Jde mi hlavně o nájezd a jistotu i na mokru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední dvousměs?
2 reakcí na tento příspěvek Přední dvousměs?
CCB 1000
Ptam se na Pirelli ja jsem jezdil Dunlopy QQ 1-2 a nikdy žadny problem a ted s Pireli těžky problemek v Toskansku podklouznuti předniho kola bez varovani
mpm-nik píše: ptam se jezdil jsem dunlopy q 2 a nikdy žadny problem ted po změně značky jsme sebou flakli v Toskansku pod klouznuti předku bez varovani mam
CCB 1000
Ptam se na Pirelli ja jsem jezdil Dunlopy QQ 1-2 a nikdy žadny problem a ted s Pireli těžky problemek v Toskansku podklouznuti předniho kola bez varovani
Jaka Pirelli to byla? Byla dostatecne zahrata?
1 reakcí na tento příspěvek Přední dvousměs?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední dvousměs?
...pripadne bordel pod blatnikem?
Naposledy editováno 19.06.2016 01:07:18
mpm-nik píše: ptam se jezdil jsem dunlopy q 2 a nikdy žadny problem ted po změně značky jsme sebou flakli v Toskansku pod klouznuti předku bez varovani mam
CCB 1000
Ptam se na Pirelli ja jsem jezdil Dunlopy QQ 1-2 a nikdy žadny problem a ted s Pireli těžky problemek v Toskansku podklouznuti předniho kola bez varovani
Viděl bych to na nějaký bordel na silnici, mám Angel GT a drží bez problémů viz obrázek
2 reakcí na tento příspěvek Přední dvousměs?
Díky.
fidlimydli píše: Jezdím středním tempem. Netahám koleno po zemi, ale ani se nekochám a mám to takto.
Michelin PR2 zad.11 000km př neznatelné opotřebení
Avon Distanzia zad 8 000km př 30%opotřebení
Dunlop sportmax sportsmart zad 10 000km př 50% opotřebení
Díky, mám to chápat tak, že předek vždy stejnej model?
Naposledy editováno 19.06.2016 11:20:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední dvousměs?
Je ale pravda,že vyhledávám zatáčky a obtížné povrchy,jezdím zcela zásadně ve svém pruhu a poslední 3 roky je pro mne tlumič řízení absolutní nutnost. Mrkni ke mě,těch gum mám v hodnocení zboží víc a pořád je to stejné: předek maximálně 4tis.km,zadek 8-10tis.km
Náklonům zdar !
Asi na tom nějak křivě sedím. Pche.
dalila píše: SirIndy> Jízdní styl mám pomalý a kluci co se mnou občas jezdí tvrdí,že jezdím jako strejda.
Je ale pravda,že vyhledávám zatáčky a obtížné povrchy,jezdím zcela zásadně ve svém pruhu a poslední 3 roky je pro mne tlumič řízení absolutní nutnost. Mrkni ke mě,těch gum mám v hodnocení zboží víc a pořád je to stejné: předek maximálně 4tis.km,zadek 8-10tis.km
Náklonům zdar !
A tlumej ti spravne predni tlumice? Ten najezd na zadku mas uplne normalni...
1 reakcí na tento příspěvek Přední dvousměs?
mpm-nik píše: ja obdivuji vaše najezdy na gumach ja když dam 6 tisic tak je super ještě mě napadlo muže mit vliv přitvrdil jsem v předu utlum ale odskok ne se zdratovanou rukou mam ted dost času nad tim špekulovat děkuji za nazory
Na sportovnich? U tech je 6 tisic slusny najezd, my se tu bavime prevazne o sportovne-cestovnich.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední dvousměs?
Další možnost by asi mohla být, že máš hodně váhy na předním kole. V jakém stavu máš podvozek a jeho nastavení (sag)?
Taky mě u tvých recenzí zarazil dost vysoký tlak na předních kolech - 2,6, resp. 2,7 bývají tlaky na zadek
1 reakcí na tento příspěvek Přední dvousměs?
Tomas_81 píše: Ta přední dvousměs,to musí bejt nějak naopak oproti zadní ne? Já mám teda předek vždycky sjetej tak nějak do špičky
To je tim ze akcelerace opotrebovava zadni pneu mnohem vice nez brzdeni predni pneu, dvousmes je uplne stejne.
TDM851 píše: Jsem člověk, který zkouší věci. Nejezdím na BMW, Hondě a v Oktávce i když je to asi podle většiny nej. Gumy střídám, rád zkouším nové. Z těch známých značek ti nedoporučím Bridgestone. Ještě horší je Continental, doporučím Pirelli angel, ale u mě, je top guma je Avon ultra storm 2. Jak jízdímy vlastnostmi, tak nájezdem. Je třísměsová a dává pocit jistoty.
Já mám teda zase trochu jinou zkušenost. U mě vedou Pirelli (mel sem Diablo Rosso 2) Bridgestone sou taky HODNĚ dobrý...... Dunlop drží,ale nějak moc toho nevydržel..... Avonky o kterejch tu píšeš sou dobrý,ale až za tady těmahle,top sou u mě jen v kilometrovým nájezdu.....Mišulinku mám teď jednu nechtíc na zadku (už tak koupeno) nevím ani co je to zač,ale přiznám se že mě nesedí.Tak nějak líně se to převaluje,náklon nic moc a již známou jistotu sem v ní při něm proti jinejm zrovna nějak nenašel.Tu zase nedoporučím já a sám to už na mašině nechci! Continentál sou gumy co sem nikdy na ničem obutý neměl i když sem chtěl je vyzkoušet.
