jako majitel KTM 1190 Adventure, porucha motoru, mel nekdo take? Snad je to zrejme vyjimka, jinak snaha ze strany servisu ve Flash Teamu-ktery je jeden z nejlepsich nebo nejlepsi v CR obrovska, uvidi se dal, co s moto bude...
Naposledy editováno 12.05.2016 14:25:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
sullda píše: Zajímavá diskuze i při přebírání nové Hondy mě bylo řečeno netahat za to ikdyž je to litr.
Tak zajetí moto 1000 km je logický, u 1190 je udrřování otáček do 6 000 tuším, ale netahat za to případně po zajetí, ADvik k tomu přímo vybízí, ale jezdim hodně ve dvou, tak zase žádný extrémy tomu nedávám, ale ten motor od toho samozřejmě je:) ... na prcačku si můžeš koupit čopra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
Tech píše: Já nepopírám, že se dvě plochy musí proti sobě zaběhnout, jen si nemyslím že to můžeš nějak změnit stylem jízdy.
Buď rád, žes nikdy neměl dvoutakt, tam s tímhle přístupem daleko nedojedeš.
Tech> Ano, styl jízdy je právě podstatnej ... když jsem koupil S4RSko tak jsem prvních 1000km jezdil jen okresky...ve špičkách 5-7t rpm na pár vteřin... plyn, brzda ...zátah zavření ...
Kámoš vzal V4ku Tuono ve 1200km na okruh ...jezdí...funguje...uvidíme ... ale že by to bylo dobře si nemyslím...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
Naposledy editováno 12.05.2016 10:10:59
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
na prcačku si můžeš koupit čopra
zajíždět není jezdit na "prcačku" ...to je právě ten omyl... jezdil jsem v autech který byly totálně zadušený, jak je někdo zajízděl pod otáčkama a tahal podtočený...
Zajíždět je o "různorodosti" režimu používání... otvírat můžeš (skoro) plnej, ale nenechávat to vytáčet do mrtva ... ale nechávat ten motor neustále běhat v plným ( v tu dobu) využitelným spektru otáček... ideální klikatý horský silničky...(jasně to už je extrém...ale prostě pravej opak dálniční jízdy)
Tech píše: Tenhle systém "řízení kvality" se u nás praktikoval za komoušů a vzhledem k tomu co vyjíždělo z továren jako hotové výrobky, nemyslím že je to dostatečné.
No vidím že srážka s v0lem je tragická ale z přechytralým v0lem -tak to je katastrofa.
Hyundai i30 1.6CRDI 81kw, do 5000km to netahlo a jezdilo kolem 7.5 - 8l, 5 - 8000km se pruzny tah se hodne zlepsil a spotreba klesla pod 7
aktualne to ma najeto 14.5, spotreba 5.8 - 6.5 podle jizdy
Focus III 2.0TDCi 110kw koupen se 4tkm, ted 8.5, pri koupi spotreba 7 - 7.5, ted 5.5 - 6 (zase zavisi na stylu jizdy)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
t_freedom píše: zajíždět není jezdit na "prcačku" ...to je právě ten omyl... jezdil jsem v autech který byly totálně zadušený, jak je někdo zajízděl pod otáčkama a tahal podtočený...
Zajíždět je o "různorodosti" režimu používání... otvírat můžeš (skoro) plnej, ale nenechávat to vytáčet do mrtva ... ale nechávat ten motor neustále běhat v plným ( v tu dobu) využitelným spektru otáček... ideální klikatý horský silničky...(jasně to už je extrém...ale prostě pravej opak dálniční jízdy)
hele vis co me vyusvetli, ja jsem nikdy nepochopil cim to je ze kdyz dostane "mrdal" novy auto a proste ho nevytaci tak to auto se neumi do tech tocek dostat.
