1 reakcí na tento příspěvek Průchozí výfuk s homologací... co na to STK ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průchozí výfuk s homologací... co na to STK ?
Hlučnost se musí měřit v takových otáčkách, že s tím většina laďáků stejně nemá problém. Koukni do techničáku nebo s. příručky. Na krajskej hygieně si to nech změřit za kefe nebo cigára. A máš klidný spaní.
1 reakcí na tento příspěvek Průchozí výfuk s homologací... co na to STK ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průchozí výfuk s homologací... co na to STK ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průchozí výfuk s homologací... co na to STK ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průchozí výfuk s homologací... co na to STK ?
Mám model 2001, uvedení do provozu 26.6.2001 juchůůů
Akorát ikdyž E mít nemusím, stejně musím plnit hlukovou normu, kterou sice u nás nemají ,jak změřit, ale v zahraníčí ano.
Naposledy editováno 06.06.2016 18:40:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průchozí výfuk s homologací... co na to STK ?
U nepůvodních výfuků (Což nevím jak technik bude dokazovat) je to jinak
Jinak autor určitě myslí toto, což by problém být mohl, ale je to úplnej nesmysl. Spoustu motorek má absorbční průchozí tlumič z fabriky (minimálně všechny ostrý dvoutakty)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průchozí výfuk s homologací... co na to STK ?
vybouřená_mrkev píše: BohusStejskal> To není jen tak ledajakej pražák. Ty vole, tudlenc Ti napsal, že má kámoše u "dopravky ČR", takže si jako máme dávat bacha, rozumíš? Hlavně ten jeho kámoš používá mozkový myšlení a říkal prej něco o nějakým éčku, tak to nemůže bejt žádnej blbec, když se ve škole dostal přes "a", "b", "c" a "d" až k "e". Sice to mají oba kluci všechno malinko popletený, ale nikdo není dokonalej.
Ubožáka "BoguseSobotku" alias BohusStejskal neřeším, ten sem chodí pouze TROLIT a snažit se chytat za slovo, ale překvapuje mě tvá "moravská" ubohost. Proč bych nějakému od Mostu, nebo z Moravy měl vyhrožovat dopravákem? Kolik Ti je? Neb to vypadá na 12náct s hlavou plnou pohádek. Věř, že neshody si rád vyřeším osobně a nepotřebuji krytí od "kamarádů".
Pouze mě zajímalo, co to poldové dostávají za "školení" v souvislosti s házením kamínků/strkáním drátů do laufu. A ano, řešily tam E8 a Atest 8SD. Platnost ostatních "E", včetně "Eteploušekzmostucoblbětroli" nebyla řeč.
Tudíž páček machříčkové
1 reakcí na tento příspěvek Průchozí výfuk s homologací... co na to STK ?
2lizard píše: Ubožáka "BoguseSobotku" alias BohusStejskal neřeším, ten sem chodí pouze TROLIT a snažit se chytat za slovo, ale překvapuje mě tvá "moravská" ubohost. Proč bych nějakému od Mostu, nebo z Moravy měl vyhrožovat dopravákem? Kolik Ti je? Neb to vypadá na 12náct s hlavou plnou pohádek. Věř, že neshody si rád vyřeším osobně a nepotřebuji krytí od "kamarádů".
Pouze mě zajímalo, co to poldové dostávají za "školení" v souvislosti s házením kamínků/strkáním drátů do laufu. A ano, řešily tam E8 a Atest 8SD. Platnost ostatních "E", včetně "Eteploušekzmostucoblbětroli" nebyla řeč.
Tudíž páček machříčkové
A diskutovat o házení kamínků do výfuku je už úplně mimo moje chápání, tohle na mě nějaký fízl zkusit, potkáme se až u soudu o náhradu škody.
Tak pa, puso, a hezky studuj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průchozí výfuk s homologací... co na to STK ?
1 reakcí na tento příspěvek Průchozí výfuk s homologací... co na to STK ?
Itálie - strkají drát do výfuku - obvykle udělají moto akci do nějakého vyhlášeného pasa.
Rakousko - odstaví tě, přistaví trojnožku s mikrofonem a vesele měří. Homologace jo/ne to je jedno, jsi nad limit dál nejedeš.
apriliaf1 píše: Rakousko - odstaví tě, přistaví trojnožku s mikrofonem a vesele měří. Homologace jo/ne to je jedno, jsi nad limit dál nejedeš.
Při jakých otáčkách se měří?
Pokud motorka nemá otáčkoměr, zjišťují otáčky mozkovým myšlením?
Jak zajistí zátěž motoru? Zatížený motor při 5000rpm bude mít úplně jiný zvuk než nezatížený při stejných 5000rpm.
