Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
GL1 píše: selkie> ""..........není tak dávno doba, kdy jsme si chodili zatelefonovat do budky před panelák, vyhřívání zadního okna bylo za příplatek a ženský se neholily..........."".
- tak jestli se má něco z toho vrátit, tak ty ženský
Neblázni.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Na druhou stranu, výkon týhle novodobý sedumpade je tristní....před dvaceti lety budiž, ale dneska bych čekal alespoň 80 koní, když už je to univerzál se super spotřebou pro vyklidněný střelce...
GL1 píše: selkie> ""..........není tak dávno doba, kdy jsme si chodili zatelefonovat do budky před panelák, vyhřívání zadního okna bylo za příplatek a ženský se neholily..........."".
- tak jestli se má něco z toho vrátit, tak ty ženský
Taky bych raději volil tu telefonní budku před panelákem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Tech píše: assassin> Jen pro pořádek, V-Fošna není cenduro. A nejde vše vyčíst z parametrů, důležitá je i terénní geometrie, možnost jet ve stupačkách. Na silniční motorce se nedá v terénu kloudně jet z mnoha důvodů. Jízda na TL v terénu bude jako TA na okruhu, jde to, ale...
Jo tak to sorry, ja vlastne jedte enduro nezkousel, sporta v terenu taky ne a jen tu tak varim z parametru z letaku. Videl jsi videa co jezdej lidi na R1, sv650 kdyz se obuje na spunty? Troufam si rict ze 90procent cenduristu nejezdi co tihle exoti - tudiz z meho pohledu o techniku, geometrii a zdvihy zas tolik nejde...
selkie píše: assassin> ale ten pokrok spornej je...kolik lidí takovou mašinu dokáže zvládnout? Dneska prodávají tabulkový hodnoty...
Na druhou stranu, výkon týhle novodobý sedumpade je tristní....před dvaceti lety budiž, ale dneska bych čekal alespoň 80 koní, když už je to univerzál se super spotřebou pro vyklidněný střelce...
Aha tak co by teda pokrok byl ? Jedno je vam slaby, jedno moc silny - kdyz do ty moc silny dali elektroniku aby to lidi dokazali zvladnout, tak se zas breci, ze uz to neni o schopnostech pilota a "kdyby pomocnici selhaly"....
Na trhu je od top technikou precpany strely az po chciplou hondu NC - tak at si kazdej vybere co se mu libi.
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
assassin-hele, ty vůbec nic nechápeš, jediná motorka, co něco umí je TA a k tomu ještě stará šestka, 6pade se sebezapřením, všechno ostatní je v podstatě k ničemu
Tech-hele ty srandisto, co to je terénní geometrie? přestaň už to TAčko šoustat do laufů, bude ti líp, takhle aspiruješ akorát na koupi NC a zařadit se do klubu psychopatů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Komorerth píše: Ak vyrobcovia zacnu chapat, ze by nemali stavat cendura od litra vyssie, dovtedy bude sesttovkove spektrum drzat v rukach Honda s NC a Suzuki s Stromom
Proč by se takové stroje neměly dělat?
Naposledy editováno 23.06.2016 07:04:02
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
assassin> Netahej sem extrémy, jasně že se nechaj dělat různý věci....vážně mě chceš přesvědčovat, že TA obutý na silničních gumách je v terénu stejný jako sport ? Prosím tě...
Naposledy editováno 23.06.2016 08:17:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Tech píše: kubacech> Znáš slovo "akorát" ? Ne vážně, silniční motka se strmým úhlem je dobrá ve vracečkách, ale v terénu nestabilní.
Hele a to mas z vlastni zkusenosti nebo taky z parametru? Nebo opet nejaka zkusenost ze stavebni techniky/zemedelskeho stroje? Me obe endura co jsem mel zatacely ochotneji nez silnicni motorka, taky diky tomu byly dost neklidny pri rychlejsi jizde - uhly jsem nemeril, ale tipoval bych, ze silnicni motorka mela vetsi stopu - u toho endura byla totiz stopa dost zmensena velkym offsetem na vidlici.
Nechci tu ukazat, ze neni rozdil mezi konstrukci sportu a endura, ale jen to, ze co opevujete na strojich typu AT v podstate dokaze kazda motorka . Jizda po polnacce zasadni rozdily neodhali, to az jizda v terenu na urovni kterou 90procent majitelu nezvlada jezdecky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše: kazdej nekdy zacinal a poprve stim placnul do blata. Ber to sportovne muzes se jen zlepsovat , stim strojem co mas co ani jinak nejde.
Hele ja z toho, i pres to odlozeni, byl nadsenej jeste 14 dni potom. Sice to nevypadalo, ale ja si to uzil a uz vybiram jiny pneu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Ten vykon je relativny - nabaleny som siel s xj uz par krat a nemal som potrebu vyssieho vykonu. To nemam ani s 81kw autom co mam doma. Proste sa s tym clovek nauci. Tych 40kw v nc nie je moc, ale osobne si myslim ze mne by taky vykon stal este na dobrych par rokov
Více na: http://www.motorkar...p;rpl=9093587#insert
Copyright © Motorkari.cz
Nojo jenomze ty se drzisl rychlostnich limitu 50/90/130 to je pak jasny ze ani ta dynamika jizdy nebude buh vi jaka, takze ti proste staci prakticky cokoliv co na tyhle limity dosahne. Ale pro radu a troufnu si rict vetsinu lidi o tomhle motorka neni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše: Nojo jenomze ty se drzisl rychlostnich limitu 50/90/130 to je pak jasny ze ani ta dynamika jizdy nebude buh vi jaka, takze ti proste staci prakticky cokoliv co na tyhle limity dosahne. Ale pro radu a troufnu si rict vetsinu lidi o tomhle motorka neni.
Pro některé to třeba je způsob jak se dostat rychle do práce za 3l/100 a ještě u toho mít image motorkáře
kubacech píše: Pro některé to třeba je způsob jak se dostat rychle do práce za 3l/100 a ještě u toho mít image motorkáře
ale dyt klidne proc ne.... ja jsem jezdil rok do prace na dvace a nevadilo me to. Akorat proste tim jak je to vydechly tak me to prislo vic nebezpecny
Kazdej at jezdi nacem chce, me je to putna, jen at nedelaj z NC nejlepsi motorku na svete, kdyz je to prakticky skutr bez chuti a zapachu.
tricetsest píše: Hele ja z toho, i pres to odlozeni, byl nadsenej jeste 14 dni potom. Sice to nevypadalo, ale ja si to uzil a uz vybiram jiny pneu
Zkus michelin cross competition nebo enduro commpetition .... to je super guma na to co jsme jezdili.
E: na podobném skútru by to bylo určitě levnější Ale na to cestování bych si vystačil s nějakou 250 skútrem, co si nehraje na motorku
Naposledy editováno 23.06.2016 09:44:41
assassin píše: Hele a to mas z vlastni zkusenosti nebo taky z parametru? Nebo opet nejaka zkusenost ze stavebni techniky/zemedelskeho stroje? Me obe endura co jsem mel zatacely ochotneji nez silnicni motorka, taky diky tomu byly dost neklidny pri rychlejsi jizde - uhly jsem nemeril, ale tipoval bych, ze silnicni motorka mela vetsi stopu - u toho endura byla totiz stopa dost zmensena velkym offsetem na vidlici.
Nechci tu ukazat, ze neni rozdil mezi konstrukci sportu a endura, ale jen to, ze co opevujete na strojich typu AT v podstate dokaze kazda motorka . Jizda po polnacce zasadni rozdily neodhali, to az jizda v terenu na urovni kterou 90procent majitelu nezvlada jezdecky...
Jasně, že na lehčích dvouválcových naháčích typu SV, CB 500 apod. projedeš to samý co na TA se silničníma gumama. Na tom TA tě ta polňačka ale daleko víc baví...to je asi ten zásadní rozdíl..
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
petrumr píše: seikos uklidni se a napiš si na papír kolik NC se vyrobilo a kolik se vyrobilo stelvií tvůj mluvčí ti to může pomoc a když ti naběhne cévka, tak si napiš kolik bylo vyrobených dvanáctek, jistě nemyslím piv.
jsem nevěděl, že kvalita motorky se odvíjí od počtu prodaných kusůAle chápu, že vy s NC a GS to tak měříte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Tech píše: assassin> Nevím co pořád řešíš, chtěl bych tě vidět po půl hodinové jízdě mimo silnici na silničce, bys byl vyklepanej a rozlámanej. Nevím jestli si s všim, ale silničky bývají dost tvrdé.
tak dlouha polnacka u nas snad ani neni :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |