Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
JUPP67 píše: Ale ono to tak je, následná STK na odstraněné vady. V mém případě změna barvy, byla už jenom tuším za 200Kč.
dneska mě kvůli změně barvy poslali z STK pryč, prej rovnou na magistrát.
můžeš si tedy ušetřit jednu cestu na STK...
2 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Trochu jsem přečetl zákonů, trochu jsem se zamyslel a jsem přesvědčený, že pokud auto / motorka nemá platnou STK, ale jinak je v pořádku a neohrožuje účastníky provozu (pozor tady to je dost striktní např. oslňování je už bezprostřední ohrožení jiných účastníků provozu), tak mi PČR může udělit nanejvýš blokovou pokutu do 2000 Kč. Tohle mimochodem potvrzuje i ta policajtská příručka "Prokazování technické způsobilosti při silniční kontrole Policií ČR".
Takže když si vezmu, že mě PČR kontroluje odhadem jednou za dva roky, a že za STK a emise dám každé dva roky 1500 Kč, tak si říkám, jestli se vlastně nevyplatí jezdit bez STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Bozo píše: Malé odlehčení.
Trochu jsem přečetl zákonů, trochu jsem se zamyslel a jsem přesvědčený, že pokud auto / motorka nemá platnou STK, ale jinak je v pořádku a neohrožuje účastníky provozu (pozor tady to je dost striktní např. oslňování je už bezprostřední ohrožení jiných účastníků provozu), tak mi PČR může udělit nanejvýš blokovou pokutu do 2000 Kč. Tohle mimochodem potvrzuje i ta policajtská příručka "Prokazování technické způsobilosti při silniční kontrole Policií ČR".
Takže když si vezmu, že mě PČR kontroluje odhadem jednou za dva roky, a že za STK a emise dám každé dva roky 1500 Kč, tak si říkám, jestli se vlastně nevyplatí jezdit bez STK
ty jako majitel vozidla, když tě chytí, můžeš za vozidlo bez platné TK(ale zároveň způsobilé k provozu) dostat až 5 000. Pokud ho jen řídíš a není tvoje, je to za 2 000 max blokově, (2500 správní řízení).
Já dostal za TK propadlou půl roku pětikilo a to jsem ještě byl účastníkem nehody-poškozený.
Naposledy editováno 25.05.2016 06:18:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Na druhou stranu, proč by pojišťovna neměla neměla plnit? Bavíme se o případu, kdy je vozidlo ve vyhovujícím technickém stavu, jen nemá splněnou formalitu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Bozo píše: Petr_Ajs> Jasně, je to trochu vtip.
Na druhou stranu, proč by pojišťovna neměla neměla plnit? Bavíme se o případu, kdy je vozidlo ve vyhovujícím technickém stavu, jen nemá splněnou formalitu.
Zní to logicky. Každopádně proč vydělávají pojišťovny každý rok takový balík? Protože mohou ušetřit na podobných formalitách podchycených zákonem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Bozo píše: fockewulf> Byl si automaticky branej jako viník nehody?
NE, pojišťovna normálně uhradila škodu (jen přelakování zadního nárazníku). Auto bylo OK, hned druhý de prošlo TK bez ztráty kytičky.
e-jinak ty pokuty jsou 0-2 nebo 0-5 tisíc, což je docela podstatné...
Naposledy editováno 25.05.2016 08:02:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Co chci říct, je že čistě teoreticky a jen z pohledu peněz může vyjít nastejno jezdit s STK jako bez STK.
Normálně bych to neřešil, ale fakt mě vytočili tím, že mě přinutili koupit nový disky kol za 10 tisíc, jen kvůli tomu, že ty co mám vystupují z karoserie o 2 mm víc než homo. Ještě technik utrousil poznámku ve smyslu "Takhle to dopadá, když si pán koupí sportovní kola". To že jsem před pěti lety potřeboval druhou sadu kol a nějakej přibliblej index ET v tu dobu nikoho nezajímal mu bylo u pr .....
fockewulf píše: NE, pojišťovna normálně uhradila škodu (jen přelakování zadního nárazníku). Auto bylo OK, hned druhý de prošlo TK bez ztráty kytičky.
e-jinak ty pokuty jsou 0-2 nebo 0-5 tisíc, což je docela podstatné...
Jo měl jsem bouračku s propadlou technickou a pokud technický stav vozidla není příčinou dopravní nehody platí pojistka normálně.
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Naposledy editováno 25.05.2016 23:28:18
0.0.7. píše: Tak jsem dnes absolvoval obávanou TK. Pul hodiny čekání pak dobrý den najdete dovnitř uděláme foto do albumu. Rozsvite zabrzdete zatrubte ještě kouknem na gumy. Brzdí to? Jasně vždyť na tom jezdim a nechci se zabit. OK vše v pořádku máte hezké moto tak opatrně a papíry v kanceláři. Takže vše je jen v lidech. Na moto mám miniblinkry padáky výfuk jsem dal origo.
zase "výfuk jsem dal origo"...to je právě o ničem info, s origo příslušenstvím snad musíš projít normálně
Teď zaevidují a spárují typové štítky s motorkou, a příště už bude měření hluku......................pane, máte tam napsáno 70dcB a je to nějak víc - sorry vy na silnici nemůžete. Řekl bych, že pořádná buzerace nás teprve čeká.
Nežije se tady špatně - máme kde bydlet, co jíst, nejsou zde tornáda, zemětřesení, sopky.......................přesto jsou lidí více a více nasraní. Protože je zde víc a víc lidí, co jim do toho života kecají.
3 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Nebo lze ty kola nějak uznat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
TheDarkSun píše: A jak je to s kolama, když si člověk z endura udělá motarda? Na STK musí člověk s origo a pak popřípadě tvrdit na ulici, že to s tak malými koly vyjelo z fabriky?
Nebo lze ty kola nějak uznat?
Podle mě na náhodu protože to tak nebije do očí, ale v TP máš tuším jak rozměr ráfku, tak hlavně rozměr gum a ten ti asi sedět nebude. No a gumy jsou taková klasika na co čumí. Na minulé STK jsem měl vše v pořádku, technik si pomlaskával, než došel k zadní gumě, kde jsem měl místo 200/50 200/55
Mám ten pocit, že motardové ráfky typu Berringer, Excel a jiné nemají ani Éčka.
Ale když se mrknu na Německo, tak předělané Exc na motarda tam jich jezdí mega. Přitom jejich STK jsou přísná stejně jak u nás.
Četl jsem, že se některé dají uznat v TP, ale jak a kde u výrobce opravdu netuším 😃
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Tak je to vyřešené, bike + motard kola + přední brzda + homologace za 20k.
To je lepší sehnat 690 smc, ikdyž je těžké
2 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Přepákování-pryč
Brašny-pryč
Opěrka-pryč
Předkopy-pryč
Zrcátka-pryč
Orlice z blatníku-pryč
Všechy neoriginál díly-pryč
Padáky-pryč
Nikdo se se mnou vůbec nebavil. Prý mají takové nařízení. Takže co zbývá? Na STK odstrojit a po STK dát zpátky. Buzerace, buzerace.