Naposledy editováno 04.08.2016 15:59:20
Ale jinak se nejedná o nic nového, je to jenom zestručnění vyhlášky, která je už delší dobu v platnosti.
V pondělí když jsem jel transitem s motorka z STK mě taky vzali a samozřejmě jsem tam zas nechal kilo do bločku Snad si aspon pořídili dobrej oběd
Ale máš pravdu, nevidím jediný rozumný důvod, proč by tato příručka neměla být veřejně dostupná.
Když to bude trošku víc oficialnější tak se i vic pohrnou podpisy.
Ale petice dobrý nápad, jen by spíš měla být proti tomu , že se v příručce píšou kraviny.
U motorky strčím 15 kulatinu do výfuku až na doraz , protože komory jsou vedle sebe a ne za sebou
a některý Harleye maj zrcátka dolu , nemluvě o zrcátkách v kapotážích v který je kolikrát vidět úplný prd
a vše je tak na nových EU verzích. Pak potkáš poldu /blbce a dokazuj že jsi s tím nic nedělal.
Publikace se dá normálně koupit, viz. odkaz výše.
Taky je tam psáno, cituji:
"V části publikace věnované nepovoleným úpravám motocyklů jsou srozumitelně přiblíženy kontrolním orgánům, odborné i laické veřejnosti základní požadavky na konstrukci motocyklů, u kterých dochází nejčastěji k porušování technických podmínek. Na praktických příkladech jsou prezentovány nepovolené úpravy, odkazy na technické předpisy i způsoby hodnocení závad podle současné legislativy.
Publikace by měla pomoci také majitelům motocyklů a dílen, kteří se chystají vylepšit sériový motocykl, aby věděli, zda výsledkem jejich snažení bude „umělecké dílo“, které bude vhodné pouze na motorkářské výstavy a nebo vozidlo, které může vyjet bez obav na evropské silnice. Řada úprav totiž porušuje základní bezpečnostní požadavky a tím ohrožuje nejen účastníky silničního provozu, ale i samotného řidiče. Jedním z důvodů, proč vznikají neschválené úpravy vozidel, je všeobecná neznalost technických požadavků na konstrukci vozidel a malá informovanost o legislativních postupech při schvalování vozidel ze strany motoristické veřejnosti. Problematika schvalování vozidel je velmi složitá záležitost. Orientace v neustále se měnících předpisech je problémem i pro odborníky, kteří se konstrukcí a schvalováním vozidel zabývají."
Není to žádná buzerace nebo omezování svobody.
Je to jen vysvětlující příručka k platné vyhlášce.
Taková publikace se vydává ke kdejakému zákonu, či vyhlášce.
Tahle se týká motorek. Aby po cestách nejezdily vraždy napadené domácím tuningem.
A aby motky splňovaly to, co mají.
Stejné to mají výtahy, lodě, mosty, elektrika, statika staveb, výškové práce, cokoliv, prostě všechno.
hrnous píše: Jak už jsem psal, všechny ty zákony a vyhlášky platí a platily většinou od roku +- 2000, je to jeom o tom, že to od té doby nikdo nebyl schopný dát dohromady do jednoho futrálu a ještě si zajistit kšeft zamontováním PČR a STK jako potenciální odběratele.. Kdokoli si mohl každý den obcházet eurolex, případně českou legislativu a zakládat si to postupně do složek a studovat...
Oni se na tu prirucku mohou dokonce divat i jako na autorske dilo, chranene autorskym zakonem. Takze muze kdokoli jakkoli protestovat al vr vysledku to nic nezmeni! Elektrikaari kdyz se uci Vyhl.50 ke zkousce, dostanou taky nektere prirucky vedane skolici instituci jako NEVEREJNE.
Odjakziva platilo ze cetnik celnik na hranicich ma vzdycky pravdu. Tak nevidim duvod delat hrdinu pri kontrole na silnici. Navic jsem tu uz parkrat psal o kontrole motorkaru na SK nebo v Rakousku v pojizdnem mericim stanovisti vc. hlucnosti a vykonu. Nesplnis, jdes dal pesky a cekas na odtah. Nevidel jsem zadnyho geroje, kterej by udelala ramena a protestoval!
Naposledy editováno 11.05.2016 10:50:28
mi polechtaj ventily