Dily na batbike





Téma: Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
26.5.2016 v 10:38
Zdravím, mam dotaz, koupil jsem VTR 1000F a zdá se mi že je nějaká hodná. Známý co ji ma tak mu jede o poznání lépe. Jde mi o maximalku, jemu stejný rocnik jede 240km/h a já se nějak nemůžu dostat kloudně přes 190. Koukal jsem do vTP a mám tam psaných 72kw. Co jsem četl tak motory by měly být stejné (sc36) jen ta moje bude nejspíš škrcená. Koukl jsem do sání a byly tam restrikce, ty jsem vytahl a když jsem měl dole karbece tak jsem zkontroloval trysky. Trysky jsou podle manualu 175. Čím by jeste mohla byt škrcená, jednotkou nebo sacimi vačkami? Dik za odpovědi. D.

Naposledy editováno 26.05.2016 11:31:21
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

26.5.2016 v 13:44 | Nahoru | #1
Čus, ničím jiným, toď vše. Mám taky kuchlou 72ku a tacho vytlačí 260 na origo převody.

E: je ale divný, že tobě 72ka nechce jet moc přes 190. Pochybuju, že těch 8kw udělá takovej rozdíl

Jo ještě trysky jsou předek 175 a zadek 178

Naposledy editováno 26.05.2016 13:48:25

Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

26.5.2016 v 16:13 | Nahoru | #2
Jede to vcelku slusne na prvni 3 kvalty (cca170) a 4,5a 6 jak kdby uz umrely, takovej traktor. Predtim jsem mel r6 a to byla jina raketa ale muzu rict ze honda me mile prekvapila ma prijemejsi povozek a celkove se mi na ni lip jezdi. Jen nestiham ostatnim z bandy kdyz se nekam leti. Jj trysky mam obe podle manualu jen jsem si nemohl vzpomenout z hlavy jaka byla ta druha. Jaky jsou origo prevody? Kouknu jeste na tohle jestly to majitel prede mnou nepredelal.

2 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

26.5.2016 v 20:53 | Nahoru | #3
Origo jsou 16/41 ,ale co jsi čekal? 215kg a 110koní, nikdy to, jako R6 nepojede a v podstatě co popisuješ je normální, do 180 - 200 to celkem jede, pak už plazivec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

26.5.2016 v 21:42 | Nahoru | #4
..Roko..> Je pravda že ta jeho je na vrchu taková tupá.Podtlaky udělaný,trysky zkontrolované,bohatost dle manuálu.
Drabošu,už tam máš ty originální výfuky?

Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

26.5.2016 v 21:56 | Nahoru | #5
No nevím jak VTR 1000, ale můj bandit má podobné hodnoty, trochu horší, váží ještě víc a na 220ti je to hodně rychle bez zdržování, pak výš už je to pomalejší, úplnou maximálku jsem netestoval, ale myslím že všechny 72kw by měly být na 200 jako blesk.

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

26.5.2016 v 22:30 | Nahoru | #6
Anti> Cau, dal jsem tam origo a projel. No temer zadna zmena nenastala krome toho ze nebylo slyset nic nez motor. Tak uz jsou tam o5 z5 Scorpiony a budu delat DB killery v praci z nerezu. Jeste spocitam zoubky a uvidim. Rad bych se dopidil kde je problem.

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

26.5.2016 v 22:32 | Nahoru | #7
..Roko..> Takovej plazivec ze na cca 3-4km neudelam prez 200?

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 05:11 | Nahoru | #8
Tohlw delaly japonsky verze, ktery byly skrceny na 200. Nemas ji nahodou? Jestli jo, tak link

Vzpomnel jsem si na to az dneska, jinak klasicky je vtr skrcena jak pise roko, jen restrikce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 05:18 | Nahoru | #9
Stev> podle ceho poznam jap verzi?

Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 08:00 | Nahoru | #10
Píšu plazivec, páč jsem přešel ze 150koní. Ve srovnání něakýho úseku, kde jsem vytáhnul s 954kou 250, dám s VTR 220.
Když to řeknu takhle, zrychluje do těch 220-230 rovnej úsek dle tacho. Nad už je to trápení, ale nechá se dotlačit (jednou jsem to zkusil na dálnici) 260 tacho a konec. Mám komplet sériovej bajk, vyjma plexi, otevřenou 72kw verzi (pouze vyndány plíšky z hrdel).