Pokud na volnoběh, je někde určeno, že nemohu měnit volnoběžné otáčky?
Kde je mikrofon? Pokud bude v ose za motorkou, určitě naměříte jiná čísla u motorky s laufy dozadu a jiná u motorky s laufy pod motorem a do strany.
Je na to nějaký závazný předpis?
Edit: a to ještě neřeším frequency weighting. Ono měřit úroveň hluku není žádná prdel, natož vedle silnice. Přijde mi, že je tam příliš mnoho proměnných a otazníků, aby to bylo postižitelné.
Naposledy editováno 07.06.2016 14:34:55
Psal jsem jen co jsem na vlastní oči viděl a ne co říkal kamarád kamaráda.
v Rakousku :
Měřili nějakého Haryka , trojnožka byla za moto a majitel to protáčel plynem.
Já tam stál protože mě zastavili za rychlost.
V Itálii to byla preventivní akce kde stavěli každou 2 moto a kontrolovali papíry + drát do výfuku.
"Měřili nějakého Haryka , trojnožka byla za moto a majitel to protáčel plynem."
To je na úrovni měření hloubky dezénu nasliněným prstem.
Když už nebudu řešit umístění měřícího zařízení a vlastní měření, jak to majitel protáčel plynem? Do omezovače? Nebo přesně 2564-5876rpm? Pokud ano, jak se to dokazuje?
Buď je měření provedeno přesně podle daných norem a zákonů... přesně, opakovatelně, prokazatelně a ověřenými měřícími přístroji. Nebo neplatí. Tak to je u nás, věřím, že stejně je to i v celé západní Evropě.
To, že většina našinců sklopí uši a nechá se sebou vymrdat je věc druhá. I u nás můžeš převzít blokovou pokutu = souhlasit s přestupkem, i kdyby fízl měřil rychlost křišťálovou koulí.
A teď buď můžeme pokračovat v dohadování, zda to bylo tak či onak, nebo zkusme zjistit, jak to je skutečně a jaké má rakouský fízl pravomoci.
Jestli někdo narazil na měření zvuku nebo drát, tak to měl fakt asi pekelnou smůlu
1 reakcí na tento příspěvek Průchozí výfuk s homologací... co na to STK ?
A i kdyby to oporu v zákoně mělo, jak ví, že tam něco nepoškodí? To zná výfuky všech motorek a jak to uvnitř vypadá?
V_i_c_i píše: Me by spis zajimalo, jak to bude kdyz pripadnou zavadu odstranim na miste DB Killer totiz vozim pod sedackou.
...když na to dojde, tak flastr nejspíš dostaneš tak jako tak a dál tě pustí až po namontování killeru a případně splnění hlukový zkoušky s odůvodněním, že jsi na uzemí státu jel s vozidlem nesplňujícím technickou způsobilost...kdysi dávno se tahle bavili rakouský cajti na Hevlíně a stávalo to 70,-€...a nějakej Franta s Ducatem z Hevlína měl o výdělek postaráno, protože si na českou stranu kluci chodili pro odtah...a naši celníci se jen tlemili a na Frantu dávali číslo...no a Franta to za pětikilo převezl přes mezipásmo na českou stranu...ale nemusíš mi to věřit, protože se to nestalo mě, ale mýmu tehdejšímu zákazníkovi, co ke mě jezdil na servis s litrovym SV a jeho dvěma kumpánům...no a on ty killery měl taky pod sedlem a ušetřil to pětikilo, protože ho po namontování killerů pustili po ose na rozdíl od těch dvou...jinak mě párkrát v Rakousku stavěli, platil jsem za rychlost, kontrolovali akorát doklady a vin, lauf ani nic jinýho je vůbec nezajímalo, mam upravenou nehomologovanou americkou Yoshi s dodělávanym killerem od Tenaxu a nic na tom nebudu měnit ani před letošní dovolenou...
V dominátoru je DB kiler, kterej dokoupil předchozí majitel právě kvůli hluku. Samotnej laďák docela řve. Tohle je celkem pohoda, ale pyskovali mi na to už na první technický. Origo se mi tam dávat nechce. Kdyžtak bych to měnil na zahraniční výlety. Ale zrovna kvůli technický.
Neřešil někdo motorku registrovanou před 1.7.2001 ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
motoservis Suzuki GSF 600 Bandit | miksenzo | 3 | 2.9.2024 v 16:54 nevo7 |
Suzuki Bandit GSF 600 má problém ve... Suzuki GSF 600 Bandit | Lonestar | 6 | 25.6.2024 v 22:17 Lonestar |
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 115 | 20.6.2024 v 16:48 SuperSic58 |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |