Téma: Revoluční hlavy válců-Světová premiéra
Revoluce v motoru 2 T: hlavě s možností měnění kompresního poměru v závislosti na typu terénu.
Bláto: Sniží se kompresní poměr, motor se stane poslušnějším a motocykl získá více přilnavosti pneumatiky.
Na suchu kde je potřeba větší výkon: Jen zvýšíte kompresi. Případně se korekce komprese využije podle druhu trati.





Bláto: Sniží se kompresní poměr, motor se stane poslušnějším a motocykl získá více přilnavosti pneumatiky.
Na suchu kde je potřeba větší výkon: Jen zvýšíte kompresi. Případně se korekce komprese využije podle druhu trati.





No vona by to byla vcelku revoluce kdyby to fungovalo, az se to zasere tak to podle me dolu uz nezasroubujes. JInak spousta automobilek to dela uz od 80 let a vetsinou jinak nez ze to resi na hlave. Asi to takhle jednoduse nejde.
Edit: tedy jasne ze u 4t tam trochu prekazdej ty ventily
Naposledy editováno 04.05.2016 21:17:48
Edit: tedy jasne ze u 4t tam trochu prekazdej ty ventily

Naposledy editováno 04.05.2016 21:17:48
1 reakcí na tento příspěvek Revoluční hlavy válců-Světová premiéra
Jeee. Tady je chytrejch 
Nikdo to nemá, nevyzkoušel, ale všichni vědí že je to na hovno

Nikdo to nemá, nevyzkoušel, ale všichni vědí že je to na hovno

Chlapi naposledy co jsem čistil dvoutakta od karbonu je cca 15 let zpátky.
S dnešníma olejema když po 40mth vynávám píst tak je naptosto čistej hlava taky, přívěru otřu hadrem a
do vejfuku naleju arvu a vypláchnu to ven.
To je veškerý čištění od karbonu...
Top oleje jsou dneska úplně někde jinde.
Výměnný spalovací prostory se už nějaký čas používají a tohle by mohlo být jednoduší,
teda pokud se nedostane bahno pod tu matku:)
Ono to revoluce bohužel nebude, v motokrosu dvoutakty už nikdo nejezdí a v enduru by s tim furt musel člověk vexlovat
tam jsou lepší přepínací mapy
Naposledy editováno 05.05.2016 08:08:42
S dnešníma olejema když po 40mth vynávám píst tak je naptosto čistej hlava taky, přívěru otřu hadrem a
do vejfuku naleju arvu a vypláchnu to ven.
To je veškerý čištění od karbonu...
Top oleje jsou dneska úplně někde jinde.
Výměnný spalovací prostory se už nějaký čas používají a tohle by mohlo být jednoduší,
teda pokud se nedostane bahno pod tu matku:)
Ono to revoluce bohužel nebude, v motokrosu dvoutakty už nikdo nejezdí a v enduru by s tim furt musel člověk vexlovat
tam jsou lepší přepínací mapy
Naposledy editováno 05.05.2016 08:08:42
Když pominu zakarbonování, tak si dovedu představit jaké problémy přinese ta mezera mezi pohyblivou částí a pevnou částí hlavy. Bude se do ní dostávat část nespálené směsi, protože při kompresy tam prostě bude vtlačena, ať chce nebo nechce. Dále nevím jak má hlava vyřešené těsnění pohyblivé části směrem ven, ale při expanzi to bude zajímavé, protože jak víme, tlak se šíří všemi směry stejně. Dále co za problémy přinese rozdíl teplot hlavy, protože obvod je chlazen kapalinou, ale posuvný střed nikoli, takže zde bude různá roztažnost materiálů a přehřáté hrany na posuvné části hlavy.
A to ještě nevíme, co na to Jan Tleskač?
Naposledy editováno 05.05.2016 17:08:55
A to ještě nevíme, co na to Jan Tleskač?

Naposledy editováno 05.05.2016 17:08:55
chtěl bych se omluvit za menší mystifikaci. Zamozřejmě, že hlava kde jde měnit komprese, není žádná světová novinka. To většina zde ví a nenechala se vyprovokovat, ostatním se omlouvám. . Taková hlava se vyrábí již dlouho a funguje bezproblémů.
Hlava kterou jsem zveřejnil. je hlava na trial od renomovaného italského ladiče. Další italský výrobce dílů POLINI pracuje na podobné hlavě, ale průběžně měnitelně měnitelným kompresním poměrem. Něco jako přívěra ve výfuku.



hlava POLINI s průběžně měnícím se kompresním poměrem.



mito7
. Mám upřímnou radost. 
Naposledy editováno 07.05.2016 21:54:18
Hlava kterou jsem zveřejnil. je hlava na trial od renomovaného italského ladiče. Další italský výrobce dílů POLINI pracuje na podobné hlavě, ale průběžně měnitelně měnitelným kompresním poměrem. Něco jako přívěra ve výfuku.



hlava POLINI s průběžně měnícím se kompresním poměrem.



mito7




Naposledy editováno 07.05.2016 21:54:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.