AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 16.08.2024 06:00:45
E - Martin - ještě k tomu 6V elektronickýmu relátku - když mám 60W dynamo, což tak nějak pokryje s odřenejma ušima to co si vezmou žárovky ve světlech a blinkry + zapalování, mám na motorku (smolík nebo stará 250 sportka číza) dát to relátko co psal Vlasťák že ho má nebo raději slabší ( cca 75W) Musí se svítit, tak se ptám jaký - asi o tom víš dost a máš to i vyzkoušený .
Naposledy editováno 13.04.2016 16:01:11
MartinED250 píše: Honza pravdu nemá, ony ty pily a křoviňáky budí dojem vysokootáčkových motorů, ale mají zase hodně malý zdvih a když to spočítáš, tak právě ty naše Jawy mají ač se to nezdá větší pístovou rychlost... Vlasťáku tohle relé tam fungovat bude, ale neochrání ti díky těm 100W přetížení dynama, protože ty máš jen 75Wk, takže když namontuješ silnější spotřebiče, tak dynamo vyhoří. To bys ale musel zapojit více žárovek, apod..
Děkuji za info,takže to bude v poho,nic přidávat na moto nemíním ,spíš koukám po nějakejch ledkách do blinkrů a obrysovek,ale v 6V jsem zatím nesehnal.
jestli je to víc ledek sériově, tak počítej 6/0,75V = 8 kusů max. v sérii za sebou - ale to v miniblinkru mít určitě nebudeš.
pokud sou to bílý LED, tak 6/1,2 = 5 ks max, ale i to ti bohatě stačí
U diody tě přece zajímá jen max proud který zvládne, podle toho k ní dáš předřadný odpor.
když necháš odpor pro 12V bude sice trochu nižší svítivost, ale jinak se nic nestane.
kvůli klasickýmu přerušovači dávají ještě odpor paralelně (aby to blikalo nějakou normální frekvencí), ale je imho lepší dát tam elektronický přerušovač
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Slovenský motocykl ČZ 180 Roland - a jeho zajímavý příběh příchodu na svět i jeho života!
Nedávno jsem se stavil na 95. výročí narození značky ČZ.
Je zajímavé, že mezi účastníky převažovali mladí/co nezažili Bolšána a pak staří, kteří zase naopak 2/3 života strávili v Bolšánově. Střední generace - co zažila oboje půl na půl - jako by byla "vymlácená" nějakou epidemií.
Respektive reálně - tato naše generace domácí značky v podstatě přezírala a snažila se po 89 jako by jít "dále". I z ostatních vrstevníků nebo i diskuzí "slyším" tento
vnitří hlas - který "naší střední" vtiskla životní doba půl čehý/půl hot.
Co mi ale v zářiových Strakonicíh také utkvělo bylo zjištění historie vzniku "slovenského" motocyklu ČZ 180 Roland.
Samozřejmě jsem věděl, že se tyto stroje "bouchaly" někde na Slovensku, ale jak a proč mi dosud unikalo/či nezajímalo. Ale ono to zajímavé bezesporu bylo!
Jak jeden Slovák přijel do fabriky ČZ, přivezl jím postavený polotovar stroje a nabídkou "pojďme společně" tohle vyrábět. Byl z fabriky vyhozen dveřmi (nakonec Strakoničáci vyhodili i Hondu a pak i mega koncern Kawasaki - vyrábějící i lokomotivy a to se jednalo o velikých investicích do technologií) .
Uběhlo půl roku a tentýž Slovák se vrátil "oknem", vysypal prašule/nadiktoval požadavky/a objednal si na již vypnutých linkách dvoutaktů ČZ v první fázi snad 2000 polotovarů. A následně odebíral každý měsíc dalších 400 kusů, které ve vlastní režii dostavěl a úspěšně prodával po světě - zatímco motocyklová značka ČZ umírala.
Dokonce se v září 2014 ve Strakonicích objevil jak první vzniklý model Roland/ještě s v Senci laminovanými doplňky (viz. výše bílá) z prvních sérií, tak poslední s doplňky portugalských a nakonec také italských výrobců u poslední verze (černo fialová).
