Naposledy editováno 26.05.2016 11:31:21
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Drabos píše: Tak dneska projizdka, Znojmo-Brno a z5 po dalnici a rucicka se zastavila uplne presne na 180 a vic aani ranu. Myslel jsem ze ukroutim plyn a ono nic . Je fakt ze jsme na ni jely 2 ale to by az takovej vliv mit nemelo ne?
U VTR je spolujezdec na akceleraci znat docela dost ale na maximalce by se takhle projevit nemel.
Ja mam 72kW verzi z Nemecka, nevim jestli odskrcenou a jeste zprevodovanou do akcelerace, takze tacho hrozne keca - kdyz jsem zkousel maximalku tak ukazalo pres 280. 200 je tam hned ale v realu to bude takovejch 170.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Naposledy editováno 27.05.2016 23:51:22
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Drabos píše: SirIndy> Tak nejak bych bral kdyby jela lip. Kluci kdyz jezdime se mi na rovinkach ztraci z dohledu Aspon 230 kdyby jela tak s nima budu drzet krok. S r6 co jsem mel predtim to nebyl problem. Jakou mas spotrebu? Dneska jsem najel 190 km'a rezerva jeste nesviti a tankoval jsem nejakejch 12,5 litru od toho co se rozla predtim. Tak jsem zvedavej kolik si ta moje holka vezme. sskrtil jsem ji jen na dalnici jinak jezdim tak do 4-5tis,pianko jizda
Spotreba se mi kvuli premerujicimu tachu taky odhaduje blbe. Pokud tacho premeruje o 20% (radary mi vetsinou ukazuji 50 kdyz mam na tacho 60), tak zere asi 7 az 7,5 l na sto. Pro srovnani na ZZR 1200 s vetsim objemem a vykonem jezdim pod 6 l na sto, asi to delaji ty dlouhatanske kvalty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Drabos píše: assassin> karbece byly jenom shozeny z prirub a rozdelana plovakova komora kvuli kontrole trysek. Navic jsem to delal pod Antiho odbornym dohledem. Motor zni poslechove v pohode a i dobre jede do tech 180 akorat ten vrsek neni asi uplne ideal. Pekne taha tak do 7 tis pak uz je to spis traktor podle toho strileni do laufu pri deceleraci mam nejspis jeste chudou smes. Je sice nastavena podle manualu ale jeste by to chtelo, kdyz za jizdy povytahnu sytic tak uz nestrili. Kdyby obcas strelila tak to neresim ale tohle jsou salvy pri pusteni plynu ono kdyz se jedes projet na chvilku tak je to ok ale po delsi jizde je to pekelnej bolehlav. Vezl jsem ji ze Zlina k nam do Oleks (162km) a to byl panecku bolehlav jinak jsou jeste udelany podtlaky a zkousel jsem dat i origo laufy a krome toho ze nebyla vubec slyset tak nenastala zadna zmena.
Tak to je divny, moje chyta v 7000 druhej dech a tahne az do nejakych 8500, az pak vys uz to nema cenu tocit.
Do vyfuku strili snad kazde VTR, jde o to jak hodne a jestli je to okamzite po ubrani plynu - nejspis moc chuda smes - nebo az pri uplnem zavreni plynu a brzdeni motorem - imho normalni.
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Drabos píše: Tak dneska projizdka, Znojmo-Brno a z5 po dalnici a rucicka se zastavila uplne presne na 180 a vic aani ranu. Myslel jsem ze ukroutim plyn a ono nic . Je fakt ze jsme na ni jely 2 ale to by az takovej vliv mit nemelo ne?
