1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Mám jen páteřák, stejně na kole jezdím horší věci v kraťasech a tričku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: _zdenda_> No to bych nečekal, že se chrániče dají i koupit, myslel jsem, že se musí vyřezat ze dřeva. Tak to hned jedu.
Mám jen páteřák, stejně na kole jezdím horší věci v kraťasech a tričku.
tak v tom pripade moc nerozumim proc jste tu nekolik stran mozna desitek stran resili padaky na motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: assassin> Proto že motorka se snadno poškodí i pádem v rychlosti 00nic.
kdezto clovek vydrzi coz? :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
EDIT: to mě přivádí....právě padáky mě kolikrát zachránili, že mi noha neuvízla pod motorkou. Takže správný padák často chrání nejen motorku, ale i jezdce. Když máš ve směru jízdy jako první trubku a ne nohu, ( nebo válec, GS) dokáže to zachránit opravdu hodně. a to i při střetu s čímkoli na silnici.
Naposledy editováno 08.06.2016 20:43:16
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Když kámen vyrval padák z uchycení, asi to byla pěkná morda...No ale je pravda že trubky se za ledasco můžou zavléknout. Nejlepší by byly padáky z hladkého oblého "plechu". Ale to by vypadalo asi dost hrozně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: assassin> Co to je za otázku. Jelikož mám prasklý plast, padáky x-krát rovnané a prodředné, ale zranění (ťukťuk) žádné, pak ano. Motorka si nevybírá kam a jak padat, kdežto jako člověk stím ještě můžeš něco dělat.
EDIT: to mě přivádí....právě padáky mě kolikrát zachránili, že mi noha neuvízla pod motorkou. Takže správný padák často chrání nejen motorku, ale i jezdce. Když máš ve směru jízdy jako první trubku a ne nohu, ( nebo válec, GS) dokáže to zachránit opravdu hodně. a to i při střetu s čímkoli na silnici.
Má zkušenost je, že motorka vydrží mnohem víc než pilot. Asi jsem si vybral dobrou motorku
Trubka ve směru jízdy také může znamenat pád nebo to, že neprojedeš. KTM padáky na 990Adv byly v tomhle směru takové na prd, párkrát jsem za ně uvázl mezi šutry nebo škrtnul o pařez.
Chrániče nejsou jen pro případ pádu. Stačí za jízdy škrtnout kolenem o nějaký šutr nebo větev, případně v lese se "napíchnout" na větev (je zajímavé, že většinou se trefí těsně vedle krunýře )
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Docela jednoduché podmínky pro start, to zvládeš splnit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
_zdenda_ píše: petrumr> A co na Slovensku?
Docela jednoduché podmínky pro start, to zvládeš splnit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
grepik píše: TomasK7> Zdar dnes sem se vrátil z Albošky a ač nejsem zrovna moutokrosový jezdec Vendy Matejka ale Afrika mě potěšila.plně naložená nešla nikde nadoraz a chování fantastický.za mě 1 Příští Albánie bude nalehko bez kufrů a to bude paráda.
No vida a nějaký foto, video? Jak jste jeli těžký věci a na jakých pneu? Zatím jsem viděl jen videa profíků a nebo jen šotolinky a udržovaný cestičky kam vlastně ani nepotřebuješ endurko, prostě mě zajímá něco mezi a ne a ne dohledat .. každopádně číst chválu teď už potěší, když to není to mlácení slámy před půl rokem kdy ji ještě nikdo ani na živo neviděl a byla nejlepší
EDIT:
Tech: "Když kámen vyrval padák z uchycení, asi to byla pěkná morda..."
Nebyla ... nakonec je to na videu vidět, je to v čase 2:04 jak sebou flákne v tom brodu, když tu motorku zvedl tak je patrné, jak je ten urvaný padák opřený o kapotu, nebyla to rychlost ani nějaká extra rána, spíš jen smůla která se může stát kdykoliv, já mít KTM tak po tomhle snad ty padáky i zahodím, ale jelikož mám Hondu tak se bez nich taky neobejdu..
Naposledy editováno 09.06.2016 18:15:38
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: tedka jsi vedle jak ta jedle Jdi se podívat na crv 1000L a uvidíš cestovní motorku, nespletls sis to s crv 250L ?
Já asi na rozdíl od tebe novou Afru v terénu viděl jezdit takže vím že to není jen "cesťák" - ale je mi jasný že na tom že víš vše nejlíp se nic nezmění.
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: tedka jsi vedle jak ta jedle Jdi se podívat na crv 1000L a uvidíš cestovní motorku, nespletls sis to s crv 250L ?
tak to jsem mel vedet, ze se tu resi jezdeni po silnici to bych taky neco poradil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 09.06.2016 20:06:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: tak to jsem mel vedet, ze se tu resi jezdeni po silnici to bych taky neco poradil...
Vydrž třeba v tom rumunsku tych nesilnic za chvilku taky moc nebude.Na podzim pojedem na okruh do brna a budeme vědět kolik okruhových afric tam bude.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 09.06.2016 20:42:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Anti> Hmm hluboké bláto já nerad, to není moc o skillu.
Co by to nebylo o skilu? Většina lidí to projela, ale aby bylo video zajimavé, tak tam dám samozřejmě ty dva co se tam zamrdali (a to jsme navíc jako exoti jeli jediný středem kaluže kvůli záběru šlo to objet)
Co se týče tý velký louže kde se páčilo ven BMW, to prostě na navigaci nevidíš, ale už je lepší tam naházet pár klád a jet dál, než se vracet 3 hodiny zpátky, něco takového číhá všude, tomu se vyhneš jen doma kde to znáš
se někdy ukaž na nějaký akci, ty lepší kluci ti ukážou, co všechno se dá projet s těžkou motorkou já sám občas nevěřím, co s tím někteří umí
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Jak říkám, podle mě i s těžkou se nechá hrát velké divadlo, ale pokud má pod sebou trochu tvrdějc...pak máš třeba výjezd a ikdyž přeneš všechnu svoji váhu dozadu, nestačíto na odlehčení předku....
Naposledy editováno 10.06.2016 16:30:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |