kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Tomas_ píše: Čau borci ..... měl bych dotaz.
Motor testastretta II . a nájezd km. Pokud se dělá servis jak má (olej, řemeny, půlkroužky) tak nájezd km by nemusel hrát nějakou významnou roli k daší životnost motoru - nebo ano?
příklad : servisovaný motor ( ) s nájezdem 50.000km má ještě jakou životnost?
Díky za normální reakce - zkušenosti.
Najede ještě 34 000 km, víc ani ťuk.
Ten motor dá, pokud bude vše klapat 150 tis. bez problému. Ale nikdo ti nezaručí, že něco neodejde..
Vyloženě konstrukční vady nemá, ale věštit z koule fakt neumím..
5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tomas_ píše: Čau borci ..... měl bych dotaz.
Motor testastretta II . a nájezd km. Pokud se dělá servis jak má (olej, řemeny, půlkroužky) tak nájezd km by nemusel hrát nějakou významnou roli k daší životnost motoru - nebo ano?
příklad : servisovaný motor ( ) s nájezdem 50.000km má ještě jakou životnost?
Díky za normální reakce - zkušenosti.
To ti asi nikdo takhle od pasu neřekne, kolik ten motor vydrží. (teda kromě Petta ) 150tis.? Víc ne? Proč? Nebo je to moc? Proč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Frennky> Taky jsem normálně dával míň ale ten cesťák dělá zázraky
Navíc jezdím většinou na jih a než se z Prahy někam dojebeš, máš za sebou 60 km.
A ze by jsi napsal az pojedeš na jih, to nee
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tomas_ píše: Čau borci ..... měl bych dotaz.
Motor testastretta II . a nájezd km. Pokud se dělá servis jak má (olej, řemeny, půlkroužky) tak nájezd km by nemusel hrát nějakou významnou roli k daší životnost motoru - nebo ano?
příklad : servisovaný motor ( ) s nájezdem 50.000km má ještě jakou životnost?
Díky za normální reakce - zkušenosti.
to je supr otázka... "Pane Lorenc? ... dá to ten motor ?"
Já mám na TS I. 62tkm. ...olej to nežere, nic v tom neklepe... ale já jsem si tedy olejový intervaly zkrátil ... myslím, že kilo stopro...
a s tím, že italskej dvouvál nemůže dát to co "Japonci"...s tím souhlas... ale myslím, že to není ani tak proveniencí, jako spíš tím dvouválem. Je to prostě moc hmoty co se točí a pulsuje moc rychle... Zdvihy to musí mít větší než čtyřválec a točí se to jen o 20% pomaleji( a energie roste s druhou mocninou délky odsazení čepu kliky - v rotaci)...jenže je na tom navěšenejch cca. 2x víc gramů na pístu, ojnici a čepu. ... zákonitě to musí bejt víc namáhaný.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 10.05.2016 12:47:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: to je supr otázka... "Pane Lorenc? ... dá to ten motor ?"
Já mám na TS I. 62tkm. ...olej to nežere, nic v tom neklepe... ale já jsem si tedy olejový intervaly zkrátil ... myslím, že kilo stopro...
a s tím, že italskej dvouvál nemůže dát to co "Japonci"...s tím souhlas... ale myslím, že to není ani tak proveniencí, jako spíš tím dvouválem. Je to prostě moc hmoty co se točí a pulsuje moc rychle... Zdvihy to musí mít větší než čtyřválec a točí se to jen o 20% pomaleji( a energie roste s druhou mocninou délky odsazení čepu kliky - v rotaci)...jenže je na tom navěšenejch cca. 2x víc gramů na pístu, ojnici a čepu. ... zákonitě to musí bejt víc namáhaný.
japonský v2 jsou taky držáky, včetně vtr sp která má litrovej výkon skoro na dnešní úrovni. Jak jsou na tom s výdrží ducati tý doby ale netuším, tuším že ty motory byly poddimenzovaný až od 1098.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
916-996 měly vadu na tvrdochromech vahadel...
998 SS bez problému... motory 998 (2006 a vejš) už měly tyhle problémy s ložiskama na klice (mimochodem SKF z UK v mým případě)
Můj motor má na ložiskách kliky přes 50tkm...