Pedl: jako blesk jsou na 200 litrový sporty (pod 8sec) , VTR to umí mezi 10-11sec. Tvojí Bandu 1200 má i můj kamoš v Nku a jedou +/- stejně, díky Nku ho ve vyšší rychlosti dám, ale jen díky kapotě, takže Sko bude nimlich to stejný co VTR

Drabos: no jap. verze mají tacho jen do 180, takže je možný, že jen někdo přehodil budíky.
Zkontroluj plyn,jestli otvírá na 100% klapky, popř. zkus ještě proměřit TPS senzor

Anti:hmm něco tam asi bude, mě chytá v 7tis "druhej dech" a táhne neúnavně až těch +9tis rpm

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 08:09 | Nahoru | #11
Já měl taky sériovou 72 KW otevřenou a max sem s tím svištěl 247km/h dle toho radaru ve vesnici na 50kmh
Při 50-150km/h dle gps moc nekecá(vyzkoušeno v autě),tak nevím real.
Ale stačil mě na to úsek cca 1.5km z 50ky ve vedlejší dědíně.Ale už je to aspoň 8 let co sem měl vtrko,tak netuším převod

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 08:23 | Nahoru | #12
COMATIK> hmm já jim ten radar dost často rozbiju, jedu a jen tam bliká - -

Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 10:05 | Nahoru | #13
Takze jeestly jsem to spravne pochopil tak jap verze bude nejspis skrcena jednotkou? Mam znamyho kousek od sebe co jima taky tak bych zkusil prehodit jednotku jestly nastane nejaka zmena bo ne. Jeste teda mam vsechno seriovy krome laufu ty jsou otevreny scopici. Jinak vse origo

Naposledy editováno 27.05.2016 10:06:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 10:38 | Nahoru | #14

Drabos píše: Stev> podle ceho poznam jap verzi?



Není to někde v techničáku?
nejsem si jistej jestli stačí jen přehození jednotky, kdybys byl u Prahy můžu půjčit i svou, v tom linku je postup jak to škrcení odstranit i s původní jednotkou, ale teď nemám moc čas to prozkoumat, snad někdo jinej ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 10:59 | Nahoru | #15

..Roko.. píše: COMATIK> hmm já jim ten radar dost často rozbiju, jedu a jen tam bliká - -

jo to sou ty do 99km/h ale na rozhraní ukáže i 250

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 11:10 | Nahoru | #16
Stev> s moji anglictinou toho moc neprelouskam. Asi budu muset vecer sednout ke komplu a se strejdem googlem to dat dokupy

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 12:29 | Nahoru | #17
COMATIK> hmm tam to někdy zajedu zkusit, taky to nemám tak daleko

Drabos: Odškrcuje se to v budíkách. .

So in short, look for the pink and green wire that is as close to the center of the cluster as possible, and unscrew and tape up

Ve zkratce, hledej růžový a zelený drát, ty co jsou nejblíž středu budíků. Odšroubuj je a spoj dohromady.

Pokud jsem špatně přeložil, tak se moc omlouvám

Mělo by to mít ten efekt, že jednotka neví kolik jedeš, tudíš můžeš kolik ti dovolí motor

Naposledy editováno 27.05.2016 12:35:11

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 12:41 | Nahoru | #18
už jsem si to taky přečetl, jenom bacha na to že tam můžou bejt dva růžový dráty, tak vem ten blíž ke středu. Ale tohle bude fungovat vážně jenom tehdy pokud je to japonská verze s omezením rychlosti, což se neví ...

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 13:08 | Nahoru | #19
Stev> mě, když jsem kupoval 954, začalo Gipro co tam bylo přes 8000 otáček blikat U. Nevěděl jsem co to je, tak jsem volal býv. majiteli wo co go. Hmm nevěděl a nikdy si toho nevšiml. Mrknu na net na manuál pro Girpo a zjistil jsem, že je to jako shiftlight. Prostě býv. majitel nikdy moto nevytočil přes 8tis a jestli jo, byl z toho tak v pánu, že Gipro nestačil sledovat. Popravdě se tomu dalo věřit, protože pneuše měly tak 5cm od kraje z každé strany ještě otisk formy ze zapíkání

Sorry za offtopic, jen jsem si vzpoměl na jedno byť jinný omezení ze svého života

Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 15:32 | Nahoru | #20





Poznate nekdo z tohohle jestly je to ta jap verze? Je tam vyrobce japonsko ale to neznamenaa ze je to jap verze ne? Nvo mam proste strihnout ty draty, zdratovat a zkusit? Ja abych neodstrihl neco duletityho

Naposledy editováno 27.05.2016 15:32:54

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 15:45 | Nahoru | #21
Jestli můžu vstoupit do diskuze mám taky verzi 72Kw a minulé VTR jsem měl 78Kw.Rozdíl výkonu zatím moc nepoznávám,ale když už se tu mluví o restrikci v sání u karbanátků,zvažuji zda ji taky neodstranit.Bohužel rozborku jsem ještě neměl příležitost dělat.Tak bych se obrátil na Vás znalé,co bych měl vlastně hledat a vidět v podobě té restrikce 78kw je pořád lepší než 72 Věty jako ...dej to do servisu mi nepište Na karbanátky se snad ještě umím dostat Děkuji za rozumnou radu...

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 16:04 | Nahoru | #22
honza511> příruba mezi karburátorem a hlavou, dostat se k tomu zase není úplně nejjednodušší, já se hrabal v karbecích celej večer a ráno, ale je fakt že jsem tam byl teprv podruhý ... Ale asi nic co by se nedalo zvládnout.

Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 16:11 | Nahoru | #23
děkuji za názornou ukázku.Nechám si to na dlouhé promoklé víkendy jestli se v tom začnu šťourat tak bych rád ještě sezonu dojezdil Ale jo,myslím že to pujde :) díky moc

Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 16:17 | Nahoru | #24
V pohode shodis nadrz, air box, karbece z prirub a vezmes kombinacky a trosku nasilim je vytrhnes. Jen mi sly hur nasadit karbece z5 do tech prirub.Kdyz jsme je s Antim oddelavaly tak samotny restrikce jsou na cca 15 min

Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 16:25 | Nahoru | #25
OK zkusím si pohrát.Moto jsem kupoval nedávno,tak bych se stejně chtěl kouknout jak na tom je vzducháč atd.Tak to aspoň bude přijednom.Jinak s tím výkonem nevím...já jsem zatím měl možnost jet 210 a dál jsem už musel brzdit.Zkusím ji na nějaké lepší cestě a uvidíme kam se dostanu.Jinak s minulým Stormem 78Kw jsem se dostal na nějakých 250 a dál se jí moc nechtělo.Teď už stejně tolik nepotřebuju jezdit,takže jsem hlavně spokojen s krouťákem kvůli předjíždění.Ono tyhle 2V honit někde nad 200 stejně nemá smysl.

Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 16:29 | Nahoru | #26
Ja mel pret timhle r6 tak nemam moc s cim srovnavat jen me zarazi ze nejde vic jak 190 musim to nejak poresit. Banda se kterou jezdim mi tezce ujizdi. Po vytazeni tech restrikci mi prislo ze se zlepsil spodek ale jinak zadna zmena.

Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 16:36 | Nahoru | #27
Co filtr, neni tam nejaky KN ?

Jinak dovoz a odkud byva v poznamkach na zadni strane TP, taky by to mohlo jit rozkodovat podle VIN ale u hondy se v tom neorientuju.

Tech 190 to udela na 4ku ne? Tzn kdyz preradis na 5 tak uz zadny zrychlovani a po prerazeni na 6 to jeste spis zpomali?

Naposledy editováno 27.05.2016 16:41:36

Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 17:16 | Nahoru | #28
Cca 3 nebo 4, na daalsi kvalty to jede proste stejne temer zadna akcelerace hen takovy umrlecky tempo. Jednou z kopce tam bylo tusim neco maalicko prez 200. Filtr byl myslim origo papirak.

Naposledy editováno 27.05.2016 17:17:20

Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 17:54 | Nahoru | #29
Podle tohohle mi vysel rok 97 Nemeckowww.rokvyroby.cz/make/result/

2 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 23:03 | Nahoru | #30
Tak dneska projizdka, Znojmo-Brno a z5 po dalnici a rucicka se zastavila uplne presne na 180 a vic aani ranu. Myslel jsem ze ukroutim plyn a ono nic . Je fakt ze jsme na ni jely 2 ale to by az takovej vliv mit nemelo ne?
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist