také o to, že sbk-čka, co tam mám (tedy měl jsem) posouvaly polohu nohy více dozadu - a to mi naprosto vyhovovalo, posez byl velmi pohodlný.
Jediná úprava, která nevadila, byly padákové "hříbky".
A spousta řečí kvůli blinkrům - že prý je "svítivá plocha moc malá", že veškeré LED jsou na nic (následně dodáno "tedy pokud je nedělá originální výrobce").
Vyskakovat/stěžovat si nebo ne - to je otázka. Teď mám protokol se spoustou závad, který každá STK má k dispozici - a bude muset prohlásit, že jsem je odstranil. Takže je prostě odstranit musím. U Hondy MCH Praha mi nabídli, že mi podle VINu dají potvrzení, že tam žádné přední odrazky nebyly. DK Racing, jako dovozce Akrapoviče mi sdělil, že EC homologace pro daný typ motorky je k dispozici - tak to prostě zkusím podruhé s tím, že opravím/uvedu do původního stavu zadek a stupačky a vyzbrojím se všemi dostupnými certifikáty (nikdy předtím jsem je nepotřeboval - na stejné STK jim na podzim nevadily ani Termixy ani pevné stupačky) a uvidím, co se stane.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
hrnous píše: BeauFexte> Už bych psal na dekru se stížností, číslo protokolu máš, jméno technika tatéž, kamerové záznamy jsou dnes všude.. ať si to zdůvodní před nadřazeným orgánem..
pod to se podepisuju. technik evidentne nevi ktera bije a vyznacuje za zavady veci ktere zavadami nejsou. to se tyka jednoznacne vyfuku, prednich bocnich odrazek na prednim blatniku a skoro bych si tipnul ze i tech stupacek.
1. ráfky mám o 0,5 palce širší než v TP (vůbec jsem netušil, že se rozměr ráfku píše do TP, takhle jsem auto před 4 roky koupil a nikdy žádný problém), pro úplnost gumy jsem si pohlídal, aby byly v pořádku
2. levá mlhovka svítí příliš vysoko (za celou svoji kariéru jsem v provozu zapnul mlhovky asi tak 2x)
Šlo o STK Praha Na Výběžku 11, o který tady někdo psal, jak jsou v pohodě.