Příliš jsem těmto číslům nevěřil.
A tak následně doma prohledal časopisy z oněch let a ona to bylo opravdu tak - prostě dobrý slovenský oddíl!
Časopis Motocykl 1993:
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
XII.ROČNÍK SETKÁNÍ PŘÁTEL A OBDIVOVATELŮ HISTORICKÝCH VOZIDEL, DOBOVÉ ELEGANCE A POHODY - 10.-11.6.2016
PO STOPÁCH HRABĚTE CHORINSKÉHO - OŽIVLÉ ŽIDOVSKÉ MĚSTO V TŘEBÍČI
VÁŽENÍ PŘÁTELÉ A KAMARÁDI.
1. VETERAN CAR CLUB TŘEBÍČ POŘÁDÁ VE DNECH 10.-11.6.2016. XII. ROČNÍK SETKÁNÍ HIST. VOZIDEL.. LETOŠNÍ ROČNÍK JE VE STYLU
" OŽIVENÍ ŽIDOVSKÉHO MĚSTA TŘEBÍČ.
PROGRAM- PÁTEK 10.6.- AUTOKEMP POUŠOV V TŘEBÍČI - UBYTOVÁNÍ ZAJIŠTĚNÉ V CHATKÁCH - VELMI PĚKNÉ A ČISTÉ, NEBO VLASTNÍ STANY.
OD 18.HOD HUDEBNÍ PROGRAM COUNTRI SKUPINA FIŠER, OPÉKÁNÍ ŠPEKÁČKŮ NA OHNI, ČEPOVANÉ DALEŠICKÉ PIVO,
KLÁBOSENÍ S PŘÁTELI, NĚJAKÁ VESELÁ SOUTĚŽ ..
PROGRAM - SOBOTA 11.6.- OD 10.HOD. ODJEZD DO ŽIDOVSKÉHO MĚSTA , V 11.HOD OFICIALNÍ PROGRAM PRO NÁVŠTĚVNÍKY .
ÚČASTNÍCI DOSTANOU LEHKÉ ÚKOLY Z HISTORIE ŽIDOVSKÉHO MĚSTA , SYNAGOGY , ŽIDOVSKÉHO HŘBITOVA , BUDOU ÚČASTNIT PŘÍMÉHO DĚNÍ A ŽIVOTA TAK JAKO TENKRÁT KDYŽ BYLO DOBŘE..
VE 14.HOD. INDIVIDUÁLNÍ ODJEZD ÚČASTNÍKU NA PROJÍŽĎKU PODLE INTINERÁŘE - CÍL HRAD PŘÍSEKA- MUZEUM AUTÍČEK. PO PROHLÍDCE BUDE VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ A PŘEDÁNÍ CEN.
VÍCE INFORMACÍ A PODROBNOSTÍ BUDEME DOPLŇOVAT.
KONTAKT- ING. VLADIMÍR PISK TEL.. 605 171 480
PAVEL HÁJEK TEL. 731 497 445
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Když mi před asi 8-10 let kamarád říkal Tady je pořád takovej postsocialismu, říkal jsem mu Jdi do háje... tady všecko běží...
No tak hluboce jsem se mýlil. To se stává.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Bavil jsem se tuhle s kýmsi kolem zemědělství, jak je možný že se vyplácí dovážet plodiny, který se pěstujou i tady u nás, z ciziny. Jak je možný že je tam ten zemědělskej produkt o tolik levnější než u nás, že se to vyplatí odtama dovážet a tady prodávat, když slunko, voda a hlína jsou jsou podobný tady jako tam, nějaký agrochemikálie vyjdou asi taky na podobný náklady. Nebo že by odtama bylo to zboží o tolik kvalitnější? Dozvěděl jsem se, že je to tím, že tamní zemědělci, pěstitelé, chovatelé mají podstatně vyšší dotace , několikanásobně vyšší než zdejší a proto mají nižší vlastní náklady na výrobu - čímž prodávají levněji ba dokonce pod cenou. A ještě vydělají, jinak by to nedělali... Ale to asi jako člověk, kterej se v kolchoznictví pohybuje, víš sám líp než já zprostředkovaně. A že to nejní o jawách, tož to dám druhým tlačítkem
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 14.04.2016 12:55:55
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jak vidím na mapě, zapomněli jste přidat Afgánistán, který je mezi Tádžikistánem a Pákistánem. Pokud je vůbec papírově možné jet přes severní sporná území těchto zemí, je to vzhledem k bezpečnostní situaci hazard se životem nejvyššího kalibru.
