pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: to by tak nejak sedelo, jen by pak vsechny TL s bitubem tahaly bricho po zemi, ja treba brousil stojankem v zatackach a i geo nebyla OK, taky jsem kvuli tomu mel zbytecne velky predpeti... po instalaci te stelovaci kosti a zvednuti svetle vysky je to o dost lepsi....
ta kost by tedy byla v ceně? Nemyslím tu ženskou po které máš TL1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: ta kost by tedy byla v ceně? Nemyslím tu ženskou po které máš TL
jo to bych ti nechal k tomu, ja budu potrebovat na tu Rkovou vidli jinou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 31.05.2016 06:47:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Potřebuju grip
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: dakarista> Co je na nich fuj?
Spíš asi blok v hlavě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 31.05.2016 16:59:25
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ale oboje zvládne víc než já
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
druhe TL co jsem koupil tak 3roky zpet na dily a podle puvodniho majitele uz v te dobe cca 3-4roky nevrcelo jsem dnes osadil nekolika malo dily ze "sveho" TL (nadrz, start rele) abych zkusil jestli ten motor rozbehnu predtim nez ho zacnu prehazovat - po cca 20s tocenim starterem to chytlo na jeden valec a bezelo - jelikoz na tom neni airbox tak jsem koukl do sani a predni vstrik ani kapicka - zalepenej tou srackou co se z ni po case benzin stane - vymena vstriku a jede na otoceni, oba valce, krasne klidnej volnobeh.... po 6ti-7mi letech rekl bych docela solidni vykon tohle se zlutakum fakt dost povedlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: dakarista> voe, ty jsou super, jen moc nevydrží, spíš úplný hovno, měl jsem je dvakrát, já měl vlastně Race Attack, ale lepily slušně
Jo, teď tam mám připravenej Race Attack Competetion Soft na předek a to je taková lepifka, že se jí tam bojím dát, abych na ní něco najel On Contík vyniká hlavně na suchu v handlingu, super odezva a varuje včas... Já zas nemusím Michelinky...dakarista píše: Spíš asi blok v hlavě
To chápu, v době kdy vyráběli Sport Force bych taky šel radši do jiný gumy, dneska ty jejich řady Attack jsou na špičkový úrovni, sice slabší nájezd, ale podržej, na mokru jsou na hovno stejně jako všechny sportovní pryže... Ještě chci otestovat Sport Attack 3, letošní novinku, sice má vzorek jak na polňačky, ale asi bude super... e: měly by být hlavně dobrý na mokru a ve všem lepší než už tak dobrý Sport Attack2 a hlavně maj taky Skin Traction, že se nemusí ojíždět separátor z formy a po zahřátí hned kolínko, lokýtek, záda, prdel hlava atd...Naposledy editováno 01.06.2016 06:21:49
Jasek píše: dewwil> asi to nezní tak "italsky" jako Pirelli
nojono, a pak mrkneš na Made in a ono je tam u Helmutů v Reichu Já jsem hodně spokojenej s Metzeler Racetec 2 na prdeli, už mám na ní 3198 km a je v půlce životnosti, ale moc mě to nepřekvapuje, když je DOT 06 Drží jak sviň, akorát se musí ohřát, jinak mi dvakrát klouzla, ale bylo 7° C a ujel jsem cca 3 km Do chladná se osvědčil Racetec K0, ale jak bylo nad 15°C tak vysloveně tekla, na podzim nejlepší gumae: tak jsem si přečet stránku zpět a námětů je tady několik...
Naposledy editováno 03.06.2016 00:35:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: tak jen trosku agitka co se japonskeho engineeringu tyka :)
druhe TL co jsem koupil tak 3roky zpet na dily a podle puvodniho majitele uz v te dobe cca 3-4roky nevrcelo jsem dnes osadil nekolika malo dily ze "sveho" TL (nadrz, start rele) abych zkusil jestli ten motor rozbehnu predtim nez ho zacnu prehazovat - po cca 20s tocenim starterem to chytlo na jeden valec a bezelo - jelikoz na tom neni airbox tak jsem koukl do sani a predni vstrik ani kapicka - zalepenej tou srackou co se z ni po case benzin stane - vymena vstriku a jede na otoceni, oba valce, krasne klidnej volnobeh.... po 6ti-7mi letech rekl bych docela solidni vykon tohle se zlutakum fakt dost povedlo
Škoda,že kolem toho tenkrát nepostavili něco fungujícího