Na ER-5tce jsem vytáhl 170 se spolujezdkyní
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Naposledy editováno 29.05.2016 10:06:22
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Filtr je papirak za par korun, kup novej:
www.motoretezy.cz/cz/e-shop/1407037/c76269-vzduchove-filtry/vzduchovy-filtr-honda-vtr-1000-f-fire-storm-rok-97-05.html
Naposledy editováno 29.05.2016 13:53:12
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
honza511 píše: JJ už jsem na něj koukal asi mi nic jiného nezbyde....jen kdyby ty pošťáci nebyli takový zloději
K tomu prihazej jeste naky oleje, desticky atd do zasoby at postovne netvori tak velke procento ceny, taky to nemam rad
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
To spojení drátů je nesmysl...ani to nedělej. VTR F byla škrcená jen plechem v přírubě karburátorů. Jestli ti to nejede, je problém jinde. Díval jsem se na schéma elektriky a spojením někým tady popisovaných drátků vyzkratuješ signál ze snímače rychlosti...nepůjde ti tacho
Naposledy editováno 29.05.2016 16:23:01
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Drabos píše: PajaZR> Jaky myslis vicka? Nebo kde by mely byt ty dorazy?
Myslí víčka karburátoru co drží podtlakový membrány,zatlac v difusoru šoupe prstem nahoru,zda mas plně průchozí difusor.A taky jak volné běhá .
No každopádně při těhle kilometrech u dvouválu,zmerit tlaky je docela podstatná věc.
Nepamatuji si jaký má vtr karbece,ale pokud mají membrány vyoseni pod víkem,muze být ucpaná ta malinká dírka a už ti to nedokáže udělat podtlak aby se zvedli.
Naposledy editováno 29.05.2016 18:55:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Drabos píše: DucS> Zadny dratkovani neprobehlo jelikoz je tam jen jeden pink/green dratek a podle wiringu z manualu to skrceny neni. Vzadu na pristrojovce je zaslepeny misto pro ten druhej. Pravre jsme koukaly i na jednotku, snimac polohy klapky a i teplotni cidla jelikoz podle teploty si to prej meni predstih. Dneska jsem ji projizdel sam a dala z kopce 200, pak jsem jel s moji drahou polovickou na vylet a zase dala jen 180 a pak uz ani ranu. Musim jeste napsat ze mam najeto cca 86tis tak jsme naznaly s Anti(m) ze by mohla byt vylitana a ze nema tlaky, co si o tom myslite?
Moje ma najeto 83 tis. a zadnej ubytek vykonu nepozoruji (mam ji od 45 tis.). Ten motor je az na napinaky drzak, ve Varaderech najizdi i pres 200 tis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Drabos píše: SirIndy> Ty kilaky mi delaly trosku starost kdyz jsem ji kupoval ale znamy co se v motorkach vcelku vyzna mi prave rikal ze to jsou drzaky a ze se teho nemam bat ze to v pohode nahrka i 150 tis. No stejne zkusim zmerit ty tlaky. Nebo napada te jeste neco co by mohlo mit vliv na vykon nebo spis na tu maximalku nebo co to na ni mam vlastne spatne. Elektro to nejspis nebude to je promereny a vsechno v cajku.
Jeste me napada jestli to nekdo nezprevodoval do rychla - jelikoz VTR ma nahon tachometru z motoru a ne z kola tak by pak tachac podmeroval a tech 200 by ve skutecnosti bylo vic Premereni elektriky neni jistota, moje DR-Z 400 mela vsechny mereni ok a po par kilometrech jizdy vzdy prestala davat jiskru a do vychladnuti nesla natocit. Dodnes jiste nevim cim to bylo. Zmer tlaky a pak uz asi jedine na brzdu.
Drabos píše: Tak panove, byl jsem u Anti(ho) a na tacho mam jen jeden pink/green drat takze nic. Merili jsme tps a teplotni cidla ty jsou ok. Koukaly jsme na jednotku ta vypada jako verze pro eu( neskrcena). Trysky podle manualu, udelany podtlaky, oleje je tam dost, tak uz nevim. Mozna jeste zmerit tlaky a zmerit stroboskopem predstih? Nebo napada vas nekoho co by to jeste mohlo delat?
Prijde mi ze prisava falesnej vzduch. Co jsem cetl tak prvni po cem bych sel jsou ty priruby ze kterejch jsi rval restrikce klestema a ktery jdou normalne nasadit docela dobre (ja to maznu silikonovym olejem, nasadim lehce na predni, zatlacim).
Ze to strili ve vysokejch otackach je problem, vtr normalne malinko poprda pri ubrani ve strednich otackach, nic vic.