díky předem za info, pak už to nějak dořeším , motorek je milion, peněz méně .-)
Naposledy editováno 20.04.2016 12:05:44
1 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm
1 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm
Denní nájezd docela v pohodě,výkon moto dostačující.Nic extra neodchází.
Naposledy editováno 20.04.2016 21:02:45
Klidně sem nahoďte ještě i jiné typy, věřím, že i v tomto ohledu je Honda velmoc .-)
Naposledy editováno 21.04.2016 02:14:07
2 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm
1 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm
příklad - auta beru jen do roku výroby 1997, pak sbohem a šáteček- typicky spojení Daimler Chrysler a finito, bylo po obou značkách .....Volvo a nový majitel z Indie .... labutí píseň ....atd. Které dnešní auto vydrží nájezd aspoň 600000 km? asi žádné, že ?
Naposledy editováno 22.04.2016 01:56:29
1 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm
2 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm
lopata75 píše: Na stary Hodně i jiných strojich může byt už problém s dodáním nahr.dilu pak třeba zakladni údržba může byt horor. Da se improvizovat ,ale někdy je to otravný. Treba se jen koukni co stoji membrany do karbecu... Na 4hrnku vše 4x... Hrozný palby pokud se vůbec daji sehnat...
Na starý Hondy seženeš jakýkoliv díl, ovšem za větší cenu. Loni jsem opravoval GL 1000 z roku 1975 a seženeš úplně vše.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm
Naposledy editováno 22.04.2016 13:45:09
1 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm
Samozřejmě díly se dají vyměnit, ale to znamená v podstatě generálku motoru. Jinými slovy, chtěl bys provozovat veterána, jako novou motorku. Jde to, ale je to hodně drahý a vždycky s rizikem. A především pro člověka, kterej tomu rozumí.
Taky jízdní vlastnosti těch starých strojů jsou jiný než u moderních mašin, z tohohle hlediska bych ti rozmluvil Bol d´ora - je to pěkná motorka, ale docela mrcha. Doporučovaný Magny, nebo starý VF750 měly potíže s vačkama, i když byly opravovaný, stejně to nebyl etalon spolehlivosti. CX Turbo pak byl přímo etalon nespolehlivosti. Ale to jsou dneska stejně vzácný stroje.
Takže na běžný ježdění - leda tak CB 500 - 750, Goldwinga po generálce (GL1000) nebo NTV 650 Revere - u nás nedoceněná, ale jedna z nejpovedenějších Hond, jen nevypadá moc retro. XBR 500 je krásná, ale asi ti nebude stačit výkonem - otevřená měla 44 koní, dneska po 30 letech, bude většina dochovaných kusů ráda, když bude mít nějakou kompresi. Osobně se mi tyhle motorky 70-80tých let taky líbí, ale pořídil jsem si raději na běžné a dálkové ježdění moderní stroj, a "na neděli" retro. Jinak doporučuji nákup v SRN. Němci jsou pořádnější, a tyhle motorky se dají najít u zestárlých moto nadšenců, často v parádním stavu (což nic nemění na jejich stárnutí - myslím těch motorek).
Z tvý poznámky o kapotáži soudím, že bereš déšť, jako problém pohodlí. Ale na těchto motorkách je déšť problém, jako nebezpečná meteorologická situace. Chytíš-li déšť v Alpách na Bol d´oru, pojedeš tak pomalu, že ti kapotáž stejně nijak nepomůže. Protože k retro motorkám patřej i retro gumy a taky nemaj ABS.
Závěrem - jezdit běžně na starejch motorkách lze, ale člověk jim musí hodně rozumět a musí být schopen si je v podstatě sám generálkovat. Taky proto je jich vidět už tak málo.
2 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm
ale inak ani klasická CB750 F1, alebo CB750 Four nebude zlá. Kapoty to síce nemá, ale zato spoľahlivosť motora je legendárna, akurát po kúpe to bude chcieť generálku všetkého. Nie len motor, ale aj nápravy, brzdy, ložiská všetky a podobne. Keď chceš na tom jazdiť štreky, nespoliehal by som sa, že to bude po 40 rokoch a X-majiteľoch v pohode.
Čo sa týka jazdných vlastností, veľa môžeš spraviť s hrčou peňazí - predné teleskopy vymeniť, zadné tlmiče nahodiť moderné Ohlinse, brzdy prehodiť napr. z Horneta a podobne. To je už len na vkuse a možnostiach.
Naposledy editováno 22.04.2016 16:09:53
1 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm
1 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm
Co sem podelal? Zacinam s moto a zatim tomu prd rozumim... Je po servisu, svicky maj najeto 10km..
Kdyz sem nechal otevrenej privod paliva - vadi to? Starter toci, ale proste sem to nenadlabl se syticem i bez. Dik za mudry, vratte mi vitr do plachet