Naposledy editováno 04.05.2016 11:14:06
1 reakcí na tento příspěvek jak na Akrapoviče
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak na Akrapoviče
motovlk píše: ............... - vyrvat .
...tyjo, asi si sedím na vedení, ale nějak to s tím vyvrtáním nechápu
edit: tyvole já čet vyvrtat místo vyrvat
omlouvám se a sypu si popel na hlavu
Naposledy editováno 19.04.2016 21:37:26
4 reakcí na tento příspěvek jak na Akrapoviče
Duxik píše: burlad: Dotaz, k čemu je dobré vyndat z výfuku homologační vložku?
je to proste mnohem lepsi zvuk . On Akrap s vlozkou je hodne utlumeny, bez ni zni mnohem lip, ale presto to neni nejaka jecici bestie .. samosrejme to pak neni legalni, ale to neni ani 160 na okresce
Duxik píše: burlad: Dotaz, k čemu je dobré vyndat z výfuku homologační vložku?
třeba u mě je její absence dost cítit. Vyndáním vložky uděláš z rezonančního výfuku výfuk absorbční, což se ti projeví na charakteru výkonové křivky. Vedlejší produkt je samozřejmě vyšší hluk1 reakcí na tento příspěvek jak na Akrapoviče
1 reakcí na tento příspěvek jak na Akrapoviče
Duxik píše: seikos: u rezonančního výfuku se část směsi vrací zpět do válce, to je mi jasné, ale absorbční? co to znamená?
perforovana trubka uvnitr tlumice miva vyssi prumer nez svod. Tok plynu se ve vetsim prumeru zpomaluje a hluk se absorbuje skrze perforaci do tlumiciho materialu - vaty v tlumici.Jinak u rezonancniho se nic do valce nevraci. Vse se odehrava v prosrotu tlumice
Naposledy editováno 19.04.2016 22:29:56
3 reakcí na tento příspěvek jak na Akrapoviče
Zkráceně řečeno, zvyšuje se výkon motoru a snižuje spotřeba. Nákresů a výpočtů rezonančních výfuků je na netu spousta.
Takže "absorbční" výfuk je vlastně opak výše uvedeného. Nedojde ke zpětné vlně plynu směrem do válce a směs, která by mohla být ještě využitá odcházi za zvýšeného hluku ven z výfuku. Zkráceně řečeno snižuje se výkon motoru a zvyšuje spotřeba?
Jenom podotýkám, že čerpám ze zkušeností z 2T motorů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak na Akrapoviče
Duxik píše: burlad: Dotaz, k čemu je dobré vyndat z výfuku homologační vložku?
Taky netuším, jen tím bude otravovat ostatní lidi a asi mu po tom vyroste péro.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak na Akrapoviče
nsrx píše: Taky netuším, jen tím bude otravovat ostatní lidi a asi mu po tom vyroste péro.
Tak když někdo koupí výfuk za 15+ a k tomu powercomander, nechá odladit kvůli lepšímu průběhu/výkonu motoru ...ucpání vložkou tohle všechno zkurví.
1 reakcí na tento příspěvek jak na Akrapoviče
U endura mě po x utopení zarezla, tak holt sundat celej tlumič a vyklepat z druhé strany
Naposledy editováno 20.04.2016 08:24:48
Duxik píše: seikos: Rezonanční výfuk, nebo taky tzv. expanzní komora, má zamezit zbytečný únik čerstvé směsi při výplachu, spalovacího prostoru, ven. Čerstvá směs vyplachuje zbylé splodiny ze spalovacího prostoru. Na konci výfuku se vytváří zpětná tlaková vlna, která se pohybuje rychlostí zvuku zpět a zatláčí čerstvou směs zpět do spalovacího prostoru (brání tím zbytečným ztrátám).
Zkráceně řečeno, zvyšuje se výkon motoru a snižuje spotřeba. Nákresů a výpočtů rezonančních výfuků je na netu spousta.
Takže "absorbční" výfuk je vlastně opak výše uvedeného. Nedojde ke zpětné vlně plynu směrem do válce a směs, která by mohla být ještě využitá odcházi za zvýšeného hluku ven z výfuku. Zkráceně řečeno snižuje se výkon motoru a zvyšuje spotřeba?
Jenom podotýkám, že čerpám ze zkušeností z 2T motorů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak na Akrapoviče
Duxik píše: seikos: Rezonanční výfuk, nebo taky tzv. expanzní komora, má zamezit zbytečný únik čerstvé směsi při výplachu, spalovacího prostoru, ven. Čerstvá směs vyplachuje zbylé splodiny ze spalovacího prostoru. Na konci výfuku se vytváří zpětná tlaková vlna, která se pohybuje rychlostí zvuku zpět a zatláčí čerstvou směs zpět do spalovacího prostoru (brání tím zbytečným ztrátám).
Zkráceně řečeno, zvyšuje se výkon motoru a snižuje spotřeba. Nákresů a výpočtů rezonančních výfuků je na netu spousta.
Takže "absorbční" výfuk je vlastně opak výše uvedeného. Nedojde ke zpětné vlně plynu směrem do válce a směs, která by mohla být ještě využitá odcházi za zvýšeného hluku ven z výfuku. Zkráceně řečeno snižuje se výkon motoru a zvyšuje spotřeba?
Jenom podotýkám, že čerpám ze zkušeností z 2T motorů.
Tý vole, nemůžeš srovnávat 2T a 4T. U 4taktu ti zavře výfukový ventil a co chceš aby se ti vracelo do válců?