Řepka už nestačí. Do benzinu a nafty se budou přimíchávat zbytky odpadů
Naposledy editováno 24.01.2024 09:14:11
1 reakcí na tento příspěvek Více bordela do našich strojů od dobroserů
Ale na druhou stranu,nic není černobílý...kdo mohl tenkrát tušit,kam se za X let"posuneme" že?
Fandy2 píše: Každý,kdo s velkou slávou hlasoval(a) pro vstup do EU ať si laskavě stoupne před zrcadlo a řádně se proliská z každé strany.
Ale na druhou stranu,nic není černobílý...kdo mohl tenkrát tušit,kam se za X let"posuneme" že?
Úplně každej kdo zná trošku dějiny a je imunní vůči jednostranné mediální masáži.
To, že sjednocená Evropa bude fungovat si mohl myslet snad jen blázen, když to nejsme schopni udržet ani se Slovákama .
1.1.1993 se rozpadne federativní republika a o 4 roky později 1997 nám někdo začne vtloukat do hlavy jak bude super se sjednotit
4 reakcí na tento příspěvek Více bordela do našich strojů od dobroserů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
Veškerou zahradní techniku, pokud nevím, že budu za týden znovu používat, pro jistotu vypouštím, jelikož ty malý vysokootáčkový motůrky v pilách, křoviňákách apod. jsou extra náchylný na palivo a mazání.
Shrnuto podtrženo, škoda mi už dvakrát vznikla, a aby mi nevznikla znova musím kolem toho lítat furt jak p..a. Dřív jsem našlápnul jawu se sto let starým benzínem napoprvé a nebyl s ničím problém.
Přínos tohoto konání je dle mýho názoru těžce v záporných číslech. Kdyby místo vymýšlení těchto cipovin podpořili elektromotory, aby o ně byl reálně zájem, udělali by 100x líp.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
Naposledy editováno 26.04.2016 12:20:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
nemako píše: už někomu ta biosložka opravdu zaškodila?
Mi karbec na autě
E: jak na to koukám, tak ty biosložky jsou vlastně podpora výrobců vozidel tím, že nutí lidi vyměnit staré stroje s karburací za moderní stříkačku
Naposledy editováno 26.04.2016 12:50:47
Ešte ma napadla babetta, kde to po ročnom státí totálne zalepilo všetko pohyblivé alebo deravé v palivovom systéme. Tam ma oprava nestála nič, lebo karbec je jednoduchý a vošiel mi do ultrazvukovej čističky, čo mám doma. Ventil v nádrži mal do 3/4 zalepenú rúrku hlavného prívodu benzínu, sítko bolo obalené v 1 mm "gumovej" sračke. Samozrejme, že to držalo jak hovno na košeli.
Edit: a to sa môžeme pri starších strojoch tešiť na podpálené ventily zo spaľovania chudobnej zmesi a rozjebané gumové a plastové časti od agresívnej biozložky
Naposledy editováno 26.04.2016 13:54:58
1 reakcí na tento příspěvek Více bordela do našich strojů od dobroserů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
ElFidel píše: Tak jsem rád, že to mám do Rakouska na benzínku 15 km
ale rakousko je taky v tý hnusný unii,takže by to mělo bejt stejný. leda že by se tady u nás švindlovalo,což je nepravděpodobný.kubacech píše: Mi karbec na autě
E: jak na to koukám, tak ty biosložky jsou vlastně podpora výrobců vozidel tím, že nutí lidi vyměnit staré stroje s karburací za moderní stříkačku
Biozlozky je uplna hovadina, bohuzial okrem par benzinov si clovek nevyberie. Potom je sranda ako si ludia natruc nekupuju margarin, kde je palmovy olej ale netrapi ich ze absolutna vacsina ide prave do "biopaliv".. u nas to supluje repka olejna, smrad kam sa clovek pozrie. A EU ide dalej, silene emisne normy. Pozeral som sa len tak zo srandy na vysledky testov nemeckeho ministerstva zivotneho prostredia - emisie u mojho 8 rokov stareho dieslu s Euro IV bez DPF po 200 000km su len nepatrne vyssie ako u Euro 5 s DPF od toho isteho vyrobcu, Samozrejme v reale, papier znesie vsetko. Eurohujeri sa poplacaju po ramenach, naoko je vsetko eko a bio ale realita je ina. Dost smutne to je, to je fakt
nemako píše: ale rakousko je taky v tý hnusný unii,takže by to mělo bejt stejný. leda že by se tady u nás švindlovalo,což je nepravděpodobný.