Kdysi jsem dostal v praci fabku co mela nalitano 40k a predemnou ji jezdil takovej jouda, co 3x obesel auto , pak do nej nasedl, nastavil si sedacku , pak vystopil nastavil si zrcatka a celej ten ukont trval 10 minut a pak odjel pocitam ze maxuimalni rychlost 60km/h vzivote neoprekrocil. A to auto proste nechtelo jezdit vic jako 140... i dobre zajeta 120 by tomu naflakala. Behem pul roku co jsem stim litatal a porad jsem to tocil, tak se to "naucilo" tocit.
Muj technickej baground nestaci na to abych si to nejak oduvodnil WHY. Muze me to nekdo vysvetlit ?
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
Naprosto mě nasírá argument "ty seš jen blbej dělník dělající v malý firmičce, takže o tom nic nevíš". Šikovnej řemeslník / strojař / zedník, kterej nad svojí prací přemýšlí, to je požehnání shůry. S radostí mu za práci dám víc peněz než přechytračenýmu inženýrovi s mokrým diplomem. Obecně, vzdělání a tituly nikdy nevypovídají o skutečných schopnostech a jen málokdy o skutečných znalostech.
Ještě jedna věc. Pan Tifon tady, pro podporu svého názoru, transparentně uvedl, jaké zkušenosti ho k němu vedou. U pana Techa mi tato informace chybí. A popravdě, jde mi těžko uvěřit, že je jedním z těch cca 10 lidí v ČR, kteří by mohli v reálném světě přijít do styku s rozhodováním o mixu kontroly kvality / efektivity výroby / nákladech na pracovní sílu, apod ve společnosti zabývající se výrobou motorů.
Kolem a kolem bych panu Techovi rád doporučil, aby trochu ubral na aroganci, která je možná vzhledem k jeho věku pochopitelná, ale stále dost obtěžující..
PS: Mimochodem, já jsem tady inženýr, teda žádnej "dělník co dělá v malý firmičce, co asi ví o světě prd"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
Hele, nikdo mi to zatím nevysvětlil...ale já mám za to, že to budou karbony a usazeniny kolem ventilů, těsnost ... blbý proudění a víření směsi možná. Podtáčením dostávají nejvíc ventily a sedla...
JardelT> ten odstavec vlevo dole jednoznačně popisuje jak a proč...
Naposledy editováno 12.05.2016 10:43:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
2 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
Jezdím z 80% na silnici a 20% terén. Pravidelný servis a žádná obrovská závada, jen spotřební věci a detaily. Před 2 roky mě v Rumunsku vypeče pitomý relátko Všechno jsem řešil se servisem ve Flash Teamu a takovou podporu jsem nikde nezažil. Takže si radši najedu pár km z Pardubic do Bolky za člověkem co tomu opravdu rozumí.
Na motory LC8 nedám dopustit, ale teď se spíš bavím o motorech do r. 2012 na 990. Silně jsem uvažoval po GO motoru v 80t, že jí prodám a koupím si 1190 R ale volba je spíš nesmrtelný LC8 990. Nebo se mnou zůstane napořád
Btw. jak to tady tak sleduji doporučím majitelům založit tohle vlákno právě na lc8.cz a trochu se tam s někým pobavit. Tady to trochu postrádá smysl
gugo píše: t_freedom> tak to by ti melo stacit vymenit hlavu a jsi cajk... jinak pripad jednoho desne utahanyho auta od F kterej mel u plyn pedalu dulek od potpatku taky znam
z auta mám zkušenost takovou, že ani hlava nepomohla, jen pořádný kakao
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
GeorgePanek píše: treti motor v ramu...
já tam našel jen jeden...kde jsou další dva?
t_freedom píše: jasp> takže když opět oklikou dostaneme k tomu co jsme psali a ne tomu co dovozuješ ty...
Máš tedy taky za to, že záběh stroje/motoru je dnes již zcela zbytečný. ...protože součástky jsou párované (což se jistě dříve v 80' a 90' nedělalo, že ) a člověk tomu krásně a bez rizika muže nakládat. ...
záběh motoru je nutný i u dnešních strojů, jen nemusí být díky materiálům a pokroku v obrábění tak rozsáhlý a dlouhý. pokuď někdo naloží nové mašině na studenej motor plnej, tak ten motor je jak časovaná bomba.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
RadisPCE píše: Motorka je stara 2 roky a 8 mesicu, na 2013 prodluzovali zaruku o 1 rok, takze na druhou stranu i trochu stesti, v lete uz bych byl v prdeli uplne...