Teď už je to zbytečný.... Za mě nejlíp Pirelli popřípadě Bridgestone,taková je zase čistě moje zkušenost a moje volba.
Asi nejsou nejlevnější,zřejmě ani nevydrží nejvíc,ALE NEJLÍP SE MI NA NICH JEDE
Danielos píše: Já třeba jezdím vzadu klidně cestovní gumy na sportu, jezdil jsem i ve předu, ale nemá to cenu. Při svižné jízdě vydrží cestovní stejně jak sportovní. A cestovní se dřív urve při brzdění. A na nějaké rady "odborníků" že mají být stejné obě seru
Já mám teď každou jinou myslím výrobce,není to poprvé,ale poprvé je to znát....hlavně při pomalejší jízdě někde v obci. Motorka se tak nějak divně láme,předek při zatočení padá nějak dřív,má tendence se zavírat. Myslím že s jinou i když ne stejné značky jako je ta přední,ale prostě nějak konstrukčně podobnější nebo jak to říct,by to možná znát ni nebylo,tak jako ani dřív. Ale tak jak to tam je teď to znát je a je to znát hodně! To se ti nikdy nestalo?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední dvousměs?
Kdybys chtela, necham ti to za solidni cenu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední dvousměs?
A protože zakladatelce jde o nájezd a jistotu na mokru tak pro ni D212 nebude dobrá volba.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední dvousměs?
SLEEPER píše: LucikMucik> Mam doma volnou sadu D212 (nejlepsi vzorkovana guma). Predek v poho na dojeti sezony (urco tak 60%) a zadek spis jen tak na dojeti do provozu, na okruh bych s tim uz ja radeji nesel.
Kdybys chtela, necham ti to za solidni cenu.
O.T.
Vona je chlap vole
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední dvousměs?
BohusStejskal píše: O.T.
Vona je chlap vole
To mi podle nicku a avataru fakt nedoslo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední dvousměs?
stráťa píše: SLEEPER> Napsat o nějaké gumě že je nejlepší je hodně odvážný tvrzení, přinejlepším je nejlepší ve své kategorii ale univerzálně nejlepší guma neexistuje. Každej z nás má jiný požadavky a mě by sportovní pneu nepřežila dovolenou takže pro mě je nepoužitelná.
A protože zakladatelce jde o nájezd a jistotu na mokru tak pro ni D212 nebude dobrá volba.
Kdyz napisu, ze D212 je nejlepsi vzorkovana guma, tak to tak proste je. A to, ze je pro tebe nepouzitelna? Tak je, ale to s tim preci nema nic spolecneho..
Slo o predek na tuto sezonu, proto hazu do placu super lepidlo pro dojeti sezony.
gumy jsou to nejzákladnější co dělá z cucáka borce největšího...
Jeden tu po změně značky gum "hnedle" padne v Toskánsku ... takže vlastně jen jedna značka funguje...
Pan AGO jednou pronesl posvátnou větu " kdykoli jsem padl na přední kolo, důvodem bylo málo plynu" a mělo by se to tesat do žuly.
Ze začátku jsem gumy hrotil stejně jako PR trendy pomatená motomláděž ... proboha...s 90BHP japoncem hlaďoučkým jak prdelka miminka nasaď cokoli sport touring a budeš nejšťastnější ... neřeš dvou, tří, pětri směsi ... kup Angel ST, GT... Roadsmarty ...cokoli co je černý a kulatý a vydržej ti na zadku 7-10tkm... pak to celý zahoď a kup nový...nebo klidně i tu přední dojížděj... ale hlavně si nemysli, že guma je základ toho jestli neupadneš...resp. brand. Tím jsou tvoje ruce a um.
Docela věřím, že do 25°C je někdo kdo ty ruce nemá volšový schopnej zajet Most dost pod 1:55 klidně na těch Angelech.
Naposledy editováno 21.06.2016 10:20:05
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední dvousměs?
Kazdopadne kdyz amatersky porovnam SC a D211/212, tak SC je urcite stejne rychla guma, jen se musi dbat na vyberu smesi vs. teplote vs. tlaku, jinak "maso" mizi prakticky pred ocima.
Zpetnou vazbu prichazejiciho pruseru davaji driv jak dunlopy, coz mi docela vyhovuje, ale borce, co jezdi Brno pod 10, to zbytecne leka a tim zdrzuje....
fidlimydli píše: JardelT>
Pokud máte někdo přesvědčivý článek, že jsou dvousměsi i přední, rád se poučím, ale musí to být něco věrohodného, kde se vyjadřují přímo k přední gumě. Ne všeobecné popisky obchodů.
Přesvědčivý článek neznám a přesvědčivou gumu (Dunlop) jsem vyhodil. Takže, když posečkáš, než orundím další, věnuju ti ji ke studijním účelům.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet | jacobhornet | 5 | 17.10.2024 v 16:17 granylator |
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |