kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: A kterej jinej?
Už mám z těch otvíracích, zavíracích, horizontálně vertikálních seřizovacích a limitních hodnot pomotanou palici. Navíc jsem měřil otvírací vůli a zavírací vůli a přitom to chtělo měřit pod otvíracím vahadlem bez zatížení zavíracího a se zatížením. Teoreticky by to šlo sečíst ale...No raději to před objednáním podložek ještě dneska přeměřím.
když to děláš s motorem venku...ještě to jde... my jsme měli sundaný hlavy, tak to je úplnej lačes.
Ale pod zavírací vahadlo skoro nic nestrčíš - krom toho je tam 0- 0,05 ...a tuhle měrku někam cpi ? ... no je to prdel...ale taky jsem načítal přes otvírání a jen zkusmo ověřoval jestli má 0,05ka možnost tam vlízt.
Prostě si jen změříš otvírací vůli a pak zatlačíš zespoda na vahadlo zavírací a znovu - myslím, že docela přesný....
No a teď si představ, že děláš čtyřventil, kde je na všechno jen třetina místa
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Za mě teda jedině něco takovýho...
Mám rád, když to jede a ty vydechlý vzducháče prostě nejsou nic pro mě. A nikdo mi to tady nevymluví a názor nezměním. Měl jsem Hyproša, jezdil jsem na M1100 evo a ty motorky prostě nejedou. Do nějakých 150km/h se to jakž-takž sesbírá, ale chybí mi tam ten mocný tah, který má jenom testastretta. Když za to ve 150km/h zatáhneš, tak to prostě letí. A ve dvou je to už úpně o ničem. Hlavně při předjíždění do táhlýho kopce. Ten výkon tam prostě schází...
Na těchto motorech je fajn,že je úplně jedno, jestli jedeš sám a nebo ve dvou, jestli jedeš 100 a nebo 170. Vezmeš za heft a máš se čeho držet. Letí to jak splašený a to se mi líbí!
Když jsem měl HM1100, tak se nenašel nikdo, v mym okolí upozorňuju, kdo by mě pojel na okreskách. Než ty svoje zmrzliny roztočili, tak jsem byl v další zákrutě..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Před chvílí se mi nahlásil Droksz s jeho nádhernou Markétkou Tak je musím napsat
ps:ať žije vydechlý dvouventil!!!že jo Frennkáču
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše:
ps:ať žije vydechlý dvouventil!!!že jo Frennkáču
Pravdu díš! Prvních letošních 200km za mnou a na ty okresky po kterých jezdím, je to tak akorát, lítat tam třeba na Špájovo tuňákovi, tak je to asi cesta do pekel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Včera jsme se byli projet... Tuono 1100RR a Ducati SS900 ...bylo to supr...
Jestli má Honza příkladného vydechlýho Monstera ...já si osvojím nálepku vydechlýho SSa ... pronásledoval jsem Špáju a dokud jsme byli v zatáčkách a klikaticích kolem Český Kamenice a Lísky...neměl jsem zase tak extra problém... jen jako druhýmu občas blokne cestu plechovka ... ale na rovině jsem atakoval na tachu hodnotu 215km/h ...furt nechápu jak to mmůže tolik a poměrně za krátkou dobu jet...
A ty se pak divíš,že se do tě obujem jak napíšeš,že je Monster S2R nevhodnej na tunění pro jízdu v zatáčkách ...
z.a.j.o.c.h píše: Pravdu díš! Prvních letošních 200km za mnou a na ty okresky po kterých jezdím, je to tak akorát, lítat tam třeba na Špájovo tuňákovi, tak je to asi cesta do pekel...
Na poflakování se po klikatých okreskách je dvouventilový vzducháč dobrá volba. V MotoGP by ovšem jezdil lucernu... na tom se asi shodneme.
Naposledy editováno 05.05.2016 06:47:14
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tyhle dohady jsou o ničem...každému vyhovuje něco jiného, ale úpřimně...nač jsou v běžném provozu převýkonované motorky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Je to strašná sranda když se ti este ve 170-ti na trojku chce zvednout předek, všechno na tebe bliká, vítr se ti snaží ubouchat bundou záda, auta před tebou snad couvaji,adrenalin z tebe jen chcije, řidičák už ti dávno že srajtofle útěk strachy.... a do toho ti do silnice vleze dědek s coklem na vodítku....
Tak na to ty motorky jsou
Naposledy editováno 05.05.2016 09:19:01
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Horác> premotorovany motorky jsou v běžným provozu pro zábavu!
Je to strašná sranda když se ti este ve 170-ti na trojku chce zvednout předek, všechno na tebe bliká, vítr se ti snaží ubouchat bundou záda, auta před tebou snad couvaji,adrenalin z tebe jen chcije, řidičák už ti dávno že srajtofle útěk strachy.... a do toho ti do silnice vleze dědek s coklem na vodítku....
Tak na to ty motorky jsou
Tohle by se mělo dát někam vytesat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Tohle by se mělo dát někam vytesat
Jo. Na velkej, žulovej kvádr. Zlatými písmeny, aspoň osmdesátkou tučným arialem. Pak ten šutr dotyčnému přivázat kolem krku a strčit ho z mostu.
Kdo se bojí sere v síni, motorkář je vždycky jednou nohou v rakvi a druhou v kriminále, deal with it.
Edit: Asi jsem to pochopil jako dušínování, pokud to dušínování není, tak má chlapec pravdu, přesně na to ty motorky jsou
Naposledy editováno 05.05.2016 09:38:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 05.05.2016 09:41:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: FiZzeR> vzhledem k tomu, že dotyčný lítá na zmrdském a divokém Tuonu, nepředpokládal jsem, že by to mohlo být dušínování
je to tak půl na půl vzhledem k faktu že jezdí stejně rychle jako ducati ss900, takže vlastně předpisově
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 05.05.2016 09:44:02