2 reakcí na tento příspěvek Klopení <->
Capt.Orr píše: Chce to fláknout sebou pořádně v levotočivý. Pak neškrtneš ani levou stupačkou a konečně budeš jezdit symetricky.
Hej! Si nedelam prdel! Na zadnou bouranou sojku bych nesed. Proste mam vsechno symetricky, ale neklopi mi to doprava..
1 reakcí na tento příspěvek Klopení <->
PS: jen pro zajímavost, co máš za motorku?
Naposledy editováno 25.05.2016 19:28:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení <->
Capt.Orr píše: Chce to fláknout sebou pořádně v levotočivý. Pak neškrtneš ani levou stupačkou a konečně budeš jezdit symetricky.
Toto si ale asi nepochopil takže tak bystrý nejsi
a otázka na motorku byla čistě ze zajímavosti
Každopádně si můžeš postavit nějaký kužely ( nebo třeba lahve od coly ) a jezdit osmičky, případně točit kolem kužele do prava. Časem so ti to dostane pod kůži a budeš zatáčet na obě strany stejně.
Vendous píše: Toto si ale asi nepochopil takže tak bystrý nejsi
a otázka na motorku byla čistě ze zajímavosti
Každopádně si můžeš postavit nějaký kužely ( nebo třeba lahve od coly ) a jezdit osmičky, případně točit kolem kužele do prava. Časem so ti to dostane pod kůži a budeš zatáčet na obě strany stejně.
Kontra neni problem. Do vseho se vrham bez brzd. Proste kdyz prijde na pravou, tak vymeknu a koncim. Leva je vzdycky best.
1 reakcí na tento příspěvek Klopení <->
trénuj, trénuj, trénuj, ideálne niekde na okruhu (keď aj na malom motokárovom).
Podľa mňa to bude kombinácia zlého posedu a kŕčovitejšieho držania pravej rukoväte (kvôli plynu). Aspoň u seba som si to tak odpozoroval.
Po pár tisíc zatáčkach sa to zrovná.
Hlavne to nesil, lebo ta budú oberať zo stromov ako ovocie
Naposledy editováno 25.05.2016 19:55:03
3 reakcí na tento příspěvek Klopení <->
problém bývá v podvědomí.je to způsobeno tím,že do pravé zatáčky zaprvé většinou špatně vidíš a za druhé pokud by jsi vyletěl,tak logicky nejdříve do protisměru,až pak mimo cestu.
tyhle dvě věci v tobě vybudují určitý blok.není to z mojí hlavy,je to obecně známá věc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení <->
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení <->
a přidal bych k tomu: pravá je vždy utaženější oproti levé a kruháče v nás fest fixují taky levou
klopitch
doporučuju okruh ve Vysokém Mýtě-poslední pravá před vjezdem na cílovku,luxusní záležitost na to, dát to na stupnu (zatím se mi to ale nepovedlo )
1 reakcí na tento příspěvek Klopení <->
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení <->
Ale když to vezmu, vždycky když sem vyletěl ven,tak v levé.Jednou se mě v zatáčce tak strašně líbila příkopa že sem nemohl odtrhnout oči.
Na enduru sebou zas placnu v levé,protože se nebojím jít na zadní brzdu,což v pravým málokdy
A zbytek dozenes v Mýtě nebo v Sosnové, prostě někde mimo běžný provoz kde krom toho zatáčení neřešíš ostatní věci jako v provozu, např kam pojetím až to klouzne, na okruhu je všude místa dost
Son píše: Dolph-cz>
a přidal bych k tomu: pravá je vždy utaženější oproti levé a kruháče v nás fest fixují taky levou
klopitch
doporučuju okruh ve Vysokém Mýtě-poslední pravá před vjezdem na cílovku,luxusní záležitost na to, dát to na stupnu (zatím se mi to ale nepovedlo )
Já si tam škrtla botou Ale lekla jsem se tak, že jsem málem vystoupila
Nic a nikdo není 100% symetrický. Každý má jednu stranu lepší a jednu trochu horší. Já mám zase problém s levýma. Vpravo jsem se poserpruhu zbavila, vlevo mi to prostě nejde