Je to tak no, japonci a cesrovni endura, neni tolik elektroniky a vykonu, ale to ted beru vazne za nepodstatny, protoze kazdej chce jezdit a spolehnout se na tu moto.
Plno lidi mi rekne, tak pryc a koupit Multistradu, po teto zkusenosti ani omylem, mam takovej pocit, ze ta na tom bude jeste hur a navic dily jsou brutalne drahy a servisu o dost mene nez KTM
Multistrada by na tom mela byt lepe, tam jsem se o tolika vaznych problemech jako u KTM nedocetl. Ale cim dal tim vice se mi zda jako nejlepsi volba Africa
Naposledy editováno 12.05.2016 17:58:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
t_freedom píše: gugo> mám přesně stejný zkušenosti ... "utahanej" motor ... a někdy už to ani nejde vrátit... třeba u aut po některejchch ženskejch ...má to 60tkm v tomhle "režimu" a už to nikdy nenapravíš...
Hele, nikdo mi to zatím nevysvětlil...ale já mám za to, že to budou karbony a usazeniny kolem ventilů, těsnost ... blbý proudění a víření směsi možná. Podtáčením dostávají nejvíc ventily a sedla...
Jako mladej jsem makal v autobazaru a takovych aut jsem ozivoval mraky. Vetsinou to mely duchodci, pak jsem tomu dal napit a bylo to lepsi.
Mam uz nekolikatou funglovku, auto, a mam jednoduchy navod, ktery se mi osvedcil..
Do 1500 km na pohodu, hodne radit, menit otacky a pak aspon do 5000 dat tomu pokourit, pri stejnym stylu, ale o posledni tretine otackomeru.
HTP mame 12 let, 150 tis a jezdi nadherne, spotreba pod prumerem. Moji 1.2 96 kW si lidi pletou s 1.6.
Taky mi v pezotu tvrdili, ze se uz nezajizdi. Kurva, vzdyt jsou ty motory stejny 50 let a najednou neni treba?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
Něříkám to od prvního km držet v červeným a jet 5 minut maximálkou po dálnici, ale prostě normální stylem, poctivě zahřívat, občas vytočit a nic moc nehrotit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
Ja jsem monstra od 1600km taky začal točit na 7-8t rpm...ale nikdy jsem to nedržel moc dlouho.
Chce to vědět ... mít cit...
motor není jen stroj. ... motor žije. ... a když je člověk vnímavej.... dokáže rozpoznat hodně nuancí.
Proto píšu, že záběh je podstatná věc. ..a myslím si....jak psal Tech-IMHO (snad ví co.to znamená )... že hodně těch fatálních selhání by nebylo, díky citlivýmu přístupu. ....zejména je-li něco na hraně.
Tech píše: Petta> Lepší materiály, menší toleranční pole, lepší kvality povrchu.
Něříkám to od prvního km držet v červeným a jet 5 minut maximálkou po dálnici, ale prostě normální stylem, poctivě zahřívat, občas vytočit a nic moc nehrotit.
No vidíš. ..s tímhle už by šlo souhlasit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
mariano píše: já tam našel jen jeden...kde jsou další dva?
aaa pan je vtipnyTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké pneu na KTM 1190 Adventure R KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 27 | 22.8.2024 v 10:02 Mates008 |
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure | Kruháč | 26 | 4.8.2024 v 17:01 PierGS |
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R | Dovizioso04 | 10 | 24.7.2024 v 11:48 Mates008 |
Houpají otáčky na volnoběh, pocukáv... [1, 2] KTM 1190 Adventure | Fichtloš | 33 | 17.7.2024 v 07:52 Hillman |
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure | tomas21 | 37 | 7.5.2024 v 09:26 assassin |