Řepka už nestačí. Do benzinu a nafty se budou přimíchávat zbytky odpadů
Naposledy editováno 24.01.2024 09:14:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
nemako píše: už někomu ta biosložka opravdu zaškodila?
Mně to zlikvidovalo nádrž i palivové čerpadlo.
Danny350 píše: No jo, ale voda přece nevytvoří ten šlem.
Právě že vytvoří, ty uhlovodíky v benzínu nejsou nedegradovatelný.
Řešením je před odstavením Verva 100 obsahující ETBE /vyráběné z bioetanolu, ale ETBE je v benzínu stabilnější než samotný bioetanol/ a pro ropáky je bez biosložky arktická nafta třídy 2 /což už je třeba u kombajnu docela problém, když ji musíš skladovat rok/.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
Číkus píše: Mně to zlikvidovalo nádrž i palivové čerpadlo.
a co ložiska v kolech? co taková věc může udělat s nádrží? mám to v lodi celou zimu,venku na mrazu a nádrž je čistá,jako slovo boží a normálně to nastartuju. je divný,že to všechno kurví jen někomu. podle mě to prostě někde pančujou.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
1 reakcí na tento příspěvek Více bordela do našich strojů od dobroserů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
nemako píše: tak jednu věc vím jistě. tohle na žádnou biosložku hodit nejde. je to jen líh s benzínem.
U starsich stroju to problemy delat muze. Ten lih je hodne silne rozpoustedlo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
Creck píše: U starsich stroju to problemy delat muze. Ten lih je hodne silne rozpoustedlo.
že to rozpustí bordel,to jo. že to zkurví gumový těsnění,tomu bych možná taky věřil,ale že to prorezaví nádrž a čerpadlo,to je blbost. rozpoštědlo to je lepší,než většina drahejch čističů,kdyby mu to zalepilo filtr uvolněným bordelem,tak jo,ale tohle je podle mě voda,kterou do toho někdo nalil4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
nemako píše: že to rozpustí bordel,to jo. že to zkurví gumový těsnění,tomu bych možná taky věřil,ale že to prorezaví nádrž a čerpadlo,to je blbost. rozpoštědlo to je lepší,než většina drahejch čističů,kdyby mu to zalepilo filtr uvolněným bordelem,tak jo,ale tohle je podle mě voda,kterou do toho někdo nalil
zkusím rozptýlit pár mýtů, které jsem se tady dočetl:
1) ano, biolíh je rozpouštědlo, ale rozhodně ne agresivnější než benzín. Volové, zkuste se napít lihu a budete veselí, zkuste se napít benzínu, umřete.
2) uhlovodíky nedegradují kvůli lihu, jednoduché uhlovodíky nedegradují prakticky vůbec.
3) to, co dělá bordel jsou olefiny, pokud je jejich obsah v benzínu vyšší, více se vylučují vlivem kratší oxidační stability pryskyřice (ta žlutá medová sračka na kterou si tady všichni stěžují)
4) právě oxidační stabilitu ovlivňuje biolíh, protože váže vodu, a ta tomu prostě nedělá dobře
5) čili ty pryskyřice NEJSOU z biosložky, ale z benzínu. Biosložka jen urychluje jejich usazování.
6) volnou vodu by na pumpě přidal do benzínu jedině debil, a těch opravdu moc není. Zkuste si smíchat vodu s benzínem, nejde to, vždycky se to odsadí, voda dole, benzín hore. Pokud se tam voda objeví, jedná se vždycky o nějakou provozní havárii.
Pokud líh váže vodu, je to voda VÁZANÁ, tudíž při rychlé obrátce nevadí, vadí to až při delším stání, a když jí je už moc, potom se dole odsadí a nádrže reznou.
Je spousta dalších mýtů, ale tyhle jsou nejrozšířenější. Líh při spotřebě v rámci měsíce nebo dvou a v normálním prostředí v benzínu neudělá vůbec nic. Vyhazovat prachy za Vervu v plné sezoně, když tankujete skoro denně, je pitomost.
Jo, a myslím, že mě byste to mohli věřit.
Naposledy editováno 26.04.2016 22:12:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
Benzin se nepije protoze je jednoduse hnusny a vypit se neda - mimochodem spiritus bys taky v nezredene forme nevypil - pil jsem to jednou a uz nikdy vice. Lihova mafie u nas nedelala nic jineho nez ze koupila E85 znehodnoceny benzinem a pres ruzne metody oddeleni benzinu z toho dostala ten puvodni lih. Zred si benzin na pul s vodou , vypit ho muzes, udela ti asi to co lih, ale proste se z nej zgrcas ze je hnusny okamzite (navic benzin s vodou redit nejde oproti lihu, tudiz nevim jak by se tenhle pokus dal udelat)
Pokud chemii opravdu dobre rozumis, prijd s metodou jak z E85 oddelit benzin a jsme miliardari. Mame litr 96% lihu za 20 kacek
Jo a e85 neznamena jako u benzinu oktanove cislo, ale jen podil lihu vuci benzinu. Oktanove cislo u lihu je daleko pres sto.
Naposledy editováno 27.04.2016 01:22:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
Jasek píše: splasenytrubky> věřím Ti ,ale stejně jedu vervu ta řepka mě sere,jak smrdí
Vervu ........ jak si myslis ze benzina docili 100 oktanoveho benzinu ? Proste ho zredi se spiritusem. A z benzinu nemuzes citit repku, po vypaleni je to lih jako kazdy druhy a pochybuju ze se to pali z repky. Spis bych hadal cukrovou repu, kukurici, obili, jecmen, nebo neco tak super levneho, za co chteji irove, amici 500 kc za sedmicku chlastu
Čistý benzín má velmi nízké oktanové číslo
Naposledy editováno 27.04.2016 01:10:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
tvoje věc konspirátore, vymlouvat ti to nemá cenu, natolik jsem tě už poznal. S dovolením, drž se radši vody, já zůstanu ropákem. Tvé teorie (zejména ta o lihové mafiii a E85 je moc hezká ) komentovat nebudu, při tvém trollení to nemá smysl. Co se týká mé práce v branži, daleko od pravdy sice nejseš, chemik nejsem, ale moje možnosti přístupu i k neveřejným informacím jsou opravdu značné. Je velmi půvabné, jak si tady držíš ty své teorie, i když o tom zcela zjevně víš úplné hovno.
Ty jseš prostě jen takovej vůl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
splasenytrubky píše: zkusím rozptýlit pár mýtů, které jsem se tady dočetl:
1) ano, biolíh je rozpouštědlo, ale rozhodně ne agresivnější než benzín. Volové, zkuste se napít lihu a budete veselí, zkuste se napít benzínu, umřete.
2) uhlovodíky nedegradují kvůli lihu, jednoduché uhlovodíky nedegradují prakticky vůbec.
3) to, co dělá bordel jsou olefiny, pokud je jejich obsah v benzínu vyšší, více se vylučují vlivem kratší oxidační stability pryskyřice (ta žlutá medová sračka na kterou si tady všichni stěžují)
4) právě oxidační stabilitu ovlivňuje biolíh, protože váže vodu, a ta tomu prostě nedělá dobře
5) čili ty pryskyřice NEJSOU z biosložky, ale z benzínu. Biosložka jen urychluje jejich usazování.
6) volnou vodu by na pumpě přidal do benzínu jedině debil, a těch opravdu moc není. Zkuste si smíchat vodu s benzínem, nejde to, vždycky se to odsadí, voda dole, benzín hore. Pokud se tam voda objeví, jedná se vždycky o nějakou provozní havárii.
Pokud líh váže vodu, je to voda VÁZANÁ, tudíž při rychlé obrátce nevadí, vadí to až při delším stání, a když jí je už moc, potom se dole odsadí a nádrže reznou.
Je spousta dalších mýtů, ale tyhle jsou nejrozšířenější. Líh při spotřebě v rámci měsíce nebo dvou a v normálním prostředí v benzínu neudělá vůbec nic. Vyhazovat prachy za Vervu v plné sezoně, když tankujete skoro denně, je pitomost.
Jo, a myslím, že mě byste to mohli věřit.
Zkráceně řečeno v benzínu je složka, která za normálních okolností je stabilní. Biosložka ovšem na sebe naváže vodu (při delším skladování) a tato voda složku v benzínu destabilizuje. Biosložka to tedy způsobuje ne že ne.
Takže je to jak říkám, při delší odstávce všechno vypouštět jak debil...
Motorku som vlani po zime musel rozoberať. Zalepené karbce. Tento rok šiel na zimu benzín99+ a na jar celkom v pohode chytila a ide.
Som zvedavý kam toto dôjde za napr. 10rokov.
Octavia s motorom 0.4l hyperturbo 1valec 99kW bude bežať na mačací BIO moč, spaliny budú vedené na dodatočnú filtráciu do priestoru posádky, kde sa cez pľúca posádky prečistia na čistý CO2 + N. Síce vydrží iba mesiac prevádzky ten motor, ale nevadí, emisie sú ekologicky akceptovateľné. Životnosť posádky sa taktiež zníži natoľko, že vlastne dôchodkový vek nebude existovať, čo celej spoločnosti len prospeje.
Naposledy editováno 27.04.2016 08:54:43
Creck píše: Vervu ........ jak si myslis ze benzina docili 100 oktanoveho benzinu ? Proste ho zredi se spiritusem. A z benzinu nemuzes citit repku, po vypaleni je to lih jako kazdy druhy a pochybuju ze se to pali z repky. Spis bych hadal cukrovou repu, kukurici, obili, jecmen, nebo neco tak super levneho, za co chteji irove, amici 500 kc za sedmicku chlastu
Čistý benzín má velmi nízké oktanové číslo
Když to spálím tak už mě to nesere,mě to vadí na poli a v nádrži mě vadí ten sliz s vodou,párkrát jsem měl pocit,že v tom začli žít i jednoduchý řasy
1 reakcí na tento příspěvek Více bordela do našich strojů od dobroserů
Sice v rakousku to maj taky, ale ldyz jezdim tyden na rakousky benzin/naftu tak tam nejaky rozdil pocituju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
Danny350 píše: Zkráceně řečeno v benzínu je složka, která za normálních okolností je stabilní. Biosložka ovšem na sebe naváže vodu (při delším skladování) a tato voda složku v benzínu destabilizuje. Biosložka to tedy způsobuje ne že ne.
Takže je to jak říkám, při delší odstávce všechno vypouštět jak debil...
Takové vysvětlení logiku nepostrádá. V podstatě je jedno zda se "zkazí" biosložka(tomu prostě u lihu nevěřím) nebo jen způsobí "zkažení", efekt pro uživatele je stejný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
jetam píše: Zo co pisoe splasenytrubky ma hlavu i patu, ale vychazi mi to co dannymu proste kombinace s bioslozkama problem.
Sice v rakousku to maj taky, ale ldyz jezdim tyden na rakousky benzin/naftu tak tam nejaky rozdil pocituju
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů
Ja naspoled loni na podzim natankoval nekde na morave ( rosice tusim ) a nebyla to zadna noname benzinka motorka mi zacala po 30km na 130km/h skubat a to baworak skousne kde co. Po 150km jsem dotankoval trosku se to zlepsilo, ale az dalsi nadrz ten problem odstranila