Naposledy editováno 16.04.2016 16:21:52
1 reakcí na tento příspěvek Odstranění nasátých usazenin z motoru, nádrže (S4)
1 reakcí na tento příspěvek Odstranění nasátých usazenin z motoru, nádrže (S4)
Pokud bys na těch dvou deci zázraku trvala, tak je to asi fuk, to co prodávaj u pump a v hobbymarketech bude všecko to samý (toluen, xylen, kerosin, aceton, líh resp. kombinace zmíněných).
A nech si spravit hladový voko, pumpa by neměla jít nikdy na sucho, neb se může zadřít.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění nasátých usazenin z motoru, nádrže (S4)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění nasátých usazenin z motoru, nádrže (S4)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění nasátých usazenin z motoru, nádrže (S4)
Jediný čeho bych se bál by byla ta pumpa, aby nebyla načatá a někde nedechla uplně. Ale to je katastrofickej scénář, myslím že ujedeš deset dvacet kilometrů a vše se vrátí do normálu.
Ed: Akorát teď koukám, pokud to udělalo až PO natankování, je možný, žes nabrala nějakej nekvalitní vodnatej benzín, zvlášť jestli to bylo na nějaký zapadlý pumpě. Pak by mohl pomoct velfobin, pokud se ještě dělá (nebo dvě deci lihu, je to v podstatě totéž). Jinak naftu bys asi poznala
Naposledy editováno 14.04.2016 14:19:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění nasátých usazenin z motoru, nádrže (S4)
prosim te a kde si to tim stelovatkem zvednu?
1 reakcí na tento příspěvek Odstranění nasátých usazenin z motoru, nádrže (S4)
protec
ale tipujem, že po vyjazdení na sucho tam budeš mať mechanickú nečistotu a takáto chemická vodička s tým nepohne.
Ale skúsiť to môžeš, aj 10% šanca na úspech je lepšia ako nič.
kilix píše: ja mám dobré skúsenosti s týmto
protec
ale tipujem, že po vyjazdení na sucho tam budeš mať mechanickú nečistotu a takáto chemická vodička s tým nepohne.
Ale skúsiť to môžeš, aj 10% šanca na úspech je lepšia ako nič.
Vždyť ten sací koš je furt na dně a v nejnižším místě, neni na plováku, takže saje ode dna i když je nad ním patnáct litrů benzínu
Navíc je tam sítko/fusekle a za čerpadlem je filtr.
1 reakcí na tento příspěvek Odstranění nasátých usazenin z motoru, nádrže (S4)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění nasátých usazenin z motoru, nádrže (S4)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění nasátých usazenin z motoru, nádrže (S4)
Luc_22 píše: nemako> igelitovej pytlik? Kde bych ho tam vzala? :o to asi ne...a jak napsal Fizzee, tohle neni sytiz v pravem slova smyslu...je to neco jako kdyz pridavas plyn, tzn.se to nevylucuje s tim ze je to pricpane, jde tam proste jen cast benzinu...a rozebirat se mi to fakt nechce..? Zvladne to smrtelnik? A ne servisak? Co vsechno k tomu pripadne potrebuju.
já jel na technickou a vyndal jsem z pytlíku homologační vložku,namontoval jí pytlík hodil pod sedačku a už to bylo jde tam málo benzínu,nebo taky vzduchu. na ten filtr bych se podíval. na vzduchovej i na palivovej. nebude to nic složitýho.1 reakcí na tento příspěvek Odstranění nasátých usazenin z motoru, nádrže (S4)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění nasátých usazenin z motoru, nádrže (S4)
sered píše: Hlavne tam nelej nejaky rozpousteci pseudos*acky! rozpusti to neco co nema [ruzny usazeniny v motoru], zacpes nejakej mazaci kanalek a kousne se to!
palivem ucpe mazací kanál? to je zajímavá myšlenka1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění nasátých usazenin z motoru, nádrže (S4)
ale dobre, zabil som capa. Keď je nasávacie sitko na spodku a sytič nie je sytič, tak potom asi len vzduch.
Aj keď potom netuším aký to dáva súvis s vyjazdením dosucha.
1 reakcí na tento příspěvek Odstranění nasátých usazenin z motoru, nádrže (S4)
Co tedy řešíte? chvíli trysky, chvíli bypass....
Tak co to je za typ přípravy směsi?
Pokud stříkačka, má to filtr a nic se neucpalo, pokud karbec, tak to má filtr a nic se neucpalo. Ne tak jak je samozřejmě myšleno, to je že se filtr zacpe
Pokud stříkačka, neexistuje sytič. Pokud karbec tak rozhodně bych na sytič nejel ani pár km... navíc teď nad tím přemýšlím a je to nesmysl, to by se při správné funkci za chvilku ulilo...
Takže vstřik... no tak tam je 100% několik filtrů...takže tlak paliva, vstřik, čidlo..
Benzínem to nebude.
Takze vynechava pouze a jedine pri plnem plynu a max otackach? ne ze...
mohl se ucpat vstrik supinkou co byla za filtrem, muze byt problem s tlakem paliva, s cidlem, s klapkou s desitkou jinych veci... ale nevidel bych to na benal.
Nezmokla si treba?
Odstranění nasátých usazenin z motoru, nádrže (S4)
Tak ze sundej odklop nadrz, pak ji komplet vyndej, staci vytahnout jednu zavlacku, priprav nadobu do ktery to vylejes a v mistech kde je nadrz pridelana k motoce je 6imbus, ten vysroubuj a celou nadrz vypust. Asi se budes divit co ztoho tece. O 4 cm je na plastovy matce plovak pro hladovy voko, tak ho rovnou muzes vyndat a kounout zda je OK. Filtr najdes tamtez, tak mozna vymenit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati S4R, motor KO chvilku po koupi [1, 2] Ducati Monster S4 | mumlos | 50 | 30.7.2024 v 18:53 zmulin |
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 | Rafael | 8 | 1.1.2023 v 10:01 marek78 |
elektro schema Ducati Monster S4 | Rafael | 8 | 25.4.2022 v 20:44 redmenn123 |
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 | Rafael | 0 | 13.1.2022 v 17:35 Rafael |
Brzdový třmen Ducati Monster S4 | Rafael | 6 | 13.8.2019 v 23:45 M_A_B |