Třeba takový Maxx motion od OMV je úplně obyčejnej rakouskej benzín, Verva tuším taky...
EU vydává určité směrnice které mají hranice odtud potud... A členské země se v nich můžou pohybovat. Bohužel ty kreténi co se střídají ve vedení našeho státu to někdy moc hrotí a často to zprasí. Teď se zaspalo v emisních limitech a tak to dohání více sračkama v palivech. A s Babišem ve vládě pochybuji že bude líp, když vlastní jednoho z největších výrobců...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
Danny350 píše: nemako> já třeba musel u CBRka 2x měnit palivovej filtr. Pokaždý zalepený biosiflem. O tom jak probíhaly jarní starty, pokud jsem nevypustil karburátor (což u kapotované motorky není práce na pět minut), by se dalo povídat a stěží je to něco, co motorce prospívá. Pokud tomu chci předejít natankuju na zimu 100 oktan kde biosložka není.
Veškerou zahradní techniku, pokud nevím, že budu za týden znovu používat, pro jistotu vypouštím, jelikož ty malý vysokootáčkový motůrky v pilách, křoviňákách apod. jsou extra náchylný na palivo a mazání.
Shrnuto podtrženo, škoda mi už dvakrát vznikla, a aby mi nevznikla znova musím kolem toho lítat furt jak p..a. Dřív jsem našlápnul jawu se sto let starým benzínem napoprvé a nebyl s ničím problém.
Přínos tohoto konání je dle mýho názoru těžce v záporných číslech. Kdyby místo vymýšlení těchto cipovin podpořili elektromotory, aby o ně byl reálně zájem, udělali by 100x líp.
Do benzínu se ale přidává etanol pro tyto účely nazvaný biolíh (třeba tady , nebo tady , nebo tu ). Takže jedině že ten biolíh rozpustil něco v nádrži a pak se to vychytalo ve filtru, jinak nevím jak by mohlo k něčemu takovému dojít.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
strecmen píše: Do benzínu se ale přidává etanol pro tyto účely nazvaný biolíh (třeba tady , nebo tady , nebo tu ). Takže jedině že ten biolíh rozpustil něco v nádrži a pak se to vychytalo ve filtru, jinak nevím jak by mohlo k něčemu takovému dojít.
já to používám na mytí například řetězu,nebo starejch oloupanejch nádrží. nechápu,co se z toho odsadí,ale nejsem chemik.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
nemako píše: já to používám na mytí například řetězu,nebo starejch oloupanejch nádrží. nechápu,co se z toho odsadí,ale nejsem chemik.
Co používáš? Biobenzín nebo "kořalku"?
1 reakcí na tento příspěvek Více bordela do našich strojů od dobroserů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
Danny350 píše: Já tomu úplně nerozumím, ale z nějakýho důvodu s palivem bez biosraček problémy nejsou, kdežto s běžnou 95kou ano.
Mi to přijde divné, biolíh je vlastně jinak nazvaný běžný konzumní alkohol(ten je taky bio), už jsi někdy viděl aby se kořalka zkazila?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
strecmen píše: Mi to přijde divné, biolíh je vlastně jinak nazvaný běžný konzumní alkohol(ten je taky bio), už jsi někdy viděl aby se kořalka zkazila?
von se nekazi ten alkohol, ale ten lih na sebe vaze vodu. Fakt vypoustis z nadrze jakousi bilou tekutinu, ktera se drzi dole, ale cista voda to neni.
Daval jsem foto ale nevim do jakyho vlakna.
gugo píše: von se nekazi ten alkohol, ale ten lih na sebe vaze vodu. Fakt vypoustis z nadrze jakousi bilou tekutinu, ktera se drzi dole, ale cista voda to neni.
Daval jsem foto ale nevim do jakyho vlakna.
gugo píše: von se nekazi ten alkohol, ale ten lih na sebe vaze vodu. Fakt vypoustis z nadrze jakousi bilou tekutinu, ktera se drzi dole, ale cista voda to neni.
Daval jsem foto ale nevim do jakyho vlakna.
No to ano, voda se s benzínem nesmíchá, zůstává dole v nádrži. Aby si se jí zbavil používají se přípravky právě na bázi alkoholu (třeba velfobin) které se s vodou smísí a tím z nádrže "zmizí".