1 reakcí na tento příspěvek Předěláni vidlic
Naposledy editováno 01.05.2016 20:43:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Předěláni vidlic
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Předěláni vidlic
2Strokepowerbrapp píše: soccer> nemyslis to ironicky ?
Z čeho tak soudíš? Jdi do toho a nafoť nám výsledek Založíme rubriku Pat a Mat a budeme tam všechny tyhle vynálezy publikovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Předěláni vidlic
2Strokepowerbrapp píše: kutilsro> tak to pude jo neno ne? Dokaze se tam ten vzduch namísto oleje stlačit?
Ty mě zabiješ Hele dám ti příklad...( v tlumičích jsou pouzdra, kluzáky a další věci olejem nejen mazané ale především uzpůsobené tak aby průchod oleje mezi pouzdry a pístem v komoře fungoval jako plynulý absorbent nárazů a výkmitů ) takže když to vypustíš a natlakuješ vzduchem je to stejné jako kdyby si pornoherec na natáčení místo lubrikantu vzal pumpičku na kolo a tekutý písek na nádobí Asi se všichni pobaví ale zaručeně bude nakonec někdo brečet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Předěláni vidlic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Předěláni vidlic
Všechno ti objasním, ale napřed mi popiš důvody proč to chceš přestavět na vzduch a jaký od toho očekáváš nový efekty...
1 reakcí na tento příspěvek Předěláni vidlic
zástupců tady bude mít taky dost.
Nemůžu to stále pochopit,ale už je to víc jak sedmdesát let od konce války,a pořád takové následky
1 reakcí na tento příspěvek Předěláni vidlic
2 reakcí na tento příspěvek Předěláni vidlic
Dokonce to bude fungovat lépe než originál. Ale problém je se vzduchem. Běžný vzduch v sobě obsahuje určitou vlhkost a to potom koroduje zevnitř. Aby to fungovalo jak má, tak musíš použít nějaký vzácný plyn, který je zároveň těžší než vzduch. Důvod je, že plyn se ti v té vidlici musí držel dole, aby nemohl volně přetékat a vytvářet podtlak. Ideální je Ununoctium, ale to se blbě shání, tak se nahrazuje radonem, který ti běžně prodají v kdejakém skladě plynů Zkus zavolat na Linde a zeptat se kde v okolí ti to můžou prodat. Mají pobočky po celé ČR.
klídek52 píše: Hele,založte někdo vlákno " HVĚZDNÁ PĚCHOTA MOTORKÁŘÚ " a tanhle KOUSEK bude VELITEL
zástupců tady bude mít taky dost.
Nemůžu to stále pochopit,ale už je to víc jak sedmdesát let od konce války,a pořád takové následky
Asi Černobyl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Předěláni vidlic
kubacech píše: Není to problém takto předělat. Dělal jsem si to na Babetě a furt nechápu, jak se to celé zlepšilo jen takovou drobnou úpravou
Dokonce to bude fungovat lépe než originál. Ale problém je se vzduchem. Běžný vzduch v sobě obsahuje určitou vlhkost a to potom koroduje zevnitř. Aby to fungovalo jak má, tak musíš použít nějaký vzácný plyn, který je zároveň těžší než vzduch. Důvod je, že plyn se ti v té vidlici musí držel dole, aby nemohl volně přetékat a vytvářet podtlak. Ideální je Ununoctium, ale to se blbě shání, tak se nahrazuje radonem, který ti běžně prodají v kdejakém skladě plynů Zkus zavolat na Linde a zeptat se kde v okolí ti to můžou prodat. Mají pobočky po celé ČR.
Mi se to nezdáááá Kubo... Radón přece jde nahóru... Nevím, proč mu radíš něco kupovat, když tělesný uhlovodíky, který se na to hodí nejlíp, si může jak sám "vyrobit", tak "pochytat" hustilkou a pak to frknout do té vidlice...
soccer píše: Mi se to nezdáááá Kubo... Radón přece jde nahóru... Nevím, proč mu radíš něco kupovat, když tělesný uhlovodíky, který se na to hodí nejlíp, si může jak sám "vyrobit", tak "pochytat" hustilkou a pak to frknout do té vidlice...
Nemáš to trošku pomotané? Radon je těžší než vzduch. Ale jde nahoru, protože je lehčí než voda, nebo podloží ze kterých stoupá
ja1 píše: v dnešní době se tam dávají ventilky proto aby se dal vypustit tlak který tam vzniká,,,a ty to děláš obráceně..kdysi se to dělalo u čz a foukalo se max 2 atm. ale ta vidle na to byla dělaná..tobě by nejspíš vystřelily simeringy
blbost,velká blbost žádnej tlak tam nevzniká, naopak simerinky přifouknutím těsní o to víc1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Předěláni vidlic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Předěláni vidlic
2Strokepowerbrapp píše: soccer> Očekávám že se budou rychleji vracet na horu a ze boudou tvrdící( když je prifouknou). Chci je oredelat na vzduchovi protoze jsem si nekde precetl ze kdyz tam naleju hustejsi olej tak se to bude pomaleji vracet na horu, s toho jsem usoudil ze aby se to ryvhleji vracelo tak tam musi byt silnejsi pruziny, ale ja penize neseru
Nooooo, tak tam ten olej nech a jen vyvrtej a nahul ty ventilky do těch horních šroubů. olej ti bude tlumit líp než vzduch směrem dolů a vzduch ti to líp a rychlejc vrátí nahoru...
kubacech píše: Aby to fungovalo jak má, tak musíš použít nějaký vzácný plyn, který je zároveň těžší než vzduch.
No jo, dělat si z něho srandu, to dokáže každej. Je jasný, že plyn tam musí dát lehčí než vzduch, pak je celej předek motorky lehčí a líp drží stopu. Kdyby tam dal plyn těžší jak vzduch, tak mu to celou motorku hrozně zatíží a jak je to tak moc těžký, tak si tlumiče sednou na doraz a vůbec to nepruží. Proto je nejlepší vodík, kterej se dá snadno sehnat na každé pouti u balónkářů za pár korun. Já to tak mám předěláno u všech motorek a nemůžu si to vynachválit. Ale tahle úprava vidlic z oleje na vodík se nedoporučuje kuřákům, prej jich každej rok několik vyletí do luftu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Předěláni vidlic
Naposledy editováno 02.05.2016 15:30:39
2Strokepowerbrapp píše: soccer> to staci jen do tich sroubu na trubkach s pruzonama udelat ventylek a nafouknout to, ale nebude ten stlaceny vzduch tam tlacit na hladinu oleje a tim ten pist se tedy bude vracet s vecim odporem na horu( pomaleji)???? Nebo jsem vymyslel kravinu a je to na opak?
Ty vymejšlíš kraviny pořád! Jedna hovadina za druhou. Olej nech stejnej a nech si u soustružníka vytočit podložky mezi pružiny a horní víčka, budeš pak mít větší předpětí pružin. Moc si nepomůžeš a u soustružníka tě to bude stát flašku rumu.
1 reakcí na tento příspěvek Předěláni vidlic
Power Brapp Suspension Inc.
2Strokepowerbrapp píše: soccer> to staci jen do tich sroubu na trubkach s pruzonama udelat ventylek a nafouknout to, ale nebude ten stlaceny vzduch tam tlacit na hladinu oleje a tim ten pist se tedy bude vracet s vecim odporem na horu( pomaleji)???? Nebo jsem vymyslel kravinu a je to na opak?
jen ty ventilky do horních šroubů... vzduch co tam nahustíš pak udělá svoje... uvidíš...