Sám nejsem žádný posera a vím, že média zveličují. Byl jsem v Izraeli, když na ně Palestinci stříleli rakety a procházel jsem se za střelby kulometů Palestinskou pouští, ale to byla jiná situace. Tam si vyřizují účty mezi sebou a cizinci je nezajímají. V Afgánistánu a Pákistánu je jim to jedno. Padni komu padni a podřežou Tě jen kvůli ksichtu. V lepším případě Tě unesou, aby vytřískali prachy.
Měsíc jsem se toulal po Indii, ta je super, ale zjistili jste si, jak je obtížné získat a jakou pecku stojí víza do Barmy? Tohle není brázdění vesnic na fichtlech jak píšete.
Píšete, že jste blázni a já souhlasím. Ne proto, že nemáte zkušenosti s cestováním, nebo jak daleko a na čem chcete jet, ale proto kudy. Rozdíl mezi bláznem a dobrodruhem je totiž v tom, že dobrodruh si je vědom rizik a podstupuje jen ta, která nejsou za hranou.
Tři měsíce jsou podle mne málo. Týdny strávíte jen papírováním, jawení nepočítám. V těchto zemích plyne čas jinak. Týden sem, týden tam v úředničině nehraje roli a 5x prodlužované zaručené sliby jsou koloritem.
Edit: Zrovna jedna zpráva z plánované oblasti. Stovky talibů zaútočily na Kunduz.
Naposledy editováno 15.04.2016 18:47:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Takových webů a plánů už jsem viděl plno a když se po roce zeptám jak to dopadlo, dozvím se obvykle, že nějak nebyl čas, nebo že umřela babička, zvrtlo se to v práci a podobné výmluvy.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jinak ke srazu,Milan je v nemocnici a ani nevím,na kdy se termín řešil,já osobně mám volnej víkend až 21 května,takže pokud by se někomu chtělo se před fabrikou ČZ srazit rád Vás uvidím,ale do té doby se na moto asi moc nedostanu,a když jo tak přes tejden. Termín prosím vyvěste nahoru s možností ankety kdo by přijel,nebo jestli vubec někdo,pokud je termín už danej tak se nedá nic dělat,ale já nemohu.
Včera a dnes jsem se snažil protáhnout Fabku STK,vyhořel jsem na ruční brzdě,takže včera od 7h do 11h na STK pak od 12h do 18h pod autem,byl v čudu bovden na ručku a rozpěrka paken a dnes od 7.30h do 9.30 opakovačka a JEDU S STK JSEM O.K. ikdyž to letos trochu bolelo,neměl jsem čas to pořádně prohlédnout a tak sem to risk,ale co je to hotovo a mužu zas v klidu koukat po jiném autí a Fabku poslat do světa.
fidlimydli píše: nemako> To si zase nemyslím, že jde jen o peníze. Spíš jde o naivitu. Lidi se mrknou na Trabanty v TV a už plánují jak obrazí svět aniž by si zjistili fakta. Grownfounding jim to zaplatí a oni pojedou v podstatě na dovolenou.
Takových webů a plánů už jsem viděl plno a když se po roce zeptám jak to dopadlo, dozvím se obvykle, že nějak nebyl čas, nebo že umřela babička, zvrtlo se to v práci a podobné výmluvy.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 16.04.2016 13:30:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Délka plynového lanka Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 3 | 24.9.2024 v 19:52 vasik006 |
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Pneu Mitas pro jawa Jawa 250/559 panelka | Japonica666 | 27 | 2.8.2024 v 10:14